Bebeğimin Babası!

208K 4K 487
                                    

Suni yolarla hamile kalan bir kız ve baba olmak isteyen bir genç... Birbirlerini bebek doğduktan sonra tanıyan iki gencin hikayesi.. Okumanızı tavisye ederim

Yaz DURUCAN

Yirmi bir yaşında bir genç kız nedeni bilinmeyen bir sebepten dolayı evlenmeden bebek sahibi olmak ister. Bunu yapabilmesi için yumurtalıklarından alınan yumurtayla spermin birleştirilmesi lazım... Amerika'dan gelen donör ile solan umutları tekrar yeşerir, ve hamile kalır. Bebeğinin babasının kız kardeşiyle kalır ve birbirlerini çok severler...

Rüzgar Can SOYKAN

Yirmi dört yaşında bir mimar, Baba olmak istiyor ama karşısına çıkan hiçbir kızdan hoşlanmıyor. En son çareyi donör adayı olmakta buluyor ve bağış yapıyor. Amerika'da New York'da yaşayan bu genç kısa süreliğine Los angeles'e gidiyor fakat Mayıs ayında giden genç Kasım ayında dönmüş oluyor (!) Evine döndüğünde bir dünya zarfla karşılaşıyor ve içlerinden önemli olanlara bakıyor, en son baktığı zarf hastaneden gelen zarfdır ve genç çok mutlu olur. Artık baba olacaktır. Hemen kız kardeşini arayarak kağıtta yazan adresi, isimi, telefon numarasını veriri ve Yaz DURUCAN'ı bulmasını ister.....

Gün gelir artık bebeğin doğması gerekir, bebek doğduğunda babası değil ama halası yanındadır. Zorlu bir doğumun ardından anne ve bebek sağlıklıdır. Tabii artık babanın gelmesi lazım..

Bebek yirmi günlük olmuştur ve babası da gelecektir, Yaz Rüzgar' hiç görmemiştir ama Rüzgar Yaz'ı çok iyi tanıyordur. Yaz'ın Rüzgar'ı görememe sebebi Melisa... Yani Rüzgar'ın kız kardeşi... Yaz ne kadar ısrar etsede göstermemiştir Rüzgar'ın fotoğrafını Yaz'a....

Hikaye böyle bir hikaye okuyucularıma şimdiden teşekkür ederim...

Bebeğimin Babası!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin