33.

489 69 2
                                    

Plač som nemohla zastaviť. Horúce slzy, veľké ako hrachy okupovali moje líca.
Cítila som sa hrozne. Ten pocit, keď osoba, ktorú nadovšetko milujete nemá o vás žiaden záujem. Je to pocit, ktorý sa nedá slovami opísať.
Bolo mi na nič. Naraz som cítila bolesť, utrpenie, porážku a lásku k nemu. Ani sa neopovažujem vysloviť hoci len v mysli jeho meno. Stále ho veľmi milujem, ale bojím sa mu pozrieť do očí.
Niekto zaklopal.

"Nie som tu" zakričala som. Vedela som, že to bude on. Nikto iný tu nebýva.

"Ale si. Prosím pusti ma dnu nech ti to vysvetlím" prosil ma.

"Ja-ja nemôžem." povedala som

"Ale môžeš. Nemusíš otvárať, len si ma vypočuj." nedal si pokoj.

"Za chvíľu, chcem sa upokojiť" povedala som a ďalej plakala.

"Dobre. Počkám dole." odišiel. Čo mi asi chce povedať??
Uvažovala som nad rôznymi scenármi jeho vyscetľovania, ale nič sa mi nehodilo.
Vyrušilo ma zvonenie mobilu. Volal Leo.

J: Áno Leo??

L: Ahoj Maya. Všetko v poriadku??

J: Áno. Prečo??

L: Ty si plakala??

J: Nie. Ja neplačem. Hovor, ako na výlete??

L: Práve preto ti volám. S Chrisom sme mali včera svadbu. Vieš no a zostaneme tu už na trvalo. Dúfam, že to pochopíš.

J: Aha...
Zložila som. Ja tomu nerozumiem. Prečo sa všetko deje mne? Najprv Marcus. Teraz Leo a Chris. Bože.  Mňa porazí. Chcem mať konečne normálny život. Ako mi to mohli urobiť??

S pocitom zrady som zaspal.

Máte to tu. Niektorí to už vedeli dopredu, že Chris bude buzerant, iní sa to dozvedeli až teraz😇😃
Keď ste si mysleli, že Maya a Chris skončia spolu. Prepáčte😥

Lúbam vás najviac na svete. Mám pocit, že každým dňom získam nových priateľov.❤💕👭

BoyFriendDonde viven las historias. Descúbrelo ahora