-Yaz-
Gitti mi şimdi? O orospuya mı gitti?! Gerçi ben niye kıskanıyorsam kimim ki ben onun için?.......... Peki o böyle davranabiliyorsa bende davranırım ama ilk önce beni görmek için can atan ailem gibi beni reddetmemiş olan kuzeni Can'ı aramalıyım, Umu Belis'i ve beni merak etmiş. Bu arada Can erkek...
Kapı çaldığında elimdeki kek kalıbını bırakıp kapıya gitti. Evet kek kalıbı, Can'ın çok sevdiği elmalı kek...
"Hoşgeldin" "hoşbulduk küçük burunlum" evet bana hep böyle seslenir! Ne kadar sinir olsamda sinirlenemiyorum... "Yoksaa?" "evet elmalı kek, gel yardım et de tabağa alıym" "gene yapıştı dimi?" "of napıyım marmelatı fazla olmuş" gülüp mutfağa geçti bende peşinden gidecektim ta ki kapı çalana kadar! "Rüzgar?" "ne o beğenemedin mi?" "bebeğim bu çıkmıuo!" Rüzgar'ın bir anda bakışları değişti sanki "kim var içerde!?!" "şeyy.." "ben yokken eve adam mı atıyosun sen?" ne dedi o bana? Cevap bile veremiştim! "aşkı... aa sen Rüzgar olmalısın?" "kimsin lan sen!!?" Oysaki çok cana yakın bir şekilde sormuştu! "Rüzgar bi dinle!" "ne dinliycem resmen sevgilini eve atmışsın" " ne diyosun sen ya ben sen miyim!?" Yanağımdaki acıyla yere yığıldım normalde gücsüz değilimdir ama hazırlıksız yaka.... Ah ne diyorum ben Rüzgar bana tokat attı ben burda saçmalıyorum!!!
Can şaşkınca bize bakarken, ben dolmuş gözlerimle Rüzgar'a bakıyordum! Bir zaman sonra gözlerimi kırpmadığım halde akmıştı damlalar! "Tanıştıriyim amcamın oğlu Can, eşim Rüzgar!" diyerek odama çıktım. Pardon odamıza! Kapıyı sert kapadığım için kızımda benim gibi ağlamaya başlamıştı. Kucağıma aldığım halde ağlıyordu, ve ben şuan ona bakabilecek durumda değilim Neden atmıştı ki o tokatı! Ne yapmıştım ona?! Kapı açıldında bakmadım nasılsa Rüzgar'dı! Ama düşündüğüm gibi olmadı. Gelen Can'dı, hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur! "Yaz...Pişman" "ama ben bir şey yapamdım ki!" "biliyorum ama o yanlış anladı" "cevap vermeme fırsat bile vermedi!" "aşağıda Belis'e ben bakarım" "onun benim yanıma gelmesi lazım haksız olan o!" bir şey demeden Belis'i alarak aşağı indi... Bir süre aonra tekrar kapı açıldı, bu sefer oydu ama bakmadım bunla da kalamdım yerimden kalkarak kapıya yöneldim. İzin verdi mi? Hayır! "Özür dilerim!" cevap vermedim, beni dinlemedi bile "lütfen cevap ver! Lanet olsun aptal bi yanlış anlaşılma yüzünden" "her yanlış anlamanda böyle mi yapıcaksın!? Canımımı yakıcaksın?!" "biliyorum koca bir aptallıktı" "cevap vermemi beklemedin bile!" cevap vermedi, veremedi! "bunun özürü olamz Rüzgar!" "yapma lütfen" şuan o da ağlıyordu evet ben onun ağlamasına dayanamıyorum! "babamın annemi dövdüğü o anlar geliyo aklıma. Benim annem nasıl öldü biliyormusun? Babam bir gün annemi öyle bir dövdü ki.... Annem daha fazla dayanamadı, babam kafasını mermer sehpamız vardı, ona vurdu annemin kafasından oluk oluk kan akarken babam hiçbir şey yapamdı sadece çıktı gitti. Küçüktüm, sadece bakıyordum! Ben öyle olmak istemiyorum ama başka bir adam düşünemedim kızımın baba dediği başka bir adam! Şimdi diyceksin ne alaka? Ben sana Melis'le buluşmaya gidiyorum dediğimde bana kızmış, benden boşanmak istemiş olabilirsin!" Öyle ağlıyordu ki, içim gitmişti.. Tabii birde Melis olayı var! " Saçmalama neden seni bırakalım ki tamam saçma yollarla hamile kalmış oalbilirim ama orospu değilim! Kızını da senden ayırmam, bö-böyle bir şey yapmam. Melis olayına gelirsek.... Bana kalsa istediğini yap ama büyüdüğünde kızın öğrenirse senden nefret eder ve sen böyle bir baba olmiycaksın sen baban gibi değilsin sen farklısın o farklı bir baba o senin önündeki örnek sen ona bakarak farklı olacaksın..." bunları ben mi söylemiştim vay be! Rüzgar hala ağlıyordu "özür dilerim" diyerek sarıldı ama diğerleri gibi değildi daha sıcak daha içten, yani en azından ben öyle hissediyorum! "affettim, hadi aşağı inelim kızın seni özledi" dudaklarıma öpücük bırakıp "sen çok iyi birisin çok iyi bir annesin" diyerek elimi tuttu ve sarıldı......Telefondan yazdığım için multimedya koyamıyorum bölüm şarkısı koydum MUSTAFA CECELİ- SÖZ VEREMEM'le dinleyin imla hatalarından dolayı özür dilerim öpüldünüz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası!
RomanceSuni yollarla hamile kalmışsan ve bebeğinin babasına aşıksan işin zor!