Kavga

3K 159 108
                                    

   Herkese merhaba.Öncelikle bölüm geç geldiği için çok özür dilerim.Bazı şeyler benim elimde olmadığı için maalesef ilgilenemedim.Şimdi sizlere birkaç kitap önerim olacak.Öncelikle korku sevdiğiniz için korku hikayelerinden başlayalım.
  
    ruslanseferovtheend 'in yazmış olduğu 'Kötülüyün doğuşu' adlı kitabı okuyabilirsiniz.Korkutucu bir kurgu ve akıcı anlatımıyla okumak isteyeceğiniz bir kitap.

    İkinci kitabımız; KerimCan027 'in yazdığı 'Korku Mağarası'.Yine korku severler için okumak isteyeceğiniz tarzda bir kurgu.

  Bura da korku kitaplarından bahsettim bölüm sonunda daha farklı konularda yazılmış,sevebileceğiniz kurguda kitaplardan bahsedeceğim.Hepinize iyi okumalar..😊😊💕

  "Bu ev sandığın gibi bir yer değil."dedi Striknina.

  Martin,hala şaşkın bir şekilde onu dinliyordu.

"Martin,evet bize inanmayabilirsin,bu normal ama bu ev de yalnız değiliz."

"Burası bir ev mi?Kimin evi?"

"Burası bize ait bir yer değil.Hatta bu dünyaya ait birine bile ait değil."

"Sen ve Punky,delirmiş olmalısınız.Ne demek şimdi bu?"

"Tamam her şeyi, eksiksiz bir şekil de anlatacağım ama lütfen ön yargılı olma."dedi Striknina.

"Tamam,anlat hadi."

Striknina,kütüphane de bulduğu kitaptan başlayıp,Martin'i buldukları yere kadar her şeyi ona eksiksiz bir şekilde anlattı.Martin,çoğu anlattığına inanmasa da konuştuğu sürece onu dinledi.Striknina tüm anlattıklarını bitirdikten sonra Martin'e bakıp düşüncelerini anlamak istedi ama Martin,kendisinin bile ne düşündüğünden emin değildi.

"Striknina inanmamı istiyorsun ama bu,mantık dışı."

"Farkındayım ama bir arkadaşımızı kaybettik ve ne halde olduğumuzu görüyorsun.Bunların hepsi yalan olamaz öyle değil mi?Hatta sana bazı kitaplar ve video lar izletebilirim.Buradan çıkabilirsek,bu evin ikinci katında eski tip bir televizyon var.Ayrıca yanında küçük bir jenaratörü var.Yani izleyebiliriz.Ne kadar ciddi olduğumuzu o zaman anlarsın.Yakında da öğreneceksin zaten ve ayrıca anlaşma gereği bize zarar veremez ama size zarar verebilir.Bu yüzden bize inanmak zorundasın.Bunu sadece kendin için değil Eva için de yapmalısın."

Striknina,Martin'in gözlerine,inanması umuduyla bakıyordu.

"Tamam,şu an da ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum ama yapacak başka bir şeyimde yok zaten"

"Öncelikli işimiz buradan çıkmak.Yukar ki kata çıkan merdivenler kırıldı.Başka bir yol bulmalıyız."

"Tamam,şu an da sizin yanınızdayım."

"Bizim yanımızdan asla ayrılma olur mu?"

"Tamam ama artık üstünü değiştirsen iyi olur."

"O kadar önemli değil."

"Yaklaşık bir saattir,ki bu ikimiz için çok uzun bir süre,kavga etmedik.Bence dediğimi yapmalısın."

Bu dediğine ikisi de gülmeye başladı.

"Haklısın,öyle yapmalıyım ve ayrıca aramızın düzelmeye başlamasına sevindim."

"Hala sana kızgınım ama nedenini bilmesem de seninle konuşmamak benim için çok zor."dedi Martin.Bakışları,anlamlı ve samimi şekilde Striknina'nın gözlerinin içine bakıyordu.

korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin