3.

1.1K 103 4
                                    

V médiách Leo🔝

"Ahojte!" pozdravila som ich, no skor iba Lea. Bol tam sám.
"Ahoj sestrička!" pozrel sa na mňa. Sedel na gauči a pozeral nejakú komédiu.

"Kde sú rodičia??"  spýtala som sa so záujmom a sadla k bratovi.

"Išli na služobku. Vrátia sa o dva týždne" povedal a vyceril na mňa dva rady bielych zubov. Iba som prikývla.

"May??" spýta sa ma Leo. Tak ma volá iba on.

"Hmm" poviem. Pohľad mám stále upretý na TV.

"Máš priateľa??" o čo mu ide?? Poviem mu pravdu. Ale veď nebude sa mi smiať?? Dúfam že nie.

"No vieš...Nie...Ja....Nikto ma nechce" koktala som o sto šesť. Trapas.

"Ale veď prečo?? Si pekná, super. Nerozumiem tomu." pozrie na mňa so spýtavým pohľadom.

"Nechcem to riešiť" poviem "a čo ty a Medison" spýtam sa ho. Medison je dievča, ktoré chce môj brat. Netuším čo na nej vidí. Keď sa ho to opýtam, vždy povie OČI.

"Celkom ok" aha. Nepostúpil vôbec. Môj brat je idiot. Veď ona ho nechce. On by jej dal aj modré z neba a ona sa na neho ani nepozrie. Tak by som jek upravila fasádu.

"Veľa šťastia." poprajem mu. Prajem mu to, hoci viem že spolu nikdy nebudú. Ak aj hej, no ta to dopadne.

"Braček?? Urobím popcorn??" spýtam sa. Dala by som si niečo fajné.

"Môžeš" vedela som, že bude chcieť. On zje všetko čo mu urobí niekto iný.

Vstanem a poberiem sa do kuchyne. U nás doma kupujeme iba maslový. Je to môj a Leou najobľúbenejší.
Keď dopuká, dám ho do misky. Vojdem s ním do obývačky. Leo okamžite berie a je.

"Heeej!! Sú ešte teplé" poviem. Iba do mňa hodí za hrsť popcornu. Oplatím mu to s radosťou. Viac toho skončí na zemi ako v našom žalúdku.

"Môžeš to upratať" poviem.

"No to určite."

"Ty si sa ohadzoval prvý. Nech sa páči. Ráno to chcem vidieť povysávané" poviem a kráčam do izby.

Tam sa oblečiem do vecí na spanie a poberiem sa do ríše snov.

BoyFriendWhere stories live. Discover now