8.

802 99 16
                                    

Po poslednej hodine si zbalím veci a idem do zoborvne. Musím čeknúť Leou rozvrh.

"Kurva" syknem. Skončil skôr. No diky ti moc.

Pomalým krokom kráčam po školských chodbách. Vyberem si z vrecka slúchadlá a zapnem pesničky. Počúvam Amy Winehouse. Preferujem skôr mŕtvych spevákov, keďže nemusím robiť scény pre to, že je vypredaný koncert. V poslednej dobe som natrafila na speváka Jacoba Sartoriusa. Má len tri pesničky, čo je škoda, ale mne to stačí.

Výjdem zo školy. Kráčam pomalým tempom. Sprevádza ma len dážď a hudba. Moje šťastie. Bez hudby by som nebola nič. Iba prízrak, telo bez duše. ( asi ako ja. Keby som netancovala a nespievala a nepočúvala hudbu. Nebola by som to ja🎶🎤)

V dome počuť smiech. Žeby mal Leo návštevu. A ktomu ešte aj ženskú, keďže taký tenký smiech nemá určite žiadny muž.

"Ahoj Leo som doma" vojdem do obývačky a koho tam nevidím. No predsa Lea A Medison. Presnejšie, Medison sedela na Leovi a bozkávali sa.

"Ahoj Maya. Si mi mala zavolať a prišiel by som"

"Nie v pohode. Veď máš spoločnosť. Dajme tomu, že vám prajem" poviem. Samozrejme, že neprajem. Tá štetka ho určite podvedie.

"Ďakujeme sestrička" povedal Leo s takým úprimným úsmevom, že som nemohla.

"Nemáš zač..." nedokončila som lebo sa fo rozhovoru priplietla aj pani non-stop pumpa Tesco.

"Ešte tu chceš dlho kvákať?? Laskavo sa strať. Chcem mať s Leom dokonalý večer, takže sa ho nesnaž pokaziť" Leo bol samozrejme ticho.

Ukázala som jej vztýčený pristredník a odišla do svojej izby. Mňa z nej niekedy fakt porazí. Ako môže byť niekto tak tupí ako ona. Určite má o 5 koliesok menej.

Radšej s to už neriešila. Vybalila som si veci z tašky. Premenila učebnice a snažila sa učiť. Myseľ mi stále behala buď k Medison a Leovi alebo k Amy. Na jednej strane som ľutovala Lea, že ju znáša tam dole a na druhej strane som dumala nad Amy. Neviem ako, ale podarilo sa mi zaspať nad knihami za stolom.

Ľudia...nechápem ako vás baví čítať moje knihy.😖😖😖
Je to všetko jeden veľký trapas😂✌
A opäť vás chcem poprosiť o tie knihy, ako minule. Prosím ak čítate tieto čierne slová, napíšte mi to do comentu či inboxu.😉💓
Vote a coment poteší😇😇💞

BoyFriendWhere stories live. Discover now