İlk Tartışma

81K 2K 84
                                    

"Melisa o öyle durur mu?" "off" "git mutfakta ki masaya koy kaynatıcam ben onları" Melisa ve Yaz'ın tartışmaları tam gaz devam ederken Rüzgar aşağı iniyordu. "Hayırdır ne bu trip" "şu kzının anasına bir şey söyle beni sinir ediyor" "nasıl?" Rüzgar cevabını alamadan Yaz mutfağa girdi "tamam ver ben hallederim sen git Umut'a bak" diyerek Melisa'nın elindeki biberonu aldı, tencereye su koyup elindekileri onun içine koydu ve kaynatmaya başladı. "Günaydın" dedi Rüzgar konu açmak için "sanada" cevabı çok kısa olmuştu, fakat devamını gtrmişti "Can bugün evime gidebilirmiyiz, hani madem burda kalıyoruz beşiği alalım evden bir de alışveriş merkezine gidip bebek arabası almalıyım" "almalısın olacaktı o.. dimi?" kız utanarak kafasını salladı "tamam ama benim kahvaltı yapmam lazım siz hazırlanın bende kahvaltı yapayım" "aslında bende yapıcam hazırlıyım mi?" "olur o zaman ben hazırlanıyım" kız bir şey demeden çıktı mutfaktan Rüzgar... 

Yaz aşağı indiğinde Rüzgar kısa bir şok yaşadı. Yaz üstüne ince ama sıcak tutan bir tişört altına dar kot pantolon ve blazer ceket giydi. Fazlasıyla güzel olmuştu. Rüzgar ise streç kotunu ve mavi kareli gömleğini giymişti. "Artık çıkalım mı?" "tabii" Rüzgar bebeğinin kucağına aldı ve arabaya koydu -tabii ki pusetiyle- Yaz'da arabaya bindiğinde alışveriş merkezine yol aldılar. 

"Bu gayet hoş" "Can onun ne kadar olduğunu farkında mısın?" "peki bu!" "ay çok tatlı... Fakat fiyatı çok acı" "of ama Yaz fiyatı da fiyatı o benim de kızım ve o en iyi şekilde büyümeli!" "tamam kızma.."  "kızmıyorum sadece doğruları söylüyorum..... bakarmısınız bunu hiç açılmamış turkuaz rengini istiyoruz" görevli bayan "peki efendim" diyince Rüzgar tekrar Yaz' a döndü "şimdi senin evindeki beşiği bırakıp buradan beşik alıyoruz" "saçmalama ben onu yeni aldım ne sandın paramın olmadığını mı?! tamam annem ve babam beni reddetmiş olabilir fakat ablalarım bana gayet desdekçi davranıyolar!!!" diyerek o mağazadan çıktı. Rüzgar'da peşine gidince Görevli bayan " efendim araba" "dursun o alıcam ben onu"  diyerek tuttu Yaz'ın kolunu "Yaz.. bak özür dilerim tamam mı? Öyle demek istemedim... Ahh! hadi ama şimdi niye ağlıyosun?" "lohusayım ben ağlarım tabii" "tamam hadi gel alalım onu sonra evine gideriz" kız "tamam" diyerek takıldı adamın peşine....

Bu hikayenin sonu nereye gidecek cidden merak ediyorum

Bebeğimin Babası!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin