Avashi " Nereye gidiyorsun" dedi. Bende " işee" dedim. Sonra o da " senin kolun iyileşmedi ki daha .yani ben babamla konuştum kolun iyileşene kadar izinlisin" dedi. Bende" yok ben gidicem hem zaten kolumda iyi artık acımıyo" dedim. Ve o da " bence gitmessen daha iyi olur" dedi. Bende" hazırlandım artık gidicem" dedim. Ve o da " tamam o zaman birlikte gidelim bende gidiyordum zaten" dedi. Bende Tamam dercesine kafamı salladım. Ve arabaya bindik. Ikimizdende çıt çıkmıyordu . O bugün herzaman ki ciddiyetine dönmüştü . Bende onun yanında herzamanki gibi kalbimin atışını yavaşlatmaya çalışıyordum. Ve iş yerine gelmiştik. Arabadan inip onun odasına gittik. Bana" sen istersen kantinden karnını doyur sana ihtiyaç olduğunda ben seni çağırırım" dedi. Bende " peki " deyip odadan çıktım. Kantine indim çünkü Karnım gerçekten açtı. Orda karnımı doyururken yanıma hemen hemen ben yaşlarında bi erkek geldi. Ve " yeni misin?" Deyip karşımdaki Sandalyeye oturdu.bende " Evet" dedim. Ve o " seni ilk defa burda gördüm de ondan sordum" deyip Gülümsedi. Bende gülümsedim. Sonra bana "nasıl gidiyor yeni işin " dedi. Bende " iyi işte" dedim. Ve o an Sharma amca " hare" deyip yanıma geldi. Ben onu görünce şaşırmıştım. Çünkü onun Salvara teyzenin evinde olması gerekirdi. Ve bana" kolun daha iyileşmeden neden işe geldin" dedi. Kaşları çatıktı.bende onu yumuşatmak için" evde otur otur canım sıkıldı" dedim. Ve gülümsedim o an sharma amcada gülümsedi. Ve" peki öyle olsun " dedi ve sonra " hadi aksam görüşürüz" deyip yanımızdan uzaklaştı. Karşımdaki tanımadığım oğlan da " hare koluna ne olmuştu" dedi . İsmimi nerden biliyor diye düşündükten sonra birden sharma amcamın biraz önce ki ismimle seslenmesi aklıma gelmişti. Ismimi orda Duymuş olmalıydı. Ve " küçük bi kaza da yara oldu" dedim. Sonra o gülümsedi. Ve o an bende gülümsedim ve gülümserken avashiyi fark ettim 2 metre uzağımızda bizi izliyordu. Ve sanki kızmış gibiydi . Ve benim onu gördüğümü fark Edince hızla arkasını dönüp gitti. Neye kızmıştı bu kadar yoksa beni mi kıskanmıştı. Yine bi yanım kesin kıskanmıştır bi yanımda bu imkansız diyordu. O an neye kızdığını çok merak etmiştim. Ve yine o an aklıma kantine beni çağırmak için geleceği ihtimali geldi. Ve onun odasına gitmek için ayağa kalktım. "Benim artık gitmem lazım " dedim. Ve Avashinin odasına gittim. Kapıdan içeri girdiğimde bilgisayarda birşey yapıyordu. Ve bana hiç konuşmadı. 10-15 dakika geçmişti ama hala tek kelime bile etmememişti. Ve o an kapı tıkladı Kapıdan iceri kantinde yanıma gelen oğlan girdi. Ve Avashiye bi kaç belge uzatıp "bunları imzalayacakmışsınız. " Dedi. Ve o ara beni farketti. " Hare senin burda ne işin var" dedi. Ve sonra sözlerine devam etti. " Sen Tasarım bölümünde değil miydin?" Dedi. Avashiye baktığımda gözlerini o çocuğa dikmiş öfkeyle Bakıyordu. Evet bu sefer kesin beni kıskanıyordu. O an ortamı yumuşatmak için tam ağzımı açtığım sırada Avashi " hayır o benim asistanım Salman" dedi. Ve o an adını yeni öğrendiğim salman benim üzerimdeki bakışlarını çekip Avashiye çevirdi. Ikisi de birbirine sert bi şekilde bakıyordu. Ve o an salman " peki " deyip avashinin odasından çıktı. Salman gitmişti ama ortamdaki gerginlik hala gitmemişti. Çünkü avashinin yumruğunu sıktığını farkettim. Ve o ara sanki kendini tutamamışcasına bana " Bak bence salmandan uzak durmalısın çünkü o senin sandığın kadar iyi biri değil" dedi. Öfkeli gözleriyle bana bakıyordu. O an ne demeye çalıştığını anlamaya çalıştım.ama dedikleri hakkında hiç bi fikir çıkaramadım. Ve ona " benim onla Bi Alakam yok zaten . Biraz önce yanıma geldi ve tanıştık onla sadece ark" dedim. Ama sözümü tamamlayamadan Avashi hızla odadan çıktı. Neden böyle davranıyordu. Sanki yine eski kaba adam karakterine geri dönüyordu. Yine bana Bakan öfkeli Gözleri geri gelmişti. Bende avashinin arkasından gitmek için odadan çıktım. Ve onun çıkış kapısından çıktığını farkettim. Ve hemen koşup çıkış kapısından çıktım ama ona yetişemedim. Arabaya binip çoktan Gitmişti o gittiyse benim de işim bitmiş demekti sonuçta onun asistanıydım.ve bende içerden çantamı alıp Eve gittim. Ve Içeri girdiğimde salvara teyze avashinin halası ve lavanya teyze oturuyorlardı. Ben içeri girdiğimde salvara teyze" aa geldin mi ama iş çıkış saatine daha var " dedi. Ve bende " avashi bugün erken çıkardı" dedim. Sonra avashinin halası yani salvara teyzenin kızı " aa sen avashinin yanındamı çalışıyorsun" dedi. Bende "Evet onun asistanıyım" dedim. Ve odama çıktım bugün yorucu bi gün olmuştu ve kafam avashiyle meşguldü. Şimdi neredeydi ?ve neden öyle çekip gitmişti?. Salmanla arasındaki gerginliğin nedeni neydi? kafamdaki cevapsız Sorular devamlı kafamda dönüp duruyordu. Neden hep böyle oluyordu ki yani tam mutluyum artık dediğimde herşey yerle bir oluyordu. Bunları düşününce bi an annem ve babam aklıma geldi. Aman allahım tamamen unutmuşum . Ben onları hindistana gelir gelmez aramalıydım . Ama ben bunu unutmuştum. Gerçekten benim için çok meraklanmış olmalılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HiNtLi SeVgİlİm
RomanceHayaller hindistandır en başta bir hintliyle aşk yaşanması hiç yoktur planda ...