Harenin yanındaki adam:
- Avashi beni tanıdınmı ? Tanımadın tabi yıllar önceki ezeli düşmanını nasıl hatırlarsın. Gerçi eskiler pek önemli değil. Şimdi artık ödeşme zamanı değil mi ? Bak sözü kısa kesicem senden yalnızca vereceğim adrese gelmeni ve söyleyeceğim bi kaç sözü dinlemeni istiyorum sonra kızı al git
Dedi. Ve telefonu kapadı. Sonra bi Mesaj geldi. Mesajda bi adres vardı Galiba bu gideceğim adresti. Adresin altında da yarım saata kadar gitmem gerektiği yazıyordu. O an bu adamın kim olduğunu düşünmeye başladım. Kim olabilirdi bu ? Ben bu kadar büyük bi düşman edindiğimi sanmıyordum. Ama belkide iş Rakiplerimden biriydi. Gerçi şu an kim olduğunu düşünmemden önce ne yapacağıma Karar vermeliydim. Eğer oraya gidersem beni öldürebilme Seçenekleri vardı ki karşımdakinin kim olduğunu bilmiyordum. Ama eğer gitmezsem Hareye bişey yapabilirlerdi. En sonunda nolursa olsun oraya gitmeye karar verdim. Hare ye bişey olursa ben yaşayamazdım. Hemen arabama bindim ve verilen adrese gittim. Orda Koca kapılı eski bi fabrika vardı. Kapı aralıktı ,içeri girdim. Her yer karanlıktı halbuki dışarısı aydınlıktı ve " Ben geldim" diye bağırdım. Sonra birden ışıklar Yandı ve o an sandalyelere bağlı yanında başına silah dayayan bi adam olan hareyi gördüm ağzı bağlıydı konuşmaya çalışıyordu ama konuşamıyordu. "Neden çağırdınız beni buraya hareyi neden kaçırdınız" dedim. Ve harenin Yanındaki adam "intikam için kaçırdım ve artık zamanı geldi. " dedi. Sonra eliyle harenin ağzını açtı.ve Hareye"Son sözlerini söyle hadi" dedi. Hare hüngür hüngür ağlıyordu." Avashi kurtar beni " dedi sessizce. Ben bağırmaya başladım " sakın sakın öyle bişey yapma ne alıp veremediğini varsa hesabını benle gör"dedim.hareyi kurtarmak için harenin yanına koştum ama bi kaç adam beni tutup harenin yanına gitmemi engellediler. O adamda "senden alacağım intikam bu napalım yani kaderin böyleymiş" dedi.silahını harenin kafasına dayadı Ve gümm silahını ateşledi. Sonra hare yere yığıldı kanlar içindeydi. O an silah sesiyle birlikte içim parçalanmıştı. "Haree" diye haykırdım. Sonra o adamlar arka tarafa doğru koştular. Bende Hareye doğru koşuyordum. O an kalbindeki o dehşetli acıyı hissediyordum. Tam harenin yanına geldiğim sırada hare birden ayağa kalktı. Ben"sen, sen ama...." diye kekeledim. O an aklım karmakarışık oldu. Ne yapacağımı yine bilmiyordum. Sonra hare " ya noldu? Nasılmış bedel ödemek ? Şimdi anladınmı benim hissettiklerimi?" O an çok ama çok sinirlendim. Şimdi Benim tüm yaşadıklarım harenin bi oyunumuydu. O an Hareye karşı nefret doluydum. Benim hayatım boyunca yaşamadığım üzüntüyü o bana yaşatmıştı hemde bi oyun uğruna. Ben o anki tüm öfkemle " sen bu yaptığının karşılıksız kalacağınımı sandın. Hiç düşünmedinmi bu yaptığının karşılığını nasıl ödeyeceğini" dedim. Hare de " sen Artık bana karşılık vermeyeceksin. Çünkü ödeştik." Ben tam karşılık verecekken kapı da biri belirdi . Elinde silah vardı . Ve ateş etmeye hazırlanıyordu. Bunun da harenin bi oyunu olduğundan emindim. Bu sefer onun oyununa kanmayacaktım. Ve hiçbişey yapmadan onların oynayacağı oyunu izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HiNtLi SeVgİlİm
RomanceHayaller hindistandır en başta bir hintliyle aşk yaşanması hiç yoktur planda ...