22.

674 94 4
                                    

V jednej reštaurácii nákupného centra sme boli na raňajky a kávu. Dali sme si všetci palacinky. Na také raňajky by som si vedela zvyknúť.

"Takže. Ja si pôjdem niečo vybaviť a vy choďte kde chcete. Choďte sami, alebo spolu. Mne je to jedno. Len buďte o 12:00 pri aute." zavelil Leo. Ne jeho inštrukcie som už bola zvyknutá. Vždy, keď sme išli do obchodu, nakupovala som si svoje veci sama. On vždy niečo "vybavuje".

"Idem zaplatiť" zdvihol sa Chris, keď sme sa najedli.

"Nie. Idem ja" chcel ísť Leo.

"Nie. Mala by som ísť ja. Stále za mňa platíte." poviem na protest.

"Nie. Idem ja. Ešte som sa vám nepoďakoval, že môžem bývať u vás a nikdy by som nedovolil, aby za mňa platilo dievča."
Iba som si vzdychla. On má asi argumenty na všetko. Vstala som od stola a išla s Leom čakať pri vchode na platiaceho Chrisa.
"Už som tu" prišiel k nám Chris.

"Platila si veľa??" spýtam sa so strachom.

"Nie. Málo na to, že tu jedla princezná" usmeje sa.
Leo iba pokrúti hlavou a odchádza od nás.

"Takže, kde začneme??" spýta sa Chris.

"Kizmetička a potom drogérka." poviem Chrisovi. Tomu musí byť zo mňa riadne do smiechu.
Vvyberieme sa do kozmetičky. Tá ma odlíči. Vyčistí mi pleť.Vytrhá mi obočie, ktoré mi aj zafarbí. Potom počkám kým mi to zaschne a zaplatím. Nechám jej 5 eur ako trimgelt. Spravila si prácu dobre.

"Vôbec na tebe nevidno zmenu" povie Chris.

"Tak ďakujem. Ideme k kaderníčke" zavelím. Chcem si dať zmeniť farbu. Strašne som chcela niekedy blond ale teraz si dám radšej sivé. Sivé sú krajšie.(aj ja cem také😰😰)

Kaderníčke poviem aby mi ich trochu podstrihla a potom nafarbila na sivo.

"Nebude škoda takých krásnych vláskov??" spýta sa.

"Nie." odpoviem

"Ale veď prečo. Nebude to priateľovi vadiť??" ukáže na Chrisa.

"Nie nebude. Nie je to môj priateľ, iba sme kamaráti."

"Tak dobre."

Po ostrihaní a nafarbení sa pozriem do zrkadla. Wau. Som krásna. Sivá mi ide viac. Vlasy som mala pod prsia a teraz ich mám po plecia. Su krásne. Ešte som poprosila kaderníčku nech mi ich zapletie do dvoch vrkočov.
Zaplatila som jej 40€ a k tomu 10€ na viac ako tringel za vrkoče. Nechcela za nich nič. Zlatá to osôbka.

"Ako vyzerám??" spýtam sa s očakávaním

"Celkom dobre. Pristane ti to" povie a usmeje sa

"Iba celkom??" spýtam sa so smútkom

"Dobre. Priznávam. Vyzeráš geniálne." žmurkne na mňa.

"Ďakujem" usmejem sa

"O 5 minút bude 12:00. Nejdeme už??" spýta sa Chris.

"Ok." spoločne sa vydáme na parkovisko. Leo tam už čaká

"Čo to máš s vlasmy??" spýta sa

"Nič. Iba zafarbené." poviem

"Ach. Nekomentujem."

"Čo ti na tom vadí?? Mne sa to páči" urazím sa. A nervami nasadnem do auta a zabuchnem dvere. Dám si do uší slúchadlá a počúvam hudbu.

Hlásim sa s novou kapitolou.😁
Určite ste už všetci na tento príbeh zabudli.😂
Ako sa vám páči časť??😇
Dáme aspoň 20🌟??
💕💕

BoyFriendWhere stories live. Discover now