1.

1.3K 117 3
                                    

"Videla si to nové video??" spýta sa ma moja najlepšia kamarátka Amy.

"Aké??" nechápem

"No predsa Marcusa a Martinusa" povie a pretočí očami.

"Vieš veľmi dobre, že ich nemám rada."  teraz pretočím očami ja.
Amy sa zamračí a začne niečo ťukať do mobilu.

Trošku sa vám predstavím, keďže už ste sa rozhodli čítať môj príbeh.
Mám krátke čierne vlasy, ledva mi siahaju po plecia. Moje oči majú svetlo-modrú farbu. Rada sa maľujem. Teraz to neznamená že som nejaká kurva alebo čo. Rada si urobím očné tiene, linku a poriadne tmavý rúž. Nie som ani Emo, aby ste boli v obraze.

Moja kamarátka Amy. Proste dokonalosť sama o sebe. Má dlhé čierne vlasy, ktoré majú na komčekoch modré ombré. Má ho už vyše roka, ale bohužiaľ jej ešte drží. Jej sa to veľmi páči.

Chodíme na Strednú. Páči sa mi tu.
S Amy sme kamarátky od škôlky.
Amy túži už od malička, ísť na výmenný pobyt do cudziny. Mňa to neláka. Veď čo by som tam aj robila??
Doma mi je dobre. Amy je narozdiel odo mňa taká nebojácna, odvážna. Proste obdivujem ju. Páči sa mi aj jej štýl. Vyzerá ako nejaký hipíko-rocker, ale pri tom padá do kolien pri dvoch spevákoch. Sú rovnako starý ako my, pre to si aj moja najlepšia kamoška myslí, že keď pôjde na výmenný pobyt do Nórska. Tak sa z nej stane ich manželka. Samozrejme že oboch, podľa jej predstavivosti. No neviem kto by z Nórska prišiel tu do Anglicka. Kto je taký debil??

Z rozmýšľania ma vytrhne Amy.
"Počúvaš ma vôbec?? Pýtam sa či to video chceš vidieť!" povie mierne podráždene. Nechcem si ju ešte viac pohnevať a iba prikývnem.

Podá mi jedno slúchadlo.
Vloží mi do ruky svoj telefón a zapne video. Na tom videu Marcus a Martinus otvárajú nejakú poštu. Je to trápne. Pozerám sa na to s výrazom alá čo to je??
No na rozdiel odo mňa, sa Amy usmieva od ucha k uchu. Čo na tom vidí. A šak tomu ah kvalitne hovno rozumie keď to je po Nórsky.
Ach. Po ani nie minúte jej podám sluchadlo s ospravedlňujúcim sa výrazom. Je mi z toho zle.
(naozaj sa mi tie videa páčia. Viete len potrebujem záporný pohľad a opisujem kamoškyn pocit😄😂)

Takže...ako sa vám páči tento príbeh??😇😄
Viem že to je len prvá časť, ale potrebujem nejakú kritiku.💕😉

BoyFriendWhere stories live. Discover now