Uzun bir süre dinlendikten sonra alis ve punky aşşağı inmek için hazırlandı.
"İstiyosanız bende geleyim.Daha tecrübeliyim."dedi striknina.
"Gerek yok biz alisle hallederiz."dedi punky.
Birbirleriyle vedalaştıktan sonra alis ve punky odadan çıktılar.Mutvağa geldiklerinde ikiside duraksadı.Oraya inmek istedikleri en son şey bile değildi.
"Hadi Alis inelim."
"Punky önden sen buyur."
"Yok olmaz önden benim gitmem doğru değil."
"Nedenmiş o."
"Kadınlar her zaman önceliktedir.İlk benim inmem bu yüzden doğru olmaz."
"Ya öylemi.Korkuyorum demen yeterliydi."
"Ne alakası var.Ben oraya daha oncede indim."
"Tamam bir kere daha tekrarla."
"Bence ben burdan seni yönlendireyim.birinin yukarıdan gözlemlemesi daha işe yarar."
"Aynı şeyi bende yapabilirim.Sen inmeye ne dersin punky"
"Tamam tamam ilk ben iniyorum.Ama sende gel."
"Tamam punky geliyorum."dedi alis gülerek.
"Sende strikninaya benzemeye başladın.İlla dediğinizi yaptırıyosunuz."
"Tabiki de öyle olucak.Hala öğrenemedinmi."
"Öğrenmeye çalışıyorum."dedi punky ve aşşağı inmeye başladı.
İkiside indikten sonra etrafta kapı aramaya başladılar.İkiside bastıkları yerde bulunan cesetleri görmemeye çalışsada bu hiç kolay değildi.Onlarda çok uzun bir süre aramaya devam ettiler.Odadaki başka yerleride aramaya başladılar ama buna rağmen hiç bir iz yoktu.
"Alis ben çok yoruldum hiç bir iz yok delirmek üzereyim."
"Bende öyle.Gerçekten deliricem."dedi alis.
Tam bu sırada yukarıdan striknina onlar bağırdı.çok telaşlıydı ve ağlıyordu.
"Alis punky çabuk gelin mayk hiç iyi değil."diye bağırdı striknina ve arkasina dönüp koşarak gitti.Alis ve punky'de hızlı bir şekilde tırmandılar ve diğerlerinin yanına koştular.Merdivenlerden çıkarken alis çok kötü olmuştu.
"Punky ya ona bir şey olduysa çok korkuyorum."dedi alis bir yandanda ağlıyordu.
"Alis gel hadi bir şey olmuyacak hadi gidelim."
Odaya girdiklerinde striknina maykın başında ağlıyordu ve alex te maykın yarasını kapatmaya çalışıyordu.Maykın ağzından kan akıyordu ve yarasıda açılmıştı.
"Ona ne oldu?."diye sordu punky telaşla.
"Biz oturuyorduk birden ağzından kan çıkmaya başladı.sonrada çok fazla titredi.Şimdi yarasıda açıldı...O çok kötü durumda."dedi striknina.
Punky ilk defa strikninayı bu kadar korkmuş ilk defa bu kadar çaresiz görmüştü.Alis alexin yanına gidip yardım etmeye çalıştı.Ama artık bunu yapmalarına gerek yoktu çünkü mayk ölmüştü.Alex bunu anladığında daha fazla dayanamadı ve odadan çıktı.Aliste onla beraber gitti.
Striknina ve punky birbirine sarılıp hıçkırarak ağlamaya başladı.Onlar böyle bir şeye ihtimal vermiyorlardı.Maykın durumu iyiye gidiyordu ama birden her şey değişti.
Uzun bir süre hiç kimse konuşmadı.Bu durumu hazmetmeye çalışıyorlardı.
Alex ve alis içeriye geri geldiklerinde punky ve striknina duvarın dibine oturmuş ağlıyorlardı.Hepsi perişan haldeydi.Striknina birden ayağa kalktı ve koşarak odadan çıktı.Diğerleride arkasından koştu."Striknina bekle nereye gidiyosun."
"O aptalları bulucam.Hepsi onlar yüzünden oldu.Bunların hiçbiri başımıza gelmeyebilirdi.O aptal ruh nerede bulucam."
"Saçmalama dur lutfen.Onları bulsan ne yapabilirsin.onlar sana zarar verirler.Her şey daha kötü olmasın."dedi alis ve strikninayı kolundan tutup geri çekti.
"Arkadaşlar hepimiz için çok zor bir durum ama elimizden bir şey gelmez.Başka birinin daha eksilmemesi için güçlü olmalıyız."dedi alex.
" o haklı striknina sen çok güçlü birisin lütfen böyle yapma."dedi alis.
"Evet ben güçlü biriyim.Ve gidip onlara yaptiklarinin bedelini ödeticem."
"Striknina feysiyi bulmaliyiz.O zaman bedelini ödetiriz."dedi alis sessiz bir şekilde.
Striknina daha fazla itiraz etmedi ve hep birlikte yeniden üst kata çıktılar.Odaya girmeyi kimse istemiyordu.Maykı o şekilde görmek çok üzücüydü.
"Siz girin benim bir şeye bakmam lazım.Hem biraz kafa dağıtmış olurum."dedi striknina.
"Nereye gidiyosun.Bizde gelelim."
"Hayır.Gerçekten yalnız kalmam lazım."dedi striknina.
"Lutfen az önceki gibi bir şey yapma."
"Yapmam.Bir ipucu bulabilirmiyim bakıcam hem biraz bu çevreden uzaklaşıyım."
"Tamam ama bizi merakta bırakma."dedi punky.
"Çok uzun sürmez."dedi striknina ve alt kata indi.
Alt katta sağ tarafta bir oda görmüştü bu oda bir koridora gidiyordu.Ama diğerleri bunu henüz görmemişti.Striknina da hızlı bir şekilde bakıp çıkacaktı.Bu sayede olanları az da olsa unutabilirdi.Odaya girip.Odanın en köşesindeki çok eski bir kapıyı açtı.İçerisi çok karanlıktı.El fenerini çıkartıp yürümeye başladı.Koridor çok uzundu.Duvarlarda bazı resimler ve aynalar vardı.Biraz daha yürüdükten sonra koridor sol tarafa döndü.Striknina sola döndüğünde siyah bir gölge gördü.Bu gölge gibi değildi az ilerisinde siyah bir karaltı duruyordu ve hareket ediyordu.Ama bu tür bir şeyin oluşması için bir kaynak yoktu.Karaltı birden strikninanın üzerine doğru geldi.Striknina daha ne olduğunu anlamadan yere düştü.Ayağa kalktığında karalatı yeniden üzerine doğru geldi bu sefer strikninayı tutup sürüklemeye başladı.striknina çığlık atıyordu ama kimse onu duymuyordu.Striknina yerde sürüklenirken o şey onu birden duvara çarptı.Kafası duvara çarpmıştı bu yüzden olduğu yere yığıldı.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku evi
HorrorKorku dolu bir eve girmek isteyen 5 arkadaşın korku ve macera dolu anları.Ama bu evde çok daha fazlası olduğu kesin....