Večer:
"Marcus!! Daj mi ten vankúš" kričala som na Marcusa.
Práve sme dovibaľovali Marcusove veci. Chcela som sa ísť osprchovať, ale niekto do mňa začal hádzať vankúše."Nie nedám." vyplazil mi jazyk. On asi chce vážne o ten jazyk prísť. Musím nájsť nožnice.....hh
"To mám za to, že u mňa budeš bývať??" spýtam sa.
"Nie. To máš za to, že si taká zlatá" hodil do mňa ďalší vankúš.
"Prosím?!" nechápala som.
"Ale nič. Nerieš to" snažil sa to zakriť.
"Ok. Idem sa osprchovať" vzdala som to a brala si čisté veci.
"Ale až ak mi utečieš" začal sa smiať a naháňať ma. Samozrejme, že ma hneď chytil a začal stekliť.
"Ma-mar-c-cus-s pres-tt-aň-ň. Urobb-íím všett-kko č-oo le-nn chce-šš" koktala som
"Musíš povedať, že Marcus je ten najzlatší, najkrajší a hlavne najtalentovanejší chlapec, akého som kedy videla a mocno ho ľúbim"
"Tak na to ZABUDNI" povedala som. Na slovo zabudni som dala dôraz.
"Tak...." nedopovedal lebo som mu skočila do reči.
"Dobre. Marcus je ten najzlatší, najkrajší a hlavne najtalovantovanejší chlapec akého som kedy videla a mocno ho ľúbim. Stačí?!" spýtala som sa.
"Áno. Už si voľná" povedal a pustil ma.
"Fakt diki." pretočila som očami a išla do kupeľne. Brala som si radšej aj mobil. Keby náhodou. Pri ňom nikto nikdy nevie.
Vošla som do kúpeľne a zamkla dvere. Vyzliekla som sa a osprchovala sa.
Umyla som si aj vlasy, ktoré som si následne vyfénovala. Pozrela som sa na mobil koľko je hodín. Neukazovalo len, že je 19:07 ale aj to, že mám 12 snapov od Marcusa. Fakt diki. Rovno som si ich otvorila. Všade boli Marcusove fotky. S textom:
1: Maya
2: ??
3: Kde
4: Si
5: ??
6: Už
7: Mi
8: Chýbaš
9: !!
10:😭
11: Maya
12: !!Och môj bože!! On to dal vážne do 12 snapov. Ja ho zabijem. Na všetkých bol on a nejaká grimasa. Všetky mám screenuté. Muhehehee. Som zlá. Ja viem.
S úsmevom na perách som vošla do izby.
Marcus už spal. Asi ho to snapovanie unavilo. Pokrútila som nad ním oči a ľahla si na posteľ. Prikryla sa perinou a upadla do ríše Maya-land.Baví vás to ešte čítať??
Lebo som si trošku znížila aktivitu.
Nemám nápady😥😥😥😥
Musíte mi prepáčiť💓💕
Ľubim👑💕
YOU ARE READING
BoyFriend
RandomMaya je 16 ročné dievča. So svojou najlepšou kamarátkou Amy chodí na Strednú školu. Užíva si život. Všetko je tak ako má byť, ale až do chvíle, kým sa jej do života nepripletie neznámy chlapec. To ale netuší že jej prevráti život poriadne na ruby. ...