30. Bölüm

188 9 2
                                    

Bi anda elini omzuma koydu. Ve Beni kendine doğru çevirdi. Ben kafamı önüme doğru eğmiş bi şekilde duruyordum çünkü ağladığımı daha fazla görmesini istemiyordum. Sonra Avashi bi anda söze girdi " telefon" dedi. Ve Cebinden benim telefonumu çıkardı " sana  vericektim unutmuşum sevgilin seni çok merak etmiş galiba . Cevapsız Çağrılara bakınca-" dedi. Ve ben  sözünü kestim"  ne  yani bumudur " dedim. Ben onun için ağlarken o gelmiş burda benle dalga gecer gibi konuşuyordu.  Sanki benim onu o kızla gördüğümü  bilmiyormuş gibi yapıyordu. Halbuki benim onları gördüğümü görmüştü bundan adım kadar emindim. O an avashi " ne bumudur?" dedi. Ben daha fazla  konuşmak istemiyordum Çünkü ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ama o an ağzımdan sinirle bi kaç kelime çıktı ve " avashi Lutfen hiçbişey olmamış gibi davranmayı bırak "dedim.
Avashi;
-ne oldu ki?
Dedi. Ve bi anda  tepem attı. " ya gördüm herşeyi gördüm o kızı gördüm" dedim.  O an sinirle ağzımdan çıkanları düşününce ölmek istedim ama olmadı. Bi anda tuttuğum Göz Yaşlarım da serbest kaldı. Sinir krizi geçiriyordum galiba. herşey birden ağzımdan  çıkıveriyordu. Bi anda  Halsiz kaldım ve gözüm karardı hemen yere oturdum. Hala ağlıyordum kendini çok kötü hissediyordum ellerimi yüzüne kapatıp ağlamaya devam ettim ben o  haldeyken bi anda avashi " biliyomusun bi kaç gün önce bende herşeyi görmüştüm hatta kulaklarımla bile duymuştum." Dedi.  Hala salmandan bahsediyordu. Ahh gerçeği  bi bilse bi bilse ne kadar utanırdı bu söylediklerinden. Ben bu haldeyken o hala bana laf  yetiştiriyordu. Ben o an tüm gücümü toplayıp ayağa kalktım ve  son derece ciddi bi ses tonuyla " sen sen asla beni anlayamazsın tamamı asla ama asla anlayamazsın " dedim. Birden avashinin  sinirle yumruğunu sıktığını farkettim.  Bi anda Avashi bana doğru gelmeye başladı o   yaklaştıkça ben bi adım geri atıyordum. Böyle geri geri giderken odama girdim odama girmez diye düşünüyordum ama girdi. Ben hala geri geri gidiyordum ve bi anda duvara dayandım Avashi yaklaştı yaklaştı ve tam Dibime geldiğinde durdu. Ve " asıl sen beni anlayamazsın sevdiğini başkasının yanında görmenin acısını asla ama asla bilemezsin " dedi.  Ve bi adım geri attı. Ve arkasını döndü ve tam gidiyordu ki ben " dur" dedim.  Ve avashi  arkasını döndü  benim yüzüme  anlamsızca  bakarken  ben" ya öylemi ben seni anlayamam öyle mi ? O zaman beni iyi dinle sen hiç  sevdiğin kişinin iyiliği için kendi canından Kendi duygularından kendi benliğinden  vazgeçtinmi?  Onu canın kadar sevdiğini ve onsuz  yaşayamayacağını bildiğin halde Sırf o  iyi olsun diye ondan canım dediğin kişiden  vazgeçtinmi? Vazgeçmedin değilmi? . Hadi Şimdi karşılaştır kim kimi anlayamayaz" dedim.  Avashi him bi tepki vermemişti. Hızla kapıdan çıktı. Bende kendini yatağa attım.  O kız  gözümün önüne geliyordu.   Ama bi yandanda kafamda Avashinin sözleri dönüyordu. " sen  sevdiğini başkasının yanında görmenin acısını Asla anlayamazsın." Demişti. Burda ap açık benle salmanı ima ediyordu. O beni seviyomuş gibi konuşuyordu ama o kız o kız kimdi? Off düşünmekten başıma ağrı girmişti . Artık uyumalıydım herşeyi zamana bırakıp rüyalara dalmam gerekiyordu. Ve o gün hemen uyumuş kalmıştım.

HiNtLi SeVgİlİmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin