Kráčam po školských chodbách s sklonenou hlavou. Nechcem, aby ma niekto videl. Hanbím sa. Bez Amy to nie som ja. Viem, že mi klamala a hrala to na mňa, ale ja to nedokážem. Cítim sa hrozne.
"Hej. Maya" otočím aa za ohlasom môjho mena. Kráča ku mne Marcus.
"Povedala som ti.." nedopovedala som to lebo som nestihla.
"Viem. Sme len spolusediaci. Ale nechcela by si ma spoznať a skamarátiť sa so mnou??" povedal.
"Nie. Nemohla. Pripomínš mi jednu osobu." myslela som Amy. Nemôžem si dať naše spoločné znaky preč. Mám potom divný pocit.
"Tak mi o nek niečo povedz" nabádal ma.
"Tak to určite nie." povedala som. Nechcem sa o tom s nikým baviť. A hlavne nie s NÍM!!
"A prečo??" on si ako fakt nedá pokoj.
"Lebo. Nestaraj sa do cudzích záležitostí" poviem bez citov
"Tak ťa aspoň môžem odprevadiť domov??" o čo mu ide??
"Vieš čo?? Porozmýšľam. Hmmm...nie."
"Prosím" pozrie sa na mňa s psími očami.
"Viem, že keď poviem nie, tak neprestaneš prosiť. Dobre. Ale to bolo prvý a poslednýkrát." poviem. Aww. Toho chlapca raz vážne prizabijem.
"Dobre. Tak poďme." nejako rýchlo nemyslíš??
Išiel prvý on. Ja som išla za ním. Nevie lde bývam a ide prvý. Fuu, ten chlapec má logiku. V duchu som mu tlieskala.
Netuším kam mal namierené, ale ku mne to nebolo."Kadiaľ teraz??" spýtal sa.
"Nooo..ku škole a potom ku mne domov. Týmto smerom sa tam nedostaneš."
"Aha" iba aha??
Pomalým tempom som ho viedla správnym smerom. Cesta bola tichá a kľudná. Nikto z nás aa neopovážil nič povedať. Bola som za to veľmi vďačná. Nemala som k ničomu chuť.
"Tak sme už tu. Ahoj. Ďakujem." povedala som. On sa mi iba nečakane hodil okolo krku.
"Nemáš zač. Ahoj" otočil sa na päte a odišiel.
Doma nebol nikto. Leo bude zrejme v škole a "balí" Medison. No neúspešne samozrejme.
Išla som sa radšej učiť. Veď viete, testy a podobne.Začal som s tým ťažším. Čiže s teóriou. Medzi tieto poredmety patria: geografia, dejepis, biológia, chémia...
Musím sa naučiť Geografiu. Zajtra bude určite skúšať. (asi tak ako ja, ale s tým že ja som aa naučila keďže som prišla o 20:00 z tanečnej✌)
Počas učenia ma vyrušilo cvaknutie zámku. Už bude doma Leo. No konečne.
Máte tu novú časť. 👌🔥
Mám na vás prozbu..AK MÁTE NEJAKÚ DOBRÚ KNIHU, ČI TU NA WATTPADE ALEBO NORMÁLNE ČO SA DÁ KÚPIŤ. JEJ NÁZOV MI DAJTE DO KOMENTÁRA💕🔐
Čo si myslíte o tejto knihe??🔝✌
YOU ARE READING
BoyFriend
RandomMaya je 16 ročné dievča. So svojou najlepšou kamarátkou Amy chodí na Strednú školu. Užíva si život. Všetko je tak ako má byť, ale až do chvíle, kým sa jej do života nepripletie neznámy chlapec. To ale netuší že jej prevráti život poriadne na ruby. ...