Sen:
Bola som OPÄŤ v tom tmavom lese. Vážne už ma to tu nebaví. Sadla som si na zem a počítala sekundy, minúty ba aj hodiny kedy sa konečne objaví tá postava. Keď ma to už prestalo baviť, postavila som sa, že sa idem prejsť. Spravila som jeden krok, keď sa v tom objavila tá "magická" postava.
"Vidím, že si sa už Chrisa zbavila a limit ti dnes vypršal. Tak povedz. Miluješ Marcusa??" spýtal sa.
"Ja...ja..neviem. Nie. Asi nie."koktala som. Bála som sa odpovedať.
"Ty nevieš??" nechápal.
"Neviem" sklopila som pohľad.
"Tak dobre. Vysvetlím. Pozorne počúvaj. Zamiluješ sa do Marcusa.. Čas ma dobrovoľný. Nechcem ťa obmedzovať ani nič podobné. Vieš, lebo ak ti dám termín ty ho nikdy nedodržíš." zasmial sa tak slizko. Striaslo ma.
"Ale...ako to mám preboha urobiť?" spýtala som sa.
"Ako chceš"
"Ale ja neviem ako to mám urobiť, veď on ma nechce!" kričala som.
"Ty to vážne nechápeš." povedal. "Niečo ti ukážem. Poď za mnou" všetko sa začalo točiť.
Ocitli sme sa v MOJOM dome. Čo tu robíme?? Postava sa vydala do mojej izby. Nasledovala som ju. Otvorila dvere a vošla.
Ja a Marcus sme ležali na posteli chrbtom k sebe.
Preboha!! To mám také príšerne vlasy keď spím?? A prečo Marcus vyzerá tak dokonale?? Ach...."Teraz sa presunieme do mojho. Teda chcel som povedať Marcusovho sna."
Osoba ma chytila za ruku a potiahla. Dostali sme sa do nejakej krajiny. Bola tam lúka, stromy, jazierko a pokoj. Na deke sedel Marcus a ja. Počkať. JA?? Čo tu robím ja!!
O niečom sme sa bavili. Vyzerala som šťastne. Smiala som sa tak ako nikdy.
Bolo mi dobre. Hrialo ma pri srdci, keď som to videla."Už to vidíš?? On ťa miluje" povedala osoba. Vtedy som si uvedomila, že ma ešte stále drží za ruku.
"Neviem. Čo ak to je iba sen a..." nedopovedala som lebo Marcus ma pobozkal. Nie mňa, ale to dievča mňa pri ňom na deke.
"Ach.." povedala osoba " už musíme ísť." chytil ma za ruku a všetko sa začalo točiť.
Crrrrr
Zobudila som sa na zvonenie budíka.Čo hovoríte na sen??
YOU ARE READING
BoyFriend
RandomMaya je 16 ročné dievča. So svojou najlepšou kamarátkou Amy chodí na Strednú školu. Užíva si život. Všetko je tak ako má byť, ale až do chvíle, kým sa jej do života nepripletie neznámy chlapec. To ale netuší že jej prevