Tamam biraz riskli bi şey olucaktı ama yinede hareyle mutlu olmamız için risk almamız lazımdı. Ben bunları düşünürken çoktan karakola gelmiştim. Ekibe daha önce haber verdiğimden çoktan hazırlanmışlardı. Bana bi can yeleği verip içime giymemi ve ondan sonra çıkabileceğimizi söylediler. Bende can yeleğini hemen giyip , giyinmek için girdiğim o garip odadan çıktım. Ve Yaklaşık 10-11 kişilik ekiple yola çıktık . Salmanın evinin oraya gelmiştik. Arabalardan inmiştik. Ve tüm polisler silahlarını kapıya yöneltmişti.sonra bi komser kendisi teslim olsun diye konuşmak için kapı zilini çaldı. Salman kapıyı açtı. Polis rozetini gösterip bi şeyler söyledi. Büyük ihtimalle neden geldiğini söylüyordu. Polisin sözü bitince bi anda Salmanla göz göze gelmiştik. Bana öfke dolu bi bakış atmıştı. Sonra Salman bi anda arkasını dönüp kapıyı çevik bi hareketle kapattı. Polis kapıyı kapatmaması için kapıyı itmişti ama başarılı olamamıştı. Sonra polis parmağıyla bi işaret yaptı. Ve ellerinde büyük bi demirle 3 polis geldi. Demiri aynı anda sallayarak kapıya sert bi darbe attılar. Ama kapı kırılmamıştı. Ikinci defa aynı hareketi tekrarladıkları zaman kapı kırıldı. Ve polisler içeri girdiler. Bende girmek istemişdim ama yanımdaki bi kaç polis beni engelledi. 5-10 dakika sonra da polisler dışarı çıktı ama Yanlarında salman Yoktu. Bi polis yanımıza geldi ve" ev boş kaçmış." dedi. O an aklıma sadece hare geldi. Ya onun yanında gidip bişey yaparsa diye düşünüyordum... Hemen aramalıydım en azından kaçtığını bilirse tedbirli dururdu. Telefonu elime alıp Tam aramaya hazırlanıyordum ki telefon çalmaya başladı. Gizli bi numaraydı. Tereddütte kalmadan telefonu açtım.
Karşıdaki ses;
- Noldu? Beni alt edebileceğinimi sandın? Bak bana bişey yapamadın... ama ben bu yaptığının hesabını kesinlike sorucam ... sana hayatının en Büyük acısını yaşatıcam-bak Şu tehtitleri kes ... Sen bana hiç bişey yapamazsın ama ben sana çok şey yapıcam bana yaşattığın tüm acıların hesabını sorucam.
- demek ben sana bişey yapamam
- aynen öyle
- ya Yapmak üzereysem Peki ... buna ne dersin...
Salmanın bu cümlesinden sonra etrafıma bakmaya başladım. Çatı ,yer, Gök her yere baktım ama hiç kimse yoktu. Sonra salman konuşmaya başladı;
- boşuna etrafına bakma...Sadece En başta ne dediğimi Hatırla... sana hayatının en büyük acısını yaşatıcağımı söylemiştim. .. Ve şu anda dediğimi yapmak üzereyim. Yani kötü günlere hazırlıklı olman için sana haber veriyim dedim. Hadi bi de sana yaptığım ile alakalı bi ipucu vereyim. .. Hare. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HiNtLi SeVgİlİm
RomanceHayaller hindistandır en başta bir hintliyle aşk yaşanması hiç yoktur planda ...