12.Bölüm

352 14 0
                                    

Avashi'den;
Ben işlere tam olarak dalmışken bi anda odamın kapısından babam girdi. Büyük ihtimalle işle alakalı bişey danışacaktı. Sonra bana " biraz vaktin varmı? " Dedi. Bende" tabi" dedim. Sonra " hani sen bi asistan  arıyordun ya ...hala asistan arıyor musun?" Dedi. Bende haliyle "Evet "dedim.  Sonra babamda "  o zaman ben sana bi asistan buldum" dedi. Sonra bende " iyi buraya çağır gelsin bi görüşelim sonra işe alırız. " dedim. Sonra babam " zaten o aşağıda senin cevabını bekliyor . Istersen yanına gelsin " dedi. Bende " tamam gelsin" dedim.  Sonra babam  odadan çıktı. Bende işime devam ettim.
Hare'den;
Ben kantinde kahve içerken yanıma avashinin babası geldi . "Hadi beraber avashinin yanıma gidiyoruz . Görüşmeyi kabul etti." Dedi. Sonra merdivenlerden çıkmaya başladık.  O an aklıma avashinin beni işe nasıl kabul ettiği  takıldı. Sonra Avashinin odasının önüne geldik. Sonra kapıdan içeri girdik. Avashi bize doğru baktığında yüzünde şaşkın bi ifade oluştu .  Gözleri donmuş bi biçimde beni izliyordu. Sonra avashinin babası"Işte  asistan adayımız hare .. "  dedi.  Sonra sözlerine Devam etti " avashi hare artık asistanın bu kız sana emanet" dedi. Sonra birden avashi " hayır ben onu asistanım olarak istemiyorum  "  dedi. Avashinin babası" avashi ne diyosun sen daha deminden yanıma gelsin diyordun şimdi ne diyosun hem ne yani neden olmayacakmış asistanın neden??" Dedi. Avashi "istemiyorum dediysem istemiyorum." Dedi.  Sonra avashinin babası " sen benle bi dakika dışarı gel" dedi. Ve ikisi Dışarı çıktılar. Ne konuştuklarını merak ediyordum. Kapıya biraz yaklaştım sonra sesler duyulmaya başladı. Avashi'nin babası " oğlum senin bu kızla ne sorunun var .. devamlı kıza kötü davranıyorsun. O kızı heryerde aşağılayıp duruyosun o kızın gururu onuru yokmu ...  Eğer benim senin üzerinde tırnak ucu kadar hakkım varsa o kızı işe alacaksın . Ama eğer senin benim üzerimde hakkın yok diyosan gerisini sen bilirsin " dedi. Avashi bi kaç dakika sonra  " peki tamam. Hiç istemediğim bişeyi sırf senin hatırın için yapıyorum." Dedi. Ben hemen kapıdan uzaklaştım. Sonra içeri girdiler Avashi "işe alındın " dedi.  Ama hala gözleri son derece öfkeli bakıyordu.  Neden benden böylesine nefret ediyordu. Yani bi kaç kazadan dolayı bu kadar nefret dolması. Biraz tuhaftı. Ama bunları düşünmek yerine halime  yanmalıydım .artık o kaba adamla hergün aynı yerde olucaktık. Korkunç bişeydi bu.  Ben bunları düşünürken avashinin babası bana " ben çıkıyorum Avashi sana işin  hakkında bilgi verir " dedi. Ve odadan çıktı  . 5- 10 dakika suskunluktan sonra " sana bi iş verip mahvettirmemi beklemiyorsun heralde. Sadece kantinden istediğim bi kaç şeyi  getireceksin o kadar. zaten seni istiyerek işe almadım. Yani böyle  benim sen gibi sakar bi asistana ihtiyacım olduğunu falan düşünme" dedi. Bende sessiz kalırmıyım " yani bende bilerek istiyerek çalışmaya gelmedim baban zorladı gelmek zorunda kaldım. Sen gibi kaba biriyle tüm günümü harcamak istemezdim elbette." Dedim. Yine bana sert sert baktı." Demek öyle ...kaba biriyle çalışmak istemezdin ...  