6.

855 100 2
                                    

"Ahoj sestrička" pozdravil ma

"Ahoj braček." hodila som sa mi okolo krku.

"Aký si mala deň??" spýtal sa ma.

"O tom chcem práve s tebou hovoriť." pozrie sa na mňa s nechápavým pohľadom, ale musím zistiť či to vedel.

"Aha, dobre. Poď do kuchyne." kráčam za ním. Bojím sa odpovedi. Čo ak povie že o tom vedel??

"No takže...vedel si o tom, že Amy sa so mnou kamarátila len pre to lebo sa so mnou nechcel nikto baviť??" poviem.

"Preboha." povie hneď. Zaujímavá reakcia.

"To nie je všetko. Predstav si, že rodičia ju od škôlky nútili kamarátiť sa so mnou. Veď je to hrozné. Nechápem, ako mi to mohli urobiť." poviem a zvesým hlavu. Je mi do plaču.

"Ja tomu neverím. Veď predsa to nemohla hrať tak dobre. Idem za ňou a všetko jej poriadne vytmavým." povie mierne rozčúlený a postavý sa zo stoličky.

"Keď chytíš let do Nórska" poviem a uchechtnem sa

"Ako to myslíš??" pozrie na mňa nechápavým pohľadom

"Splnil sa jej sen. Išla na výmenný pobyt do Nórska. Nemôžem tomu uveriť. Veď od malička ju prehovárali, že je to blbosť. A teraz??"

"Počuj. Nevieš to. Vykašli sa na Amy a na všetko ostatné." sadol si ku mne a objal ma okolo pliec. "Všetko bude dobré. Určite si nájdeš niekoto iného. Kto prišiel ku vám??"

"Prišli dvojičky. Marcus & Martinus. Vieš tí dvaja buzeranti." poviem a pretočím oči.

"Z Nórska?? Veď sú zlatí. Nehovorím, že ich mám rád, ale prečo sa netešíš, keď môžeš byť pri nich tak blízko??" ja Lea nespoznávam. Keď tu bola vždy Amy a púšťala to, vždy začal vrieskať nech to vypne, lebo sa to nedá počúvať.

"Nemáš teplotu??" spýtam sa a dám mu ruku na čelo.

"Ježiš. Maya. Veď by si to mala využiť. Keď ich tak miluje ona, pofoť sa s nimi a daj na my story kde sa len dá."

"Máš dobrý nápad. Idem sa ešte učiť, ale ďakujem za rozveselenie." poviem a obímem ho.

"Nemáš zač sestrička" povie a objatie mi opätuje.

Vážne mi pomohol. Cítim sa trochu lepšie. Leov nápad má niečo do seba. Myslím, že to možno skúsim.

Konečne som sa k tomu dostala. Chcela by som, aby to malo oveľa viac častí. Doteraz to bolo max. 20. 😒😒
Btw ja neviem či sa vám páčia moje príbehy😥😥
Je tu niekto kto chce ísť na konzervatórium...dajte mi vedieť do comentu😀😀💬
Mňa nechcú pustiť😥😥

BoyFriendWhere stories live. Discover now