Genç kız ve görümcesi hava alanına gelmiş Rüzgar'ı bekliyordu. Genç kız heyecanlıydı sonuçta bebeğinin babasını ilk kes görecekti. "Melisa nolurdu bir fotoğrafını gösterseydin?!" "olmaz! hem zaten dönörü kabul etmeden önce san fotoğraf gösterdiler" "hayır göstermediler senin sevgili ağabeyin fotoğraf yollamamış... nasıl kabuş ettiğimi sorma çünkü ben sadece anne olmak istedim!" "tamam yenge bir şey demedim" Biraz sonra kızı ağlamaya başlamıştı. Hem onu uyutmaya çalışıyor hem de gözü VIP girişinde bebeğiinin babasını bekliyordu. "Peki nasıl biri?" "ımmm benim aksime çok çirkin burnunun kenarında koca siyah bir et beni var!" "ciddi misin?" "belki de bu yüzden fotoğrafını yollamamıştır ha?" Genç kız kara düşüncelere dalmıştı ya cidden öyleyse.. Hemen kızının yüzünü incelemeye başladı, bir yerinde et beni var mı diye bakıyordu! Ama Maşallah hiçbir şey yoktu yüzünde hatta o kişi nasıl biriyse burnu çok güzel olmalıydı.
Yarım saat sonra Vıp girişi açıldı ve insanlar çıkmaya başladı, tabii kız tanımadığı için bakmıyordu o tarafa... Melisa'nın birden "abiiiiimmm" diye cırlamasıyla korkuyla döndü o tarafa iki kişi kollarını açmış bu tarafa dönüktü biri ultra yakışıklı siyah saçlı biçimli yüz hatlarıyla uzun boyuyla ve fit vücuduyla duran genç.. Diğeri ise orta yaşlı çok uzun olmayan haifi kilolu bıyıklı bir adam... Fakat şükür ki Melisa ultra yakışıklı çocuğa sarılmıştı. Yaz derin bir 'oh' çekti. Çünkü eğer o adam kızının babası olsaydı kaçardı buralardan....
"Yaz abim Rüzgar, abi minik kızının annesi Yaz" Melisa ikisininde tanıştırmıştı fakat Yaz çocuğun suratına Rüzgar ise kızının suratına bakıyordu. "Çok şeker" "memnun oldum!" dedi Yaz sinirlenmişti onu takmamasına "ah! özür dilerim kızımız çok tatlı da ben daldım öyle" eğer ki 'kızımız' demeseydi, Yaz çoktan terk etmişti orayı ama işte Rüzgar kurtarmıltı hemen! Biraz daha öyle dikildikten sonra Yaz "artık gitsekmi çünkü kızım acıkacak!" dedi ve o ana Rüzgar'ın sert bakışlarıyla karşılaştı. "Meryem ana mısın sen de kzıım diyosun nasıl koydun onu oraya??!!!!" "şe-şey özür dilerim haklısın" diyerek başını yere eğdi kız, kim olsa üzülürdü souçta böyle çıkışlara....
Eve geleli iki saat olmuştu fakat Rüzgar bir saniye olsun odadan çıkıp salona inmedi sürekli kızını izledi. Baba olmayı o kadar çok istemişti ki... Yaz ise kızının babasını tanımak istiyordu. Haklıydı tabii kendince (!) "Melisa?" "efendim?" "ben yatıyorum fakat Rüzgar orda?" "ee nolmuş yani?" "çağırda gelsin aşağı ben yatıcam?" "git kendin de uğraşamam onunla" "uffff!!!!" Yaz kızını emzirecekti peki onun yanında nasıl olucaktı bu iş?
Yukarı çıktığında RÜzgar yatağa kıvrılmış uyuyordu, kızıda yanında Yaz bir yetişkinle bebeğin aynı yatakta yatmaması gerektiğini bildiği için heemn Rüzgar'ı uyandırmaya başladı fakat Rüzgar'ın uyanmak gibi bir niyeti yoktu......
MM'deki Rüzgar canlarımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin Babası!
RomanceSuni yollarla hamile kalmışsan ve bebeğinin babasına aşıksan işin zor!