12.

791 96 11
                                    

Crrrrr

Capla som rukou po budíku. Menší zlozvyk.
Vyskočila som z postele a vykročila k svojej veľkej skriny. Začala som si vyberať oblečenie, keď ma vyrušil zvoniaci mobil. Kto to môže kurva byť tak skoro ráno??
Neznáme číslo. Určite nejaká agentúra.

"Prosím??" povedala som s nervami.

"Tu som ja Mac."

"Odkiaľ máš MOJE telefónné číslo" to moje som zdôraznila.

"Mám svoje zdroje. Byť slávny sa oplatí"

"Hmm...a čo si želáš tak skoro" mala som nervy. Cítila som sa, ako nejaký utečenec.

"Ideš dnes do školy??"
Otázka dňa tykokos!!

"Kebyže nejdem, tak to nezdvihnem, lebo spím" poviem odmerane.

"Nemusíš byť taká chladná ale ok. Vydíme sa tam." zložil. Divné. Dúfam že sa to už nebude opakovať.

Z skrine som si vybrala staro-ružový sveter a svetlé rifle.
V kúpeľni som si urobila svoj tradičný make-up.

          Zišla som bleskurýchlo dole. Už ma tam čakal Leo.

"To ti trvalo."

"Tak sorry, ale volal mi ten nagélovaný buzerant. Netuším, aký debil mu dal moje číslo. Keď zistím, kto to je nech si ma neželá." Leo sa pozrel hore.

"Budem sa robiť, že nič neviem." začal sa smiať.

"To ty?!" ti nemyslí vážne.

"Nie...Trošku...Možno...Áno" ja ho zabijem.

"A to už prečo??"

"Chcel ho. Otravoval ma s tým celý deň. Mám len jedny nervy predsa."

"Porozprávame sa večer" poviem. To ma sklamal na celej čiare. Veď je to moje súkromie. Keby si od neho pýtala nejaká zmachlená narkomanka jeho číslo, poslala by som ju do teplých krajín a ešte ďalej.

               V triede ma už čakal vysmiaty Marcus.

"Ahoj" pozdravil sa.

"Keď chceš prežiť dnešný deň, tak sa ku mne radšej ani neozývaj."
Chcel niečo povedať ale umlčala som ho rukou.(✋-moje gesto😂😂)

Do triedy vošla naša triedna.

"Deti...dnes idete na prednášku. Budete tam prvé dve hodiny. Správajte sa slušne. Mobili mi dajte sem do krabice" začala chodiť po triede s krabicou. Zastala pri každej lavici a počkala kým si ho žiak nevypne a neodovzdá jej. Svoj som tam len tak hodila. Viem, keď mám Iphone nemala by som, ale mne ho netreba. Pre mňa mobili neexistujú.

"Tak. Teraz sa choďte prezuť. Čakáme sa na dvore. Potom pôjdeme do Kúlturaku, keďže tam nebudeme jediná škola"

Ach...zas tam budú nejakí sprostí buzeranti a ja nebudem mať z toho nič. A to som sa chcela vzdelávať. Osud mi už nič nedopraje.

Ahojte!!💕
Pustia vás rodičia do Poľska??😀😖
Mňa nie. Rozmýšľam, že zavolám babke a ona pôjde so mnou💕🔥
Viete, banka na všetko👌🙌👏
***
Ďakujem za všetky vote a povzbudivé comenty. Baví ma na ne odpisovať💕👑

BoyFriendWhere stories live. Discover now