HÜZÜN

2.5K 142 102
                                    

Normalde evin içinde hiç ses olmamasına rağmen şimdi ara sıra sesler duyuyorlardı.Bu hepsinin içinde kötü bir his uyandırıyordu.Striknina bunu söylemesede Jake'nin Eva için gelmek üzere olduğunu anlamıştı...

    Evin karanlığına yeniden çıktıklarında hiçbiri konuşmadan,sadece yürüdüler.Her zamanki gibi Striknina'nın önderliğinde yürüyorlardı.Striknina'da tam olarak nereye gittiğini bilmesede aklına Feysi'nin resimlerinin bulunduğu bir oda getirmeye çalışıyordu.Çok düşünmesine rağmen aklına gelmediği için girdikleri odalarda başka resim olmadığını düşündü ya da belkide gözünden kaçırmıştı.O,birinci ihtimali göz önünde bulundurarak daha önce gitmedikleri bir yere gitmeye karar verdi.Diğer resimler önce ki buldukları gibi çok göz önünde olabilirlerdi ama öyle olsa hatırlayacağını düşünmüştü, Striknina.Bir diğer ihtimal ise Jake'nin bulamaması için bilinmeyen gizli bir yerdeydiler.
  Striknina aşşağı kata inip gizli bir yerler bulma ümidiyle etrafa bakınmaya başladı.Diğerleri onun ne yaptığını merak etsede bir şey söylemediler.O ise etrafında kimse yokmuş gibi derin düşünceler içerisindeydi.Jake'nin bu resimlerden haberi olup olmadığını çok merak ediyordu.Eğer haberi varsa onlar için planladığı bir şeyler olduğu kesindi,haberi yoksa bu onların işini kolaylaştıracaktı.Bu evin hakimi konumundaki ruhun her şeyi bilebileceğine inanıyordu.Jake'nin ne zaman,nerede çıkacağı hiç belli olmuyordu ve ayrıca onları dinleyip dinlemediği de.Belki de tam tersiydi.Bu yüzden içindeki kuşku her şeyi zorlaştırıyordu.Bu resim mevzusundan herhangi bir yerde konuşmamaları gerektiğini düşündü.Artık diğer resimleri bulduklarında bile kendi aralarında konuşmamaları gerekiyordu.En doğru karar buydu ama o,bunu diğerlerine söyleme zahmetinde bulunmadı.Nedenini bilmesede bir türlü konuşmak için çaba göstermedi.Boş boş etrafta dolanmaya,giriş katının duvarlarını incelemeye başladı.Eva,Martin ve Alis merdivenlere oturup onu izlemeye devam ettiler.Alex ve Punky ise ne yapacaklarına karar vermeyip girişin ortasında ayakta duruyorlardı.Dışardan birisi onları görse hiçbir anlam vermeyeceği bir tablo oluşturdukları halde onlar pozisyonlarını değiştirmedi.Tuhaf olanıysa uzun süredir kimsenin konuşmamasıydı.Striknina, duvarlara bakmaya devam ederken aklına bir yer geldi.Jake'nin daha önceden onu çağırdığı merdivenin arkasında bulunan oda.İçinde işe yarar bir şey olup olmadığını bilmesede oraya bakmak istiyordu.Elinde tuttuğu el fenerinin ışığı git gide azalıyordu.Bu yüzden çantasından Punky'nin el fenerini çıkardıktan sonra merdivenin arkasına doğru ilerledi.Oradaki oda aklından tamamen çıkmıştı.Yavaşça ilerleyip oldukça eski olan kapıyı ileriye doğru itti.Büyük bir gıcırdamayla açılan kapı diğerlerininde dikkatini çekti.Hepsi aynı anda oraya doğru ilerledi.Bu arada Striknina kapının ardında ki kısa koridorda ilerlemeye başlamıştı.Bu koridoru geçip odanın büyük kısmına ulaştığında her şeyin farklı olduğunu gördü.Önceki gibi değildi artık içerisinde daha farklı eşyalar bulunuyordu.O,odayı incelerken diğerleri de yanına ulaşmıştı.Bu oda gerçekten de hepsini ürpertmişti.Büyük tahta fıçılar ve büyük halatlar dikkatlerini çekmişti.Çok büyük sayılmayan bu oda ileriye doğru uzuyordu.Striknina,odada ilerlemeye devam etti.İçerisinde gerçekten de çok fazla eşya yer alıyordu.Ayrıca odaya kötü bir koku hakimdi ki bu koku en çok Punky'i etkilemişti.Neyden kaynlaklandığını bilmedikleri bu kokuya daha fazla dayanamayarak odadan ayrılmaya karar verdi ama yalnız da kalmak istemiyordu.Alex,durumu fark edince onun kolundan tutup birlikte odadan ayrıldılar.Odadan ayrılırlarken bile hiçbiri konuşmamıştı.Diğerleri nedenini anladığı için buna gerek duymadı ama konuşmak istemeyişleri garip geliyordu.Özellikle Striknina'nın bunu yapmayışı en tuhaf olanıydı.
  Odada kalan Alis,Martin,Eva ve Striknina odanın her köşesine dikkatle bakarak ilerliyorlardı.Odanın sonlarına doğru koku iyice yoğunlaşmıştı.Alis'in gözüne çarpan ve onda açma isteği uyandıran büyük,siyah bir dolap sağ köşede yer alıyordu.Striknina'nın önüne geçerek dolaba doğru ilerledi ve kapısını hızla açtı.El fenerini direk dolabın içine tutmasıyla çığlık atması bir oldu.Elleri titreyerek geri çekildi.Diğerleri ondan sonra durumu fark etseler de tepkileri Alis'le aynı oldu.Dolabın içerisinde Mayk'ın çürümekte olan bedeni yer alıyordu.Alis dolabı açtığında Mayk'ın üzerinden bir kaç fare fırlayıp kaçmıştı.Göz yuvarları yerinde olmadığından fareler tarafından yendiği belli oluyordu.Bununla birlikte bazı parmakları ve kafasının bir kısmıda yoktu.Bu haliyle çok korkunç görünüyordu.Bu durumla birebir karşılaşan Alis olduğu için en çok etkilenende o oldu.Hıçkırarak ağlıyordu.Daha sonra ise bu görüntüyü kaldıramayarak odanın diğer tarafına geçip kusmaya başladı.Çok sevdiği arkadaşını bu halde görmek berbat bir şeydi.Asla gözlerinin önünden gitmeyecek bu görüntü onu maf ediyordu.Striknina ise el fenerini Mayk'ın cansız bedenine tutup kalmıştı.Sadece bakmaya devam etti.Her şey durmuş gibiydi.Hiçbir tepki veremedi.Ne bağırmış ne de ağlamıştı.Dehşet içinde bakmaya devam ediyordu.Bu sırada Martin, Eva'nın daha kötü olmasını istemediği için önce Eva'yı odadan dışarıya çıkardı.Alex ve Punky'de evin girişinde başka gizli yerler arıyorlardı.Martin ve Eva'yı gördüklerinde yanlarına geldiler.Martin ,durumu Punky ve Alex'e de söyledikten sonra odaya geri döndü.Alex içeri girip Alis'i almak istese de bunu yapamadı.Mayk'ı,dostunu o halde görmeye dayanamazdı.Martin'in söyledikleri bile onu yeterince etkilemişti.Punky'nin ise girmeyeceği belliydi.Oraya girerse bayılacağına emindi.Bu durumunu bildiği için buna tenezzül etmedi ama bir yandan da Striknina'yı düşünüyordu.Neden hala içeride olduğunu merak etti.Bu arada Martin içeri girip Alis'in yanına gitti ve zor da olsa onu yerden kaldırıp oradan uzaklaştırdı.Bir gözü ise hala Striknina'daydı.Öylece durmuş doğrudan dolabın içerisine bakıyordu.Önce Alis'i çıkartması gerektiğinden odadan ayrıldılar.Oda da şimdi sadece Striknina kalmıştı.Hiçbir ses ,hiçbir hareket yoktu.Kalbi hızla atıyordu.Sonra dolaba biraz daha yaklaştı ve çok derinden,içini korkuyla sarmalayan bir ses işitti.Kalbi daha da hızlı atıyordu.O ses, oda da değil zihninde büyük bir gürültüyle yankılanmaya devam etti.

korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin