O kadar güzel görünüyordum ki beklediğimin on katıydı. Artık kendimi ağlamamak için zor tutuyordum çok mutluydum ve içimdeki bu mutluluk göz yaşlarımla dışarı çıkmak istiyordu. Dayanmalıydım çünkü ağlarsam tüm makyajım akabilirdi . O an ben düşünceler içinde boğuşurken kuzenim ( amcamın kızı ) artık aşağı inmem gerektiğini söyledi . Ve ben son kez kendime bakıp yavaş adımlarla yanımda annemle merdivenlerden inmeye başladım . Salonda heryer sarı, pembe, mor, kırmızı çiçeklerle süslüydü. Ve bir sürü tanımadığım hint elbiseli kadınlar, adamlar ve bi kaç yakın akrabam beni izliyordu. Bi Ateşin tam önünde oturan Avashi de beni izliyordu. O kadar yakışıklıydı ki gözümü ondan ayırmadan merdivenlerden indim . O da bi saniye bile gözlerini benden ayırmamıştı. Ben gidip avashinin yanında oturdum . Ikimiz de birbirimizin gözlerime Seviçle bakıp gülümsedikten sonra bizi hint kültürüne göre evlendirecek adama döndük. Ve adam bir sürü hintçe şeyler söyledi. Ve bazı haraketler yaptıktan sonra avashiyle bana ayağa kalkmamızı söyledi . Ve Ikimiz de ayağa kalktık. Adamın hintçe birşeyler söylemesi eşliğinde Ateşin etrafında döndük . Sonra bi kaç haraketten sonra sıra ikimizinde birbirimize sindur sürme sırası geldi. Avashi gözlerimin içine bakarak sinduru anlıma sürdü. Bende aynı şekilde gözlerinin içine bakarak sinduru sürdüm. Ve o anda bi sürü kisinin aynı anda alkışlamasından sonra tören bitti. Aslında daha akşama kadar bi sürü eğlenme etkinliklerinin olması lazımdı ama Biz daha avashiyle türkiye ye gideceğimiz için Töreni bitirmek zorundaydık . Daha türkiyeye gidip orda da Türk kültürüne göre evlenecektik. Ikimiz el ele merdivenlerden çıkıp yan yana olan odalarımızın önünde geldiğimizde mecbur ellerimizi bırakmıştık. Ve odalarımıza girmiştik. Hemen üzerimizi çıkarıp yola çıkmalıydık çünkü Yarın saat 2.00 da düğünümüz başlayacaktı. Hemen üzerimi çıkarıp Pantolon ve T shirt giydim. Hint elbisesi giysem türkiyede biraz tuhaf karşılanacağı için pantolon ve T shirt giymiştim. Odadan çıktığımda avashinin de odasının kapısı açıldı. Ve avashi bavuluyla odadan çıktı. O an Bavulumu odada unuttuğumu fark edip hemen koşarak Bavulumu alıp tekrar odadan çıktım. Kapının önüne geldiğimde Avashiyi gülerken buldum. Galiba Bavulumu unutmama gülüyordu. Bu sefer onun bana gülmesine kızmayıp bende gülmeye başladım. Ikimizde gülmemizi bitirdiğimizde Avashi " hadi inelim artık fazla Geç kalmayalım " dedi. Ve elini bana doğru Uzattı .Bende kafamla onu onaylayıp elimi eline uzatıp elini tuttum. İkimiz el ele merdivenlerden indik. Annem babam ve halamlar bavulları ellerinde bizi bekliyordu. Salvara teyze , lavanya teyze , duncan amca , sharma amca ve diğer Ev halkıda bizle vedalaşmak için bekliyordu. Lavanya teyze ağlıyordu . Galiba duygulanmıştı. Avashinin elini bırakıp ilk önce lavanya teyzeye sarıldım. Sonra Diğer aile üyeleriyle vedalaşıp avashinin vedalaşmasını bekledim. Avashinin ailesi avashiden o kadar zor ayrılmıştı ki gözlerimin dolmasına ramak kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HiNtLi SeVgİlİm
RomanceHayaller hindistandır en başta bir hintliyle aşk yaşanması hiç yoktur planda ...