Seni Seviyorum

26.5K 882 20
                                    

"Yaz sana gülme dedim!"  resmen rezil olmuştum, resmen beni çıldırtan kadının önünde patlamıştım!!! "Yaz bir kere daha kahkaha atarsan?" tamam kabul çok güzel kahkaha atıyor. Sesine gülerken ağzının aldığı o şekle hayranım! Ama ben rezil oldum! Rezil olmayı hiç sevmem! "a-ama hahahahaha çok ko-komiktin ahahahaah"  daha fazla dayanamayıp odadan çıktım. Allah!ım resmen rezil olmuştum, resmen kadını ellemeden boşalmıştım, evet bunu başarmıştı! Aklıma geldikçe hem sinirleniyorum hemde gülüyorum...

Gece yanına gitmemiştim ama şimdi gitmem lazımdı, çünkü işe gitmek için üstümü değişmeliydim. Odaya girdiğimde aslnda uyanık olduğunu ve Belis'i emzirdiğini gördüm. "Günaydın" "günaydın" dedim ve dolabın karşısına geçtim. takımım tek çeşitti nasılsa 'ama kravat seçemiyordum. Yaz kendini arkamdan bana yaslayıp kırmızı ebruli kravatıma uzandı. "Siyaha çok yakışır bence" dedi ve boynumu öptü. Aynı şeyi yapıyordu, beni rezil etmeye meraklıydı bu kız! "Bugün önemli bir işin var mı?" "ha-hayır" "Belis'i hastaneye götürücem gelirsin dimi?" "nesi var ki?!" "telaşlanma kontrolü var sadece" diyerek dudaklarıma yaklaştı. İzin vericektim tabii ki ama ya sonra pişman olursa? "Neyse saat ikide evde ol tamam mı?" diyerek yatağa girdi. Öpmemişti, geri çekilmişti. Peki ben istediğimi almadan gidermiyim asla! Yatağa yanına girip arkadan ona sarıldım. Sevip sevmediğimi bilmiyorum, ama onu herkesden  kıskanıyorum, hep benimle olsun istiyorum.. Belki de  aşk bu, bilmiyorum!  

Bana doğru dönüp gözlerini kapadı. "Seni seviyorum Can, unutma olur mu?"  Asla unutmam! Bende istediğimi alıp kalktım. Onu öpmek bile bana huzur veriyordu. Ah Yaz yaktın ben!

-Saat 14:03-

"Can hazırmısın?" "evet hadi çıkalım" gün boyunca birlikteydik evet işe gitmemiştim. Neden? Çünkü, çıkarken kapıda bir zarf vardı ve bu benim kovulduğumun resmiydi. Kısaca kovulmuştum umrumda mı? Aslında hayır, babam hemen işlermleri yapıp beni şirkette genel müdür yapmıştı bu da güzeldi hem kızım ve karımla daha fazla vakit geçirecektim. Yaz üzgündü hatta uzun süre ağladı, ama o da haklıydı. Cansu'nun davranışları çok terbiyesizceydi! peki ben ne yaptım karımı kırdım! 

Hastaneye geldiğimizde doktor kızımızın kalbine tekrar baktı. Tıp dilinde bir şeyler söyledi, tabii bize açıklamayı yaptı meğer kızımızın kalbinde üfürüm varmış! Büyüyünce geçer dedi fakat üç ayda bir kontrole gelmemizi söyledi. İlk geldiğimizdede delik var demişlerdi. O geçti üfürüm başladı! Yaz ağladıkça ağlıyordu ve hiç bir  şey yapamıyordum. Kızımızın aort damarında et büyüyo ve bu et parçası geçmeyedebilir! Bende ağlamak istiyordum ama aynı günde ikinci kez rezil olamazdım! Bu halde bile rezilliği düşünüyorum lanet olsun!!!!

"Yaz'ım, yapma güzelim" "Can korkuyorum, ona bir şey olmasından korkuyorum!" "korkma güzelim, geçicek" "Can bana sarılırmısın?" cevabım ona sarılmak olmuştu. Ama ben inanıyordum benim kızıma bir şey olmıycaktı! "Can seni seviyorum" "bende seni seviyorum"

Bebeğimin Babası!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin