Maya
"Tešíš sa, že uvidíš brata??" spýtala som sa ho.
"Ani ti neviem povedať." nervózne sa chytil za šiju. " keby si tam nechcela ísť ty, asi by som tam našiel. Neviem."
"Bojím sa stretnutia sa s Amy. Neviem ako bude reagovať. Vieš. Veľmi mi ublížila" tlačili sa mi do očí slzy.
Marcus
Nemohol som ju vidieť plakať. Cítil som sa vždy tak hrozne a trápne. Nevedel som, čo mám robiť. Nikdy mi utešovanie nešlo.
Keď bol Tinus zničený, začal som tancovať brušné tance. Nemyslite si, že som bol boh vie aký tanečník, len som sa to snažil napodobniť. Tinus sa vždy rozosmial, ale toto nevyzeralo, že to napravý brušný tanec. Iba som ju hladkal a užíval si chvíle strávené s ňou.
Po chvíli zaspala. Oprel som si hlavu o jej a snažil sa tiež zaspať.
Po pristátí sme rovno nasadli do našej limuzíny a odviezli sa ku nám "domov". Neviem či to bol ešte môj domov. Môj domov bol tam kde Mayin. Takže v Anglicku.
V obývačke nás už čakal Tinus. Amy tam ešte nebola.
Hneď ako nás uvidel k nám pribehol s úsmevom na perách, ale keď uvidel naše prepletené ruky, úsmev mu akoby z tváre zmizol.
"Vy dvaja akože spolu..." nedokončil to.
"Áno chodíme spolu" povedala mu Maya."Marcus blahoželám." povedal môj brat. Nejako sa mi to nezdá. On ma určite niečo za lubom. Len ja musím zistiť, čo to je.
"Martinus?? Kde je Amy? Potrebujem s ňou hovoriť" povedala Maya.
"Hors v svojej izbe. Hneď prvá na poschodí" povedal. Maya sa vydala tým smerom. V obývačke sme zostali len ja a môj brat.
Mám otázku.
Už niekto objednával ich Merch?? Že ako sa tam platí a ako dlho trvá kým to príde??
😃💙
Potrebovala by som vedieť, lebo si chcem objednať a chcem sa poinformovať trošku💕😇
YOU ARE READING
BoyFriend
RandomMaya je 16 ročné dievča. So svojou najlepšou kamarátkou Amy chodí na Strednú školu. Užíva si život. Všetko je tak ako má byť, ale až do chvíle, kým sa jej do života nepripletie neznámy chlapec. To ale netuší že jej prevráti život poriadne na ruby. ...