Tanıma

107K 2.6K 269
                                    

Genç kız biraz daha izledikten sonra artık Rüzgar'ı uyandırması gerektiğini anlamıştı. "Rü-rüzgar uyanmalısın?" kendi kendine 'bu ne saçma bir cümle' diye geçirdi içinden, "Rüzgar?" diyerek dürtükledi onu ama yok uyanmıyordu. "Ama benim Umut Belis'i emzirmem lazım" "ne yapman lazım? kimi?" "sen uyuyodun?" dedi safça "bi saniye konumuz o değil kimi emziriyosun sen?" "kızımızı" "adı ne?" Rüzgar sinirlenmişti onsuz isim koymuştu kzına "U-umut Belis" "Umut Belis.. ismini bensiz mi koydun?!"  "kusura bakma ama dokuz ay bırak dokuz ayı bir ay bile yanımda olmadın be adam gelmiş bir de 'kzımın ismini bensiz mi koydun?' evet sensiz koydum var mı bir diyeceğin!?"  Yaz sinirlenmişti doğal olarak ve biranda ağlamaya başladı. "Niye ağlıyosun? Be-ben özür dilerim haklısın yanında değildim ama ben çalışıyordum yani normalde New York'da çalışıyordum ama işte iş için Los angeles'e gitmek zorunda kaldım altı ay sonra geldim aslında kalan üç ayda da gelebilirdim ama işlerim yoğundu" bunların hepsini tek nefeste söylemişti. Yaz ağlamasını kesmiş onu dinliyordu. "Kusura bakma ama Melisa seni araştırırım diye bana işinle ilgili hiçbir şey söylemedi aslında senle ilgili bir şey söylemedi" "anladım......................uykun var mı?" "aslında benim U..mut'u emzirmem lazım" "o zaman emzir" "tamam çık" "ama konuşmamız lazım" "nasıl?" "yani birbirimizi tanırız hani birbirimizle ilgili şeyleri öğreniriz.. tabii uykun yoksa" "yok ama ben utanırım" "off hadi ama bundan sonra hep yanınızda olucam" "haklısın" diyerek hiç şüphelenmeden göğüsünü açtı. Rüzgar dudaklarını yalayarak bakıyordu kızın göğüslerine " şeyyyy öyle bakmasan" "özür di-lerim" diyerek başka tarafa bakamya başladı. 

On beş dakika sonra işleri bitmişti "şey sen gazını çıkarabilirmisin? ben ellerimi yıkıyım" "niye ki?" "sütüm yapış yapış anne sütü öyle olur ya!" "anlamadım?" kız parmağını adama uzatıp "tadına bak!" Rüzgar gözleini şaşkınlıkla açış bakıyordu "hadi merak ediyorum demedin mi?"  "demedim" "sen bilirsin" tamam dur bakıcam" kız zafer kazanmışcasına gülümsedi ve parmağını tekrar uzattı. 

"peki senin yaşın kaç?" "yirmi bir" "işin, çalışıyormusun yoksa okuyomusun?" "hamile kalınca dondurdum, bir yaşına girsin tekrar başlıycam" "okumak istiyormusun?" genç kız kafasını evet anlamında salladı "istersen özel hoca tutalım" "sen ciddimisin?" diye sordu heyecanla "evet" diyerek gülümsedi kıza bu hali onu gülümsemişti "peki okulun bitince ne olucan?" "eczacı" "vayyy" "başka ismin var mı?" "Rüzgar Can" "peki Can ismini neden kullanmıyorsun?" "bilmem pek kullanmazlar"   Böyle tam üç saat konuşmuştular ve artık kızın gözleri kapanmaya başlamıştı. Yaz gözlerini kapatırken omzu istemeyerek Rüzgar'ın omzuan gitti. Rüzgar umursamadı hatta hoşuna gitti nedenini bilmiyordu! "İyi geceler Can" Rüzgar ilk defa bir kızın Can demesine kımamıştı. Aslında kızmak içinden gelmemişti....

MM'deki Yaz canlarııımmmmmm

Bebeğimin Babası!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin