O an benim dediklerime karşılık üzerime yürümeye başladı ben Geri geri kaçarken o hala yürüyerek üzerime doğru geliyordu . Ve bi anda ben duvara dayandım artık kaçacak yerim kalmamıştı yaklaştı yaklaştı ve aramızda 1cm kaldı. Ve birden kulağıma eğildi . Ve" bedelini ödeyeceğini söylemiştim" dedi. Hala bedelden bahsediyordu. Bi insanda biraz ince fikir olmazmı?? Onda yoktu işte. O an o dediği cümleden sonra çok sinirlendim ve " senin bu kadar cürretkar olman benim sana yapacağım hamlenin dozunu daha çok artırdı. Sen benim hamlemdeki cürret noktasını nasıl aşacağımı izle gör" dedim. Ve o an bana hiç beklemediğim bi cevap verdi" Bak bu sefer sana inanıyorum.. Yani sonuçta biraz önce cürretkarlığını baya bi gösterdin. Zaten biraz önce Cürret edeceğin şeylerin maksimumunu yaptın. Bunun aşağıdakileri de yapabileceğin kesin" dedi. Galiba onu öpmemden bahsediyordu . Ama o yanlışlıkla olmuştu bilerek yaptığım bişey değildi. Ve ben " o anı aklından da beyninden de sil. Yanlışlıkla olan bişeyi nasıl kullanabilirsin... hemde bana karşı. Ama ben senin seviyene inmicem yanlızca şunu bil o an yaşanmadı yaşanamazda... Bi daha Bu konu hakkında konuşursan...." dedim ve o sözümü tamamlamama izin vermeden " ne yaparsın dövermisin? Ne yapabilirsin ki sen bana? Hatta dur bence sen beni bilerek istiyerek öptün sonuçta ben gibi birini kim öpmek istemez bak şimdi o konuyu açmakla kalmayıp üstüne neler söyledim.. hadi yapacağını yapta görelim" dedi. Sinirden elim ayağım titriyordu. O an son kez tüm cesaretimle ona yaklaştım ve kulağına" tüm bunların bedeli ağır olucak tek tavsiyemse her ihtimale karşı kendini hazırla" dedim. Ve kapıdan çıktım. O kadar iddalı konuştum konuşmasına ama ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bu konu üzerine fazlasıyla kafa yormalıydım. Eve gittim. Ve direk odama çıktım. Düşündüm, düşündüm, düşündüm ve sonunda ondan çok büyük intikam alıcam bi oyun buldum. Ama bunun için salvara teyze bana lazımdı o yüzden onla konuşmak için aşağı indim. Ben"salvara teyze bi konuda yardıma ihtiyacım var yardım Edermisin? "
Salvara teyze:
-tabi kızım ...noldu söyle hadi!
Ben:
- ya ben avashiye şaka düzenliyorum çünkü o da bana şaka yaptı. Buna seninde bi rolün olucak ...
Salvara teyze:
-neymiş bakalım benim rolüm??
Ben:
- Bak şimdi...............................................................................................................................................Yapacağı herşeyi ona anlattım. Ve bi kaç oyuncuya daha ihtiyacım vardı. Ve salvara teyze mahalleden bi kac gencin yardım edeceğini söyledi. Sonra o gençleri eve çağırdık. Ve ne yapacaklarını anlattım. Ve bize yapacakları yardım karşılığında hepsine 40 rupi verecektik. Onlarda kabul ettiler. Ve sonra bi kaç şey daha ayarladıktan sonra odama çıktım. Ve Yarın yorucu bi gün olacağı için hemen uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HiNtLi SeVgİlİm
RomanceHayaller hindistandır en başta bir hintliyle aşk yaşanması hiç yoktur planda ...