2.

1.2K 111 5
                                    

V médiách Amy👌

Po skončení školy ideme s Amy ku mne domov. Chceli sme sa spolu učiť. Alebo pravdu povediac, sa so mnou musela učiť Amy, keďže ja mám samé jednotky, občas dvojky. O Amy sa to povedať nedá. Možno levy si na to sadla a kus rozmýšľala bolo by to lepšie.

"Amy. Takže keď máš x opačný výraz bude k nemu -x. Čo na tom nechápeš??" snažím sa jej vysvetliť matiku.

"Už rozumiem. Neboj. Doma si k tomu sadnem a zajtra dostanem jedna. Uvidíš." povie s úsmevom. Keby to tak bolo aj naozaj.

"Dobre. Ideme na iný predmet??"

"Hej. Vysvetlíš mi, ako sa píšu vzorce pre oxidy a kyseliny??" opýta sa.

"Okej. Je to jednoduché. Stačí ak na kyslík napíšeš vždy -II. A na prvok oxidačné číslo podľa prípony. Potom uplatníš krížové pravidlo. Ak sa dajú vydeliť, tak ich vydelíš. To isté aj pri kyselinách. Nie je na tom nič tažké. Doma sa nauč prípony a značky. Potom to už bude jednoduché." usmejem sa. Aj ona sa usmeje a ukáže mi svoje biele zuby. Je nádherná, keď sa usmeje. Pre to ju mám asi rada.
Objala ma okolo pliec.

"Ďakujem."

"Nemáš.." vyrušil nás vyzváňajúci mobil. Nevieme čí, btw máme rovnaké zvonenie. Aby som jej vyhovela musela som si dať Girls od tých dvoch. Ona má zas na tapete Jacoba Sartoriusa kvôli mne. Máme tiež rovnaké tapety na domovskej obrazovke. Na uzamikacej máme ja ju a ona mňa. Proste zložité.

Nakoniec to bol Amyn mobil. Volal jej tato. Keď ukončila hovor povedala mi si smutným výrazom.

"Prepáč. Musím ísť.  Chcú mi niečo dôležité oznámiť.Zajtra ráno sa vidíme."

Odprevadila som ju dole a silno objala.
"Ahoj. Držím palce." usmejem sa
"Ahoj. Ďakujem." už som spomínala, ako milujem ten jej úsmev??

Zabuchla som dvere. Ešte som sa chcela poriadne naučiť. Musím všetko vedieť od slova do slova. ( ako moja spolužiačka T. Veľmi ťa ľúbim ak to čítaš.💞💞)

Ako náhle som už bola dostatočne nabiflená, chcela som napísať Amy, ako dopadla.

Bola offline. Škoda. Tak rada by som a ňou teraz bola.  Rozhodla som sa ísť k rodičom a bratovi. Hej mám brata. Volá sa Leo a má 17. Strašne ho mám rada.

BoyFriendWhere stories live. Discover now