o zaman bana kaba demenin bedelini  ödemeye hazırsın" dedi. Bende " elinden  geleni yap . Ama bana bedel ödetmek her kişinin yapabileceği bişey değildir tabi dene gör denemesi bedava.. ama tabi ben yaptıklarının karşısına karşılıksız kalmam bundan da haberin olsun" dedim. Açık açık meydan okudum sonra avashi " tamam sende elinden geleni yap " dedi. Yani bu sözle savaş başlamıştı. Acilen onun kızacağı birşeyler yapmalıydım.  Ama ne yapacaktım. O gün eve gittim tüm gün ne yapacağımı düşündüm. O gün yine bitti. Sabah yine iş yerine gittim .ama o gün tüm çalışanlar pikniğe gitmişler ama tabi avashi gitmemişti malum o gitmemişse bende onun yanında çalışmak zorundaydım. Bunları düşünürken biyandanda yapacağım hamleyi düşünüyordum. Hemen acilen bişeyler yapmalıyım . Ama aklıma bişey gelmiyordu . Avashinin odasına gidicektim. Onun bana yapacağı bi hamle varsa en azından onu çözmeye çalışırdım. Kapıdan içeri girdiğimde Avashi kanlar içinde yerde yatıyordu . O an kalbim atışı nerdeyse göğüs kafesimi kıracaktı. Koşup avashiyi sallamaya başladım " avashi Avashi uyan nolur uyan noldu sana" bu cümleleri söylerken bi yandan da gözlerimden Yaşlar akıyordu. Içimdeki acının  hiçbir tarifi yoktu. Hemen elimi ağzına koydum nefes alıp almadığına bakıyordum. Ama nefes almıyordu. O an aklıma hiçbişey gelmiyordu. "Avashi nolur uyan nolur bi daha karşına çıkmam nolur uyan sen ölme nolur sensiz olmaz.. Ne kadar benden nefret etsende  ölme lütfen yalvarırım ölme " o an aklım durmuştu ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu.  Ve bi anda masanın üzerindeki telefon dikkatimi çekti.  Gerçi ambulansın numarasını bilmiyordum ama rastgele bi kişiyi arasam bile yararı olabilirdi..zaten bundan başka aklıma bişey gelmiyordu .sadece sel gibi yaşlar akıyordu gözlerimden . Ve tam telefonu almaya kalkarken  boğazımda  hissettiğim acıyla yere düştüm ve o an tam olarak dudaklarım avashinin dudaklarındaydı. Ama o da ne avashi gözlerini açmıştı. Hemen ayağa kalkmaya çalıştım kalkamadım galiba şu an kolyem avashinin yakasına takılmıştı daha deminki düşüşümün ve sonrasındaki anın sebebide buydu. Hemen Kolyemi onun yakasından kurtardım . Ve ayağa kalktım Avashi de ayağa kalktı. Donmuş ve şaşkın bi biçimde yüzüme bakıyordu . Ben o anki ard arda yaşadığım şoklardan dolayı bi anda "Avashi" deyip ona sarıldım."çok kortum çok" dedim. Bi yandanda Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum bi anda jeton düştü. Avashi gerçekten yaralı ve nefesi kesilmiş olsaydı nasıl ayağa kalkacaktı.  O an bana oynadığı hain oyunu farkettim.tabi sonra yaptığım o kötü sakarlığıda . Hemen avashiye sarılmayı bıraktım Ve bi adım geri attım. Avashi şaşkın bi biçimde bana bakıyordu. O da daha deminki oluşan sahnenin etkisinde olmalıydı. O an hiçbişey diyemedim. Sonra bi anda " ya nasıl cürret edersin böyle bişeye   küçük oyunlar yapsan anlarım ama bu ne  ?? Yani hiç düşünmedinmi o anki şokla bana bişey olur diye . Nasıl bi insansın sen ya? Sırf bi oyun uğruna  bi hırs uğruna neler yapıyorsun? Sonuçlarının neler olacağını tahmin bile etmeden böyle bişeye kalkışmak  tamı tamına delilik.." dedim.

HiNtLi SeVgİlİmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin