"Leo! Som doma!" zakričím, keď dorazím domov.
"Obývačka" odkričí. To znamená, kde sa nachádza.
Vojdem tam. Sedí na gauči a pozerá TV. Typický Leo. Sadnem si k nemu."Kedy prídu rodičia??"
"Mali prísť na druhý týždeň, ale dnes volali, že prídu až o mesiac. Čiže máme raj" zasmeje sa.
"Aha. Dobre. Máme raj" poviem smutne.
"Čo je?? Netešíš sa??" drgne do mňa.
"Ide o to, že mi chýbajú." poviem smutne.
"Aj mne. Veď o mesiac sa vrátia." povie a usmeje sa.
"Hej. Máš pravdu. Maya??" spýta sa
"Áno??"
"Chcel by som aa s tebou o niečom porozprávať."
"Počúvam"
"Vieš. No. Zajtra príde do mesta nejaký chalan. Nie je z tade a potrebuje byt. Na nete som mu ponúkol, aby býval u nás. Je v tvojom veku. Bude nám aj za to slušne platiť. Čo na to hovoríš??" spýta sa s nádejou v hlase.
"Ak nebude bývať v mojej izbe. Tak nemám proti tomu nič. Ale polovica ide mne" zasmejem sa.
"Dobre. Takže zajtra príde po škole okolo 15:00. Buď tu najneskôr o 14:30."
"Vykonám" zasalutujem.
"Nerob hlúposti." postrapatí ma po vlasoch Leo. Ako to ja neznášam.
"Prestaň" poviem a buchnem ho. Iba sa zamračí a začne ma naháňať. Rýchlo vybehnem do svojej izby. Zavriem dvere. Opriem sa o ne chrbtom a spustím sa dole. Vydýchnem si.
Niečo buchne na dvere. Od ľaku vyskočím a tým pádom pustím Lea dnu. Pribehne ku mne a prehodí si ma cez plece a uteká so mnou na ulicu.
"Leo pusť ma dole. Chcem ísť domov. Je mi zima" búcham ho po chrbte.
"Nie nie. Sama si za to môžeš" zasmeje sa.
Keď som sa konečne dostala domov, rýchlo som vybehla hore a zamkla sa. Prezliekla sa do pyžamka a išla späť.
Trošku kratšia časť.😊😊
Rysuje sa nám nová postava👑🙌
Ďakujem za všetky vote a comenty💕👑
Veľmi si to vážim.💕💕
😊😊
Predovšetkým som šťastná kvôli tomu, že mám na tejto knihe už cez 320 votou🙌👑👑
Dáme na túto kapitolu viac ako 15 voteou?😉😉
Veľmi vás lubam💕💕💕
YOU ARE READING
BoyFriend
RandomMaya je 16 ročné dievča. So svojou najlepšou kamarátkou Amy chodí na Strednú školu. Užíva si život. Všetko je tak ako má byť, ale až do chvíle, kým sa jej do života nepripletie neznámy chlapec. To ale netuší že jej prevráti život poriadne na ruby. ...