38.

522 76 3
                                    

"Idem sa osprchovať" zakričala som sa Marcusa, ktorý ležal v obývačke na gauči a pozeral futbal.

"Dobre." odkričal mi naspäť.

V izbe som si zobrala čisté spodné prádlo a moje sexi ružové pyžamko s pandou, ktorá obímala strom. No nebolo sexi??

Marcus

Som taký šťastný, že som sa dal dokopy s Mayou. Neveril som tomu, že sa to niekedy stane. Vždy som si myslel, že miluje toho nafúkanca Chrisa. Chápem, bol dokonalý ale nie samozrejme tak ako ja.
Ak sa pýtate či ma potešilo že Chris je teplý?? Ani si to neviete predstaviť. Jednoducho som ziarlivý a tým pádom som nestrpel jeho prítomnosť.

Z rozmýšľania ma vytrhla Maya keď schádzala dole po schodoch. Mala na sebe asi to najsexi a najviac cute pyžamo na sebe.
Ľahla si vedľa mňa na gauč a "sledovala" zápas. Ja som ju hladkal po vlasoch a užíval si túto krásnu chvíľu.

         

            Keď sa skončil zápas rozhodli sme sa, že si pôjdeme ľahnúť. Maya bola unavená a ja som chcel zaspávať spolu s ňou.

Pohľad 3 osoby

Zatiaľ čo sa Maya a Marcus ukladali spať. Amy a Tinus si to rozdávali u Tinusa doma. Tinus bol vždy na štetky. Mal takú povahu už od detstva.

"Tinus..." začala Amy.

"Áno??" spýtal sa Tinus

"Záleží ti na našom vzťahu??" spýtala sa s očakávaním Amy.

"Vieš, že nie. Musím pracovať na kariére."

"Aha...tak potom ti nezáleží ani na našom bábätku" smutne poznamenala Amy. Bola tehotná.

Pamätáte si ešte niekto na Amy??😀
Čo hovoríte na dej??😴😴😴 nie je to veľmi nudné??

BoyFriendWhere stories live. Discover now