17.

773 74 5
                                    

ON!!
Vysoký čiernovlasý chalan. Bol celý oblečený v čiernom. Dlhé čierne tričko, čierne roztrhané rifle, čierne botasky. Dokonca aj rám na okuliaroch mal čierny. No bol dokonalý. Nemohla som z neho spustiť oči. Nikto sa na neho nepozeral. Každí bol zaujatí mojím spolusediacim a jeho bratom. Sú tu už nejaký ten piatok a ich to stále neprešlo.

"Žiaci. Toto je váš nový spolužiak Chris. Majte ho radi. Ja vás už nechám. Dovidenia." odišla triedna.
Takže Chris. Krásne meno. Fascinujú ma mená na CH a L. Netuším prečo.

"Takže Chris. Predstav sa nám." vyzval ho učiteľ.

"Som Chris, ako už všetci viete. Odišiel som od rodičov. Som tu sám. Nerád sa učím. Mám rád dievčatá a nepokúšajte sa ma zmeniť. To sa vám nepodarí." chcela som sa mu celá odovzdať. Celý čas som pozerala na neho.

"Dobre. Sadni si do prvého radu pred Mayu." to nie!! Mne sa asi sníva. Som v siedmom nebi!!

Vedel kde to je. Predo mnou bola voľná lavica. Sedím úplne vzadu. Dosť nezvyčajné čo?? Hej viem.

Pomalými krokmi sa dostal predo mňa. Sadol si. Učiteľ pokračoval vo výklade a ja som sa chvela od radosti. Zrazu učiteľ povedal aby sme si opísali poznámky. Začala som písať. Vyrušil ma jeho melodický hlas.

"Požičiaš mi pero??" zdvihla som hlavu. Prikývla som. Naschvál som mu dala pero kde píše moje meno. Podala som mu ho. Obzrel si ho.

"Voláš sa Maya??" spýtal sa a usmial sa.

"Áno."

"Pekné meno"

"Ďakujem." povedala som hanblivo.

"Hej. Vy tá trojica vzadu! Maya. Odpovedz na otázku keďže nedávate pozor." rozčuľoval sa profesor

"Môžte zopakovať otázku??" spýtala som sa.

S radosťou mi ju zopakoval. Odpoveď som mu vychrlila hneď. Veď to predsa viem. Iba mi poďakoval a pokračoval.

             Po všetkých hodinach som zavolala Leovi nech po mňa príde. Čakala som ho na dvore. Došiel za mnou Marcus. Ani som nevedela, že je v škole. Ani sa nečudujem, keďže som bola unesená pánom Drsňákom. Má dobré svali, ako som si všimla na telesnej.

"Ahoj." pozdravila som ho

"Ahoj. Ty si si ma aj všimla, ja neverím." povedal s iróniou v hlase.

"Ak máš problém môžeš odísť" povedala som mu

"Fajn ako chceš" otočil sa a odišiel.

Nechcela som aby odišiel, len ma nahneval. Chvíľu som ešte rozmýšľala a prišiel po mňa Leo.

"Ahoj. Pripravená na nového suseda??" prikývla som.

Doma som ešte trochu povysávala. Presne na čas zazvonil zvonček. Išiel otvoriť Leo. Ja som sa ešte skontrolovala v zrkadle.

"Maya. Toto je náš nový spolubývajúci Chris." vo dverách stál môj Chris. Dobre nie môj ale aj tak.

Takže. Vyhlasujem zbierku For Me.💕💕
Ak kupujete časopis KAMARÁT. A máte z neho nejaké plagáty, alebo sa dá vo vašom meste kúpiť niečo s M&M dajte mi vedieť.💕💕
Ak nie ste MMER-i prosím pošlite mi plagát a pod. Poštovné vám samozrejme pošlem. A ak by ste mi kúpili niečo s nimi samzorejme aj peniaze vám pošlem.💕💕
Dajte mi vedieť do comentu vec aj cenu😀😀
Ďakujem vám💕👑

BoyFriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin