16. Austria

202 20 0
                                    

"Mida sa tahad siit, Vanessa?" Küsisin Vanessalt ja seisin ukse ette, teades ta kombeid, et ta tuleb luba küsimata sisse. Muidugi ta tegi seda ja põhimõtteliselt murdis ennast sisse.
"Kas ma ei hoiatanud sind?" Alustas ta oma jutuga.
"Oeh..." ohkasin ma ja istusin diivanile.
"Ma hoiatasin sind ja nüüd hoiatan viimast korda. Kui sa ei lõpeta Jacki ümber keerlemist, su elu muutub põrguks. Ma tean küll, mida te eile tegite,"sõnas ta ja siis ma ehmusin.
"Mida me siis tegime? Mitte midagi sündsusetut," vastasin ma.
"Te suudlesite ja olete nüüd paar, eks?" Hakkas ta jutustama ja siis arvasin ma, et Jack on talle rääkinud.
"Jack ütles nii?" Küsisin ma.
"Ei, ma nägin eile ise kõike," pomises Vanessa.
"Välja! See ei ole enam normaalne! Välja mu majast! Sa oled ebanormaalne pervert!" Ei suutnud ma end enam talitseda. Vanessa vaatas mind, siis mu maja ja läks minema.
"Viimast korda hoiatan," sõnas ta ja astus siis uksest välja.

See naine on täielik hull lihtsalt. Ta ei jäta mind rahule. Kas ma peaksin sellest Jackile rääkima või ei? Ma ei taha, et nad tülli läheksid... Otsustasin minna magama, sest ma polnud saanud magada terve öö. Läksin oma voodisse, kuid mul ei tulnud und ja ma otsustasin facebooki vaadata. Seal oli: 1 uus sõnum Jackilt.

Jack: Tsau kallis, mis teed?
Mina: Tsau, kuule, lähen magama kohe :D
Jack: Sa oled väsinud või ;) sa isegi magasid mu kaisus ;) ;) ;)
Mina: Nojaa andesta :* Ma lähen, hiljem helistan :*
Jack: Ilusaid unenägusid armas :* :* :*

Panin facebooki kinni ja sulgesin silmad.

Hiljem

Ärkasin üles suure mürina peale. Tõusin ja läksin akna juurde. Õues möllas torm ja ma nägin eemal piksenooli. Läksin elutuppa, kus ema ja isa istusid ja sõid kooki ning vaatasid telekat.
"Mis te teete?" Küsisin ja istusin isa juurde diivanile.
"Võta ka kooki ja siis tule siia meie juurde!" Ütles isa ja nii ma tegingi. Me sõime mu lemmikkooki- Brita kooki.

"Tris, me peame minema emaga kaheks nädalaks Itaaliasse. Töö asjus. Kas sa saaksid siin hakkama?" Seletas isa.
"Jaa ikka. Kas Jack võib siin olla siis sel ajal?" Küsisin ma veidi hiilides. Olin üsna kindel, et nad ütlevad ei.
"Ikka. Olete te koos? Kust sa alles täna hommikul koju tulid?" Küsis ema ja ma seletasin oma vanematele kõik ära. Isa ja ema olid väga õnnelikud selle üle, et mul on niisugune poiss, nagu Jack. Nad pidasid Jacki alati väga siiraks ja kohusetundlikuks poisiks, ta oli ju ikkagi Lucase vend. Ma olin sellega 110% nõus. Jack on tõesti, kui ingel.

Ma sõin oma koogitüki ära läksin Jackile helistama. Me rääkisime pikalt ja ma pakkusin välja idee minna kuskile reisile koos meie hispaanlastega. Helistasin ka Juan Pablole ja me otsustasime, et lähme samal ajal Austriasse, kui mu ema ja isa lähevad Itaaliasse.

Nädal hiljem

"Tris, on sul asjad valmis? Me võime minema hakata!" Hõiskas Jack alumiselt korruselt ning mina värvisin veel huuli üleval korrusel. Vanemad olid just eile lahkunud ja täna oli see päev, mil lendame meie Austriasse. Juan Pablo, Maria, Dan ja Lucia tulevad Hispaaniast ja me saame Austrias kokku.

Läksin alumisele korrusele ja seal seisis Jack, kes pani kohvrid maha ja laiutas käsi.
"No ma ei saa aru!" Ütles ta mulle tunduvalt tigedalt.
"Mis on...?" Kohkusin ma. Jack jooksis minu poole ja kallistas mind nii, et mu jalad tõusid õhku.
"Sa oled nii ilus, et ma ei saa kohe... anna musi," seletas ta ja tahtis musi, kuid ma keerasin põse ette.
"Mhh...Ma tahan musi, miks ma ei saa oma mahlaselt tüdrukult veelgi mahlasemat musi?" Tegi ta kurva näo.
"Sest mul on huulepulk peal. Kui sa mind suudled, su huuled lähevad sellega kokku," itsitasin ma.
"Mind ei huvita!" Lausus ta ja suudles mind mõnusalt.
"No mis ma ütlesin!" Sõnasin, kui nägin Jacki punaseid huuli. Ma pühkisin ta huuled puhtaks ja me võisime sõitma hakata.

Õnnetu Armastus: MedaljonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora