18.Bölüm

276 14 0
                                    

Salvara teyze " hare kızım sen en iyisi odana çık dinlen " dedi.  Bende " peki " deyip odama çıkıyordum. Sonra Avashi salvara teyzeye " babanne bana da bi yer ayarlarmısın ? Ben bugün Burda kalmak istiyorum da" dedi. Salvara teyze de" tabi oğlum ayarlarım  hani babanın eski odası varya işte sen orda yatabilirsin."Dedi.  Avashi " tamam,  Teşekkürler babanne" dedi. Ben de bu konuşmadan sonra hızlı adımlarla odama girdim. O an avashinin neden burda kalmak istediğini düşünüyordum. Galiba o benim için benim kolum yaralandığı için burda kalmak istiyordu. O beni önemsiyordu galiba . Karmakarışık duygular içindeyim. Ona hazırladığım ona bedel ödetmek Amaçlı olan olayda da hissettiklerime anlam verememiştim evet ona zarar gelmesini istemiyordum. Onu her gördükçe kalbim bi değişik oluyordu. Ama bi yandan da ondan nefret ediyorum. Ama bugün sanki ona olan Nefretim yok olmuştu. Geriye sadece onu her gördükce heycanlanmalarım kalmıştı. Ben böyle düşünürken kapı tıkladı . " girebilir miyim  ?" Dedi bi ses bu avashinin sesiydi. Bende " Evet" dedim. Ve Içeri girdi elinde kremler vardı. "Bunları  unutmuşuz" dedi. Bende elindeki krem poşetine uzandım. Avashi poşeti geri çekti. Şaşkın bi biçimde  yüzüne baktım. Ve o da " bu halde sen süremezsin ben sürerim" dedi.   Ve yanımda gelip kolumun sargısını çözdü. Ve orda bi kremin kapağını açıp  pamukla kremden biraz aldı. Ve pamuktaki Kremi kolumda Değirdi. Kolumdaki yara çok fena yanmıştı. Bağırmamak için kendimi zor tutuyordum . Gözlerimi kapadım. Başka bişey hayal edip bu acı geçene kadar acıyı unutmalıydım.   Sonra bi anda avashi pamuğu çekti. Tekrar krem alıyor zannettim. Bi kaç dakika bekledim. Ama hala kolumda yanma hissetmiyordum. Gözlerimi açtığımda Avashi beni izliyordu.  Ve" çok mu yakıyor" dedi. Bende Evet anlamında kafamı salladım. Sonra o da " o zaman bu elimi tut sıkabildiğince sık o zaman hissetmezsin" dedi.  Ve sol elini yani krem sürmediği elini bana Uzattı. Ben elini tuttum. Ve avashi" hazır mısın" dedi.  Ben yine kafamı salladım.  Ve avashi yine pamuğu yaranın üzerinde  gezdirmeye başladı. Ama bu Sefer acımıyordu. Avashinin elini de sıkmıyordum üstelik yani avashinin elini sıkmaya kıyamamıştım. Elini yanlızca tutuyordum. Ve bu şekilde hiç bi acı hissetmiyordum.  Garip bişeydi bu . Ne kadar anlamlandıramasamda korktuğum şey başıma gelmiş gibi  gözüküyordu. Avashi en sonuna kremleri sürdü.  Ve kolumu tekrar  sardı.  Sonra " bişey olursa yan taraftaki odadayım. " Dedi.  Sonra odadan çıktı. Avashinin benle bu kadar ilgilenmesi aşırı doz olarak isimlendirilirdi. Gerçi bu davranışları sanki biraz beni mutlu ediyordu.  O gece avashiyi düşünerek uyudum. Sonra elimde hissettiğim bi dokunuşla uyandım ve gözlerimi açar açmaz avashiyle karşılaştım. O ne arıyordu burda hemde gecenin yarısında bi anda Avashi elini elimden çekti . uyanırken Hissettiğim o  Dokunuş avashiymiş demek.  Avashi o an" şey ben odamda uyamaya çalışırken sesini duydum. Avashi diyordun bende yine bişey oldun zannettim ve hemen geldim  ama sadece sayıklıyormuşsun" dedi.  O an utandım demek onun adını sayıklıyordum. Artık kendi duygularımı düşüncelerimi bile bilmiyordum. 

HiNtLi SeVgİlİmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin