Diğerleride Striknina'nın yanına gelip basamağı yukarıya çektiklerinde dört basamak birden yukarıya doğru açılarak karşılarına zifiri karanlık bir yer çıkarttı.Striknina el fenerini hızla tuttuğunda hafif eğimli toprak bir yolla karşılaştı.sonunu göremedikleri bu yol onların kaderini belirleyecekti.
"Alex ve Martin, siz gidip yukarıdan hemen çantaları getirin.Bu yol ya çıkışımız olacak,ya da sonumuz."dedi Striknina,yüzünde umudun ve endişenin izleri hakimdi...
Alex ve Martin çantalarla birlikte geri döndüğünde Striknina merdivendeki boşluktan içeriye girdi.Diğerlerinede gelmeleri için işaret ederken aynı zamanda arkalarını kontrol ediyordu.Hepsi içeriye girdiğinde Alex,Martin ve Punky merdiven basamağını aşağı doğru çekmeye başladı.Zorlukla basamağı eski yerine getirdiklerinde Jake'ye yakalanmamış olmanın verdiği rahatlıkla derin bir nefes aldılar.
"Bundan sonra çok dikkatli olmalıyız.Bu yolun bizi Feysi'ye götüreceğine eminim ama ona çokta güvenmek istemiyorum.Sonuçta onunda,ismi kötü anılmış bir büyücü olduğunu biliyoruz.Jake'yle yaptığımız anlaşmayı Feysi'nin bozacağına inanıyorum ama bu işten bir çıkarı olmadığı sürece bize asla yardım etmeyecektir.Onunda isteyeceği bu evin tekrardan sahibi olmaktır elbette ama ben bu isteğini nasıl yerine getireceğimizi bilmiyorum.Umarım her şey daha kolay olur.Bundan sonra iyi düşünmekten başka elimizden bir şey gelmez.Bu yüzden daha fazla zaman kaybetmeyelim."dedi Striknina ardından karanlık yola doğru dönüp ilerlemeye başladı.
"Evet uzun süre sonra sana katılıyorum."dedi Alis.
"Gerçekten çok duygulandım."dedi Striknina gözlerini devirerek.
"Bence artık şu atışma işine son vermelisiniz.Bıkmadınız mı?Biz sizi izlerken bile çok yoruluyoruz."dedi Alex.
"Sevgiline sormaya ne dersin?O benimle uğraşmaya çok meraklı."dedi Striknina.
"Asıl sen sürekli bana sataşıyorsun.Çekilmez biri olduğunu zaten biliyorsundur.Düzelteyim sadece kendini düşünen çekilmez biri."dedi Alis sesini yükselterek.
"Sesini biraz daha yükselt.Jake duyamamıştır."dedi Striknina ona dönerek.
"Zaten çok gerginiz.Bizi neyin beklediğini bilmiyoruz ama sizin tek derdiniz tartışmak.Siz hep böyle miydiniz?yoksa bana özel sonradan olan bir şey mi?"dedi Martin.
"Kesinlikle sana özel değil.İyiki en başından beri bizimle değildin.Biz en başından beri ikisinin tartışmalarına şahit oluyoruz.Aslında bu eve girmeden öncede durum pek farklı değildi."dedi Alex.
"Aslında en başlarda Striknina'nın tek derdi bendim.Sonra bu değişmeye başladı."dedi Punky gülerek.
"İstersen daha fazla konuşma.Durum her an eski haline dönebilir."dedi Striknina.
"Tamam artık asıl amacımıza dönebilir miyiz?Ayrıca bizden bıktığınızı bilmiyorduk Alex.Merak etme bundan sonra senin yanında konuşmam."dedi Alis kızgın bir şekilde.
"Bencede çok iyi fikir.Konuşmaman herkes için iyi olur."dedi Striknina gülerek.
"Daha ne kadar uzatacaksınız.Bence artık endişelenmeye başlayabiliriz.Uzun süredir yürüyoruz birazdan yol bitecek gibi görünüyor."dedi Martin.
"Bu gerçekten sinir bozucu.Başımıza ne geleceğini bilmiyoruz ama içimden hiçte iyi şeyler geçmiyor."dedi Punky.
"Ayrıca Feysi'nin resimleri bile beni ürkütmeye yeterken onunla karşılaşmak nasıl olacak hiçbir fikrim yok."dedi Alex.
"Bu kadar umutsuzluğa kapılmayın.Feysi'nin defterini bulduğum o odadayken yaşadıklarım gerçekten tarif edilemez.Benim gördüklerimi bana gösteren kesinlikle Feysi'ydi.Bize yardım etmek istiyor.Jake'yle düşman olduklarını biliyoruz.Onu yok etmek için bize yardım edecektir ama sorun şu ki umarım bu yolun sonunda onu buluruz."dedi Striknina.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku evi
HorrorKorku dolu bir eve girmek isteyen 5 arkadaşın korku ve macera dolu anları.Ama bu evde çok daha fazlası olduğu kesin....