Yaşanmışlıklar...

26.4K 587 27
                                    

"Can?"  "efendim güzelim" bunu ona nasıl sorabilirdim ki?! "Hani babam annemi dövüyor demiştin ya?" " evet" "peki ne olduda bu değişti?!" "evet şimdi nasıl desem,  o gün yaptığım çok kötü birşeydi bende" "yan söyledin" "özür dilerim" "neden? " "sana nasıl vurdum bilmiyorum,  yaptığım affedilemez bir şeydi bende beni affet diye..." "sana inanmıyorum" diyerek  yanından kalktım "Yaz'ım" "Rüzgar lütfen, bu gece ayrı yatalım" "ne? " "lütfen" diyip oodamıza geçtim.  Nasıl ondan ayrı yatardım bilmiyorum ama dayanabilirdim. Ondan ayrı yatabilirdim!

Gece yanımdaki kıpırdanmayla gözlerimi açtım. "Dayanamadım sensizliğe" "bende" diyerek ona sıkıca sarıldım.......

"Alo Yaz" "Melisa n'oldu?" "Yaz Fe- feride" "şaka yapıyorum de!" "hayır" ağlamaya başladım küçük feride ölmüştü.  Benim meleğim gitti!  Melisa mezarlığın adını mesaj attı bende hazırlanıp Belis' i Can' a bıraktım.  mezarlığa girdiğim de Ferit abi bana sıkıca sarıldı.  Bende destek verir gibi ona sarıldım.  Az ilerde Can ve Elif vardı. Birbirlerine sıkıca sarılmışlar Can Elif' in omzunda ağlıyordu. Kendimi Ferit abiden çekip babamın yanına ilerledim. Ona da sıkıca sarılıp ağladım.  O sırada Can beni görüp koşarak yanıma geldi. "Yaz' ım" "Can yanlış anlıycaklar!" diyerek ters istikamete doğru gittim. Can kolumu tutup sıkıca sarıldı bana sonra alnımı öpüp Elif' in yanına gitti. Buyduk ki biz.......

Bebeğimin Babası!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin