35.

562 75 7
                                    

"Marcus. Vážne. Nemusíš sa ospravedlňovať, že ma nechceš. Ja to chápem" povedala som. Pozrela som sa mu do očí a so smútkom a bolesťou sa postavila a išla do svojej izby.
Tam som sa prezliekla do športového oblečenia a išla si do fitka pocvičiť.

Pohľad tretej osoby
(práve to iba skúšam. Ak sa vám to nebude páčiť dajte vedieť do 💬💬)

Marcus nechápal, čo sa stalo. Nenechala ho dopovedať. Chcel jej vyznať lásku a začať s ňou chodiť. Mal zmiešané pocity. Nechápal jej reakciu.
Nechápal, prečo ho nechala len tak tam dole sedieť. Bol na dne. Priložil si dlane na tvár a pomaly a hlavne potichu plakal. Na povrchu plakal. Ale jeho vnútro kričalo.

Maya zatial vo fitku behala na steperi ( nwm ako sa to píše😃) ako besná. Chcela zo seba dať všetko.
Myslela na to, ako jej mama rozprávala rozprávku.

Rozprávka:
Dvaja osamelí upíri leteli tmavou nocou oproti sebe. Kedže sa nevideli silno a bolestivo do seba narazili. Obidvom aa rožiarili očká a už vtedy vedeli, že to bol CINK. Rýchlo sa do seba zamilovali a nechceli aa opustiť.

Na konci rozprávky jej vždy mama povedala:
"Neboj sa. Aj ty zažiješ cink. Len daj pozor. Cink možno zažiť len raz za život" potom jek dala pusu na čelo a usmiala sa.

Mayi sa rozkotúľali po lícach slzy.
Neplakala pre to, že si myslela, že ju Marcus nechce. Plakala, lebo si myslela, že Marcus je jej CINK.

Do 💬💬 mi dajte vedieť, či chcete aj ďalej z pohľadu 3 osoby💕💞

BoyFriendWhere stories live. Discover now