20. Bölüm

261 13 0
                                    

Birinin kolumdan tuttuğunu hissettim ve o an yerimden sıçradım.  Kalbimin ritmi anında değişmişti yine hızlı hızlı atmaya başladı. Ve o an kim olduğuna bakmak için arkamı döndüğümde Avashi karşımdaydı.  O an içim öyle bi rahatlamıştı ki anlatamam. Içim rahatlamıştı ama kalbim ritmini değiştirmeden hala hızlı hızlı atıyordu buna alışıktım çünkü avashiyi her gördüğümde kalp atışım hızlanıyordu. Avashi" iyimisin" diye  sordu. Ve sonra" gel "diye kolumdan tuttu. Ben ne yaptığını anlamadan onla birlikte ilerliyordum sonra odasına girdik ve beni kenardaki koltuğun üzerine oturturdu. Ve orda  masanın üzerindeki sürahiden bi bardak su koyup bana verdi.  Aslında şu an suya ihtiyacım yoktu çünkü kalbim korkudan dolayı hızlı hızlı atmıyordu . Kalbimin hızının nedeni oydu ama tabi o bunu anlamıyordu. Ben yinede suyu içtim ve bardağı ona verdim. " Şimdi daha iyi olmalısın demi" dedi.  Bende Evet dercesinde kafamı salladım." Korkuttuğum için özür dilerim "dedi. Bu ikinci özür dileyişiydi ve ben onun bu değişimi karşısında çok  şaşkındım. Artık o kaba adam yoktu . Sonra o kenardaki küçük  çekmece den kremleri çıkardı. Ben yine kremleri almak istedim ve" Ben Sürebilirim" dedim.  Ama o  net bi şekilde"Hayır" cevabını verdi.  Sonra kolumun sargısını açtı kremin kapağını da açtı ve tam kolumda sürecekken durdu gözlerimin içine baktı ve pür dikkat bana bakıyordu o an kalbim yerinden çıkacak gibiydi çünkü kalbimin daha deminki hızı 2 katına çıkmıştı. Avashi neden birden bana bakmaya başlamıştı Avashi daha fazla bana gözlerini sabitlemiş şekilde durursa bayılabilirdim . Avashi birden "sen iyimisin gerçekten" dedi. Bunu neden sormuştu.  Yoksa düşünce okuyabilme gibi bi özelliği mi vardı ??.  Eğer Böyle bi özelliği varsa gerçekten yanardım.Of ne diyordum ben . Ne kadar çok saçma şeyler düşünmüştüm.  Bi anda kendimi toplayıp " iyiyim neden sordun ki" dedim.  O da "bence iyi değilsin sen" dedi.  Ya Of her kelimesi beni daha çok heycanlandırıyordu. Sanki o an kalbim yerınden çıkacak ama ben onu  tutuyor gibiydim. Ve yine konuşmaya başladım " iyiyim ya neden öyle diyosun" dedim. Sonra o da " yani şey.  Kalbin çok hızlı atıyoda " dedi. O an yerin dibine girmiştim hatta daha çok dibe girmeye uğraşıyordum. Ve o an aklıma Tek şey gelmişti ve aklıma gelen Tek şeyi birden "şey ben böceklerden çok korkarımda"  şeklinde dışa vurdum . Ve sonra aklım başıma geldi böcek ne alaka.  O an ağzımdan çıkan cümle avashinin  sorularına karşı biraz  uyumsuzdu.  Ve Avashide ne böceği der  gibi baktı. Ben hemen o salaklığımı kapatmak amacıyla " yani daha deminden sen kolumdan tutunca  kolumda böcek var sandım ve o yüzden çok korktum sonra işte kalbim hızlı hızlı attı" dedim. Ama konuştukca battığımın farkındaydım.  Ama Sonra avashinin yüzüzdeki gülümsemeyi farkettim. Hafifce gülümseyip " yani hayal gücün çok geniş" dedi. Ne dediğini  fazla anlamamıştım. Hadi ben saçma saçma konuşuyordum ama o da saçmalamaya başlamıştı sanki . Benim dediklerimdeki Böcek kelimesiyle hayal dünyamın ne alakası vardı.  Ama yoksa o tüm bu böcek yalanlarımı uydurduğumu anlamışmıydı . Gerçi anlaşılmayacak gibi de değildi. Sonra ben Birden " ne hayal gücümmü ne alaka" dedim. O da yine gözlerinin içine bakarak " hani sen kolunda böcek var sanmışsın ya işte yani bilirsin böcekler küçük olur ve ben senin kolunu tamamıyla kavradım . Yani Elim kolunu çepeçevre  sardı. Sonuç olarak Elim kadar büyük böcek  yok.  Ha Pardon var ama çok nadir. Hayal gücünle ilgisi de Elim kadar  böceğin koluna geldiğini sanman " dedi. O an yine gülümsedi ve kremi sürmeye başladı. Oh içim rahatlamıştı en azından o yanımda olunca kalbimin hızlandığını anlamamıştı.  Sadece beni bi nevi çocuk yada Delirmiş bi kadın olarak görüyordu. Olsun kalbimin onu görünce hızlandığını anlamasından iyiydi.  Sonra o Kremi sürdü . Ve ben odama gtmek için kapıya  yöneldim ve" iyi geceler" dedim.  Sonra o da " iyi geceler hayalci kız" dedi. O An o kelimeyle yaptığım salaklıklar aklıma gelmişti. Sonuç olarak Artık avashinin de diline düşmüştüm. Ama sonra bi an avashi aklıma geldi o son derece ciddi adamdı ama bugün kaç kez Gülmüş ve bana isim takmıştı. Onun bugün neşeli gününde olduğu belliydi. Ben Avashiye karşılık vermeden odama gittim. Ve kendimi yatağıma attım. Avashiyle  konuşmalarımız aklımdan çıkmıyordu.  Artık Ben onun karşısında olduğumda beynim duruyor kalbim hızlanıyordu ama neden böyle şeyler oluyordu. Galiba tüm bunların anlamını biliyordum buna kısaca aşk deniyordu.  ama nasıl olmuştu bu .ben ona nasıl aşık olmuştum ne ara ? Benim ona aşık olmamı düşününce bile kendi kendime utanıyordum. Ama şu an iç sesimden utandığım için  düşüncelerim serbest değildi.  O yüzden konu hakkında Öz değerlendirmeyi sonra yapacaktım. Şimdi  uyumam lazımdı çünkü Yarın işe gidecektim . Bu kararımda da oldukca Kararlıydım. Yani kolumu bahane edip salvara teyze yada Avashi beni durdurmaya çalışırlarsa onları dinlemeyecektim.  Çünkü ben burda evde yatıp işe gitmeyip sharma amcadan (avashinin babası)  maaş alamazdım. Ve bu düşünceler içinde uykuya dalmıştım.
Ben hikayenin başlarında  avashinin babasının ismi konusunda karar verememiştim . O yüzden karekterin kullanıldığı yerlerde isim vermeyip "avashinin babası "  demiştim. Ama şimdi karar verdim avashinin babası "sharma" isminde.♥♥♥

HiNtLi SeVgİlİmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin