10.

805 93 3
                                    

Zobudil ma môj mobil. Volal mi Leo. On je naozaj starostlivý.

J:Áno?? Želáš si niečo??

L: Počuj. Prišiel za mnou nejaký nagélovaný buzerant. Z toho ako sa na neho každý kuká som usúdil že je buď Marcus alebo Martinus, ale to mimo. Pýta sa či môže za tebou prísť.

Napadol ma môj sen. Sme si vážne súdení?? Pochybujem.

J: Môže. Aj tak mi treba úlohy. Povedz mu, že okolo 14:00.

T: Dobre. Pá. Ešte si pospy. Keď som ťa bol ráno pozrieť, spala si ako drevo.

J: Ďakujem za info. Pá.

Zložila som. Poviem mu o tom?? Nie. Bude si myslieť, že mi šibe. Áno. Možno sme si súdení.

Pozriem sa na mobil koľko je hodín. Ukazuje čas 12:45. To som spala celý deň?? Idem sa najesť a potom do sprchy.

V kuchyni si spravým obložené chlebíčky. Mňaaam. Mala som jeden so šunkou a syrom a druhý s vajíčkovou nátierkou ešte zo včera.

S veľkou chuťou som ich zjedla.
Vyšla som do svojej izby a vybrala si čisté oblečenie. Išla som sa osprchovať. Potrebovala som to. Mala som debilný pocit.

Po sprche som si znova ľahla. Bola som unavená. Ja asi vážne chodím na nočné. Musím dospať, čo som zameškala.

Pustila som si telku, aby to bolo príjemnejšie. Išla komédia. Na chvíľu som sa zapozerala. Potom mi začali oťažievať viečka. Pomaly ale isto som zaspávala. Televízor som nechala zapnutý. Otočila sa na druhý bok a zaspala.

Sen:
Zasa som v tom lese. Sadnem si do trávy a čakám. Nikto neprichádza. Zrazu sa ozve hlas, ale nikoho nevidno.

"Zamiluj sa do Marcusa. Nemáš na výber."

"Ale ja nechcem. Nevidíte, že ho nechcem??"

"Ty ešte zmeníš názor. Dávam ti 10 dní."

Potom už bolo ticho. Ale ja ho nemilujem. Začala som tam plakať. Prečo ja?? Ja chcem vzťah,v ktorom budem milovaná od normálnej osoby a nie od nejakého nagélovaného buzeranta. On mi nemôže dať to čo chcem. Veď je ako robotik na kľúčik. Zrazu sa začalo všetko točiť.

Koniec sna.

Ocitla som sa na svojej posteli. Som tu. Živá a zdravá. Vzdychla som úľavou. Niekto zvonil.

Ako sa vám páčia kapitoly, kde sú opisované sny??😉😇
Viete, musela som ju nejak prinútiť zamilovať sa.😂😂
Keby vás to zaujímalo. Čo určite nie. Je 2:26. Ešte som nespala a mám zajtra Valentínsky ples✌😰.
Mám strašné modriny na rukách. Môj kamarát, ktorý so mnou tancuje si myslel že je frajer keď ma bude byť. Chápete, ale len tak slabo zo srandy. (Anetka...keď to čítaš je to ten čo ho môj otecko chce zneškodniť😂😂)
A budem mať hrčuna čele😰😰. On proste ide na to hlavou. Povedal že bude mať aspoň pamiatku😭
No dosť o mne.
Ako sa vám zatiaľ páči príbeh??👌

BoyFriendDonde viven las historias. Descúbrelo ahora