25.Bölüm

213 10 0
                                    

Avashi'den;
Bahçeye çıkmıştık. Benle neden konuşmak istediğini adım gibi biliyordum. O kurnaz salman hakkında  konuşacaktık. Ve hare birden " yemekte kurduğun cümlenin anlamı  neydi avashi" dedi. Ve bu cümleyi tam olarak gözlerimin içine bakarak söylemişti . Anlamının ne olduğu bes belliydi işte ordaki yaptığım imayı anlamıştı. Ama sırf sabah ki iş yerini neden terk ettiğimi merak ettiği için sorularına burdan başlamıştı. Ben işten Sıyrılmak için "  anlamı ne olacak ki normal basit cümle (arkadaşıyla konuşmuştur) . Yani anlamsız normal bi cümle " dedim. Hare bi kaç dakika gözlerimin içine baktıktan sonra " tamam bundan kurtuldun o zaman şunu söyle sabah benim salmandan uzak durmamı söyledin neden uzak durmalıyım?" Dedi. İşte korktuğum soruda oydu . O an aklıma hiç bi şey gelmiyordu. Ne yani Salmanla  aramızın bozuk olduğunu ve benim kendisini yani hareyi deliler gibi kıskandığımı mı söyleyecektim. Hayır ölürdüm de söylemezdim. Ee aklıma da bişey gelmiyordu ki . O an tek kurtuluşum  kaçmaktı. Ama nasıl? ?. Bunları düşünürken bi anda aklıma bi fikir gelmişti.  Ve o an " oww" diye bi ses çıkardım. Tabi hare hemen" noldu" dedi. Bende elimi sırtıma Koyup " çok çok fena kramp giriyo" dedim.  Ve hare " geçti mi " dedi.  Bende" Hayır hayır geçmiyo çok fenayım " dedim.  O hemen kolumdan tutup " odana çıkman gerek biraz  dinlenirsen geçer  yel girmiş olmalı" dedi. Yel girmek ne demekti acaba . Her neyse o an oyunumu devam ettirmeliydim. Hare beni Yavaş yavaş odama çıkardı. Ben de tabi arada bi sızlandım. Sonra yatağıma yatırdı. Ve" sen bekle ben hemen gelirim"dedi. Bende bekledim. Sonra geldiğinde bi elinde su bi elinde ağrı kesici vardı. Ve bana Uzattı. Ben aldım ve ona ağrının hafiflediğini gerisini halledebileceğimi söyledim.  O da odadan çıktı. Ben de hapı ve suyu kenara Koyup derin bir oh çektim. Son anda kurtulmuştum sorudan. Ona yalan söylemek beni biraz üzmüştü. Ama  yapmak zorundaydım. Biraz Kendimi rahatlatmaya çalıştım sonra da Biraz bugün yaşadıklarımızı düşündüm. Sanki biraz fazla mı tepki vermiştim. Yani sonuçta hare onu Arkadaş olarak görüyordu. Ama salman onu öyle görmüyordu. Bundan adım kadar emindim. Onu çok iyi tanıyordum. Çünkü onla eskiden çok yakın arkadastık. Hatta  ailelerimiz bile  birbirine gidip geliyordu . Tıpkı akraba gibi ama salman bi anda benden uzaklaştı.  Bunun nedenini hiç anlayamamıştım. Ama bi gün benim canıma kast edince bende ondan nefret etmeye başladım. Yani en yakın arkadaşım beni silahla öldürmeye kalkmıştı ve ben son anda kurtulmuştum.  Ama Tabi bu sonra Yalvar yakar özür dilemişti ve  bu yaşananları babama anneme onun anne babasına asla söylemeyeceğime dair beni ikna etmişti.  Ve babam bizim aramızdaki yaşananları  bilmediği için salman bizim iş yerinde çalışmasına  Devam etmişti. Yani o iyi biri değildi. Bi insanın canına kast eden biri ne kadar iyi olabilirdi ki . Işte bu yüzden ona salman iyi biri değil ondan uzak dur demiştim.  Evet biraz da kıskançlık vardı. Ne olursa olsun Salmandan uzak durmalıydı. Çünkü o Hareye zarar verebilirdi. Bunları düşünürken bi ara Dalmışım Uyumuş kalmışım. Sabah kalktığımda her yer aydınlıktı. Ve yan odadan tıkırtılar geliyordu.  Hare uyanmıştı galiba.  Saatte bakmak için kol saatimi hemen yatağın kenarında ki  çekmecenin üzerinden aldım. Ve saate baktığımda iş saatime yarım saat kaldığını farkettim.  Ve hemen yataktan kalkıp  hazırlanmaya başladım.

HiNtLi SeVgİlİmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin