Doğum günü

26.8K 812 25
                                    

O bana 'seni seviyorum' mu demişti?  Bana? İlk defa demişti,  acaba dalgınlıkla mı söylemişti?  "Ca-can sen"  " evet seni seviyorum" diyerek kafasını kaldırdı.  Gözlerimden yaşlar akarken kollarını daha sıkı sardı. Sonunda itiraf etmişti, bu da güzeldi ama kötü olan bir şey vardı ki bizim gerçek evli olmamaız için baya zamana ihtiyacımız vardı.

Sabah sık ve ıslak öpücüklerle açtım gözlerimi, Can bana gülümseyerek bakıyordu. "Günaydın" dedim uykulu sesimle "günaydın" diyerek dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı. "Devamını sonra alırsınız küçük hanım, şuan benimle ilgilen ve kahvaltı hazırla bende iş için hazırlanıyım" "tamam" odunluk yapıyordu ama tatlıydı işte! "Kızımız nerde?" "Melisa aşağıda onunla" kafamı sallayıp geceliğimi çıkardım. Zaten ondan utanmıyordum, şimdi beni sevdiğinide biliyorum. "İşe gitmesem mi?" bu dediğine kıkırdayıp yanına gittim. Üzerimde sadece kilotum vardı. Bu yaptığım çok kötüydü ama böyle yapmak hoşuma gidiyordu. "Yaz yapma" "neden?" "işe gitmeliyim ayrıca özel olsun" "hahaahaa bunu benim demem gerkmiyormuydu hayatım?" "ta-tabii senin demen gerekiyordu ha-hayatım"  "hadi ben giyiniyim de sana güzel bir kahvaltı hazırlıyım" diyerek ayrıldım ondan. 

"Kendine dikkat et" tam bir ev hanımıydım şuan "tamam karıcığım" kızardığımı hissediyordum. Onu öpüp kapıyı kapattım. Onu gerçekten çok seviyordum, bunu anlamam o kadarda zor olmamıştı gerçi...

 "Melisa birazdan Can gelir.." "abim mi?" "hayır benim Can" "haa, peki ben ne yapabilirim" "onunla gidip Rüzgar'ın doğum günü için süslemeler alabilirsin" "onunla mı?" "evet onunla" "off!" "yengeye oflama!" diyerek odama çıktım. Yarın kocamın doğum günüydü ve ben ona süpriz yapıcaktım. "Melisaaa!" "efendimmm?" "Belis'i de alırmısınız?" "tabii" Melisa'nın Can'dan nefret ettiğini biliyordum ama hazırlanmam için yanımda kimsenin olmaması lazım! Hem ben kocamla baş başa olmak istiyordum.

Makyajımın son rütuşlarınıda yaptıktan sonra arabama atlayıp rezarvasyon yaptırdığım restoranta gittim. Gittiğimde her şey hazırdı tek eksik Sevgili eşim Rüzgar Can'dı.

-Rüzgar Can-

Işıklar neden kapalı. Herkes nerdeydi acaba! Hayır Yaz'ı anlarım doğum günüm olduğunu bilmeyebilir. Ama ne üvey de olsa annem ne babam ne de biricik kardeşim melisa aramıştı. ... Peki tamam bende kızım ve karımı beklerdim. Hayır ama ya bu bizim en güzel günümüzdü. Birbirimizi sevdiğimizi açıklamıştık ve benim doğum günümdü. Ah lanet olsun!!!

İlk çalışta açmıştı telefonu, "Yaz nerdesiniz?" "şey hayatım biz Akçaabat'da ...................'dayız gelsene" "ne işiniz var orda?" "arkadaşlarla oturuyoruz, hadi gel seni bekliyorlar" "bir saate ordayım" diyerek kapadım telefonu, tamam bilmiyor olabilir bu konuyu hiç konuşmamış olabilirdik ama ya diğerleri! Lanet olsun ya! 

Kotu, beyaz t-shirt ve siyah spor çekitimi giydim. Biraz spor olmuştu ama geceye uygun olabilirdi belki! Yani Yaz gece elbisesi giyiyorsa bile ona uygun olurdum. Ben ne zamandır uygunluk düşünür olmuştum!?

"Yaz ben geldim ama burası biraz karanlık siz nerdesiniz..... alo? ....... Yaz?" "burdayım" karanlıkta bile görünen güzelliğe baktım. "Nasıl yani?" "doğum günün kutlu olsun kocacığım" 

-Yaz-

Ağzı kulaklarında bana bakıyordu. Sanırım şaşırmıştı çünkü konuşmuyordu da... "Rüzgar iyimisin?" "şaşkınım" "farkındayım.. hadi gel oturalım" elini tutup masaya götürdüm. "Çok güzel" "çok uğraştım" "nerden biliyordun?" "Nüfus cüzdanına baktım, merak işte" gülümseyerek elimi tuttu. "Teşekkür ederim, ailem bile hatırlamamışken" "birazdan burda olurlar, hediyeni veriyim mi? Daha doğrusu hediyelerini"  "hediyelerini?" "karar veremedim hepsini aldım"  Masadan kalkıp az ilerdeki masadan hediyelerimi aldım. "Birincisi, bir kalem seti. Çalışıyorsun, çalışırken beni sana hatırlatır. İkincisi, bir saat. Üçüncüsü, kol düğmesi ve kol düğmelerin için dördüncü hediyen gömlek" derin bir nefes alıp yüzüne baktım. Şaşkın bir gülümsemeyle bana bakıyordu. "Sen harikasın, bunlar çok güzel hepsine bayıldım" diyerek bana sarıldı. Kollarımı boynuna dolayıp kulağına fısıldadım "Seni seviyorum" 

"Yemek güzel" "senin sevdiğin yemekler" gülümsedi ve arkama bakakaldı. Anlaşılan annemler gelmişti. "Baba?"  "doğum günün kutlu olsun koçum" diyerek sarıldılar. Gerçekten güzel bir gündü fakat gecenin ilerleyen saatlerinde istediğim hediyeyi veremiycem! Ne kadar istesemde tramvayı atlatamıyordum. Oysaki üstünden dokuz yıl geçmişti!

"Kızım nerde?" "burdayız" Can ve Belis arkadan gelmişlerdi. Belis'in üzerinde prensen kostümü vardı. Bu benim fikrim değildi. Herşey çok güzel bir biçimde ilerliyordu. Gecemiz gerçekten inanılmaz güzeldi!

Eve gelidiğimizde gece saat bir olmuştu. Belis çoktan uyumuş, herkes evlerine dağılmıştı. "Sen Belis'i yatır bende geri kalan hediyeleri alıyım" "tamam" Belis'i odasına çıkarıp yavaşça üstünü değiştim. Odanın kapısını kapatıp arkamı döndüm. Dönmemle Rüzgar'la karşılaşmam bir oldu. Beni kapıya yaslayıp konuşmaya başladı. "Gerçekten muhteşemdi, çok teşekkür edrim" Elleri boynuma gittiğinde beni öpeceğini anlamıştım. Umarım bu özel günde ki hakkı ama ileri gitmek istemezdi. Yavaşça dudaklarıma yanaştığında beni öpmesine izin verdim. Onu seviyordum ve beni öpmesine karşı çıkacak değildim. "Seni istiyorum" İşte bende bundan bahsediyordum! "rü-rüzgar ben ha-hazır değilim" yüzüme şaşkınca bakarken konuşmaya devam ettim "bak anlatmaya korktuğum şeyler var özür dilerim" diyerek ondan ayrıldım ve odaya gittim. Her şeyi berbart etmek kanımdamı vardı acaba!? "Yaz gelebilirmiyim?" "tabii" kapıyı açıp yanıma geldi. "Bak tamam ne zaman istersen anlat, fakat bana şunu söyle--" "bakireyim, eğer öğrenmek istediğin buysa" "hayır hayır bu değil sadece... Bunu binlerce kez söyledin ama gözlerime bakarak içten söylemeni istiyorum beni gerçekten seviyormusun?" "tabii ki seviyorum sen benim.... bu konularda iyi değilim ama şunu söyliyim ki anlatamam, sana olan aşkımı sevgimi anlatamam" Gözleri mi dolmuştu? "Gel bakalım yatalım" diyerek beni yatağa çekti ve beni kolları arasına aldı. "Üstümüzü değişseydik" "ne öenemi var?" "peki" kafamı boynuna gömüp kokusunu içime çektim. Bu kokuyla uykuya dalmadan önce duyduğum tek şey "Sen hazır oluncaya kadar beklerim sevgilim" oldu.

OLDUKÇA UZUN BİR ARADAN SONRA SİZLEYİM. İLK ÖNCE 'GÖRÜŞÜRÜZ' BAŞLIĞI ALTINDA KISA SÜRELİĞİNE VEDA ETMİŞTİM AMA BİR ERKEK İÇİN DEĞMEYECEĞİNİ ANLADIM VE GERİ DÖNDÜM İŞTE.... SİZLERİ SEVİYORUM :) :*

Bebeğimin Babası!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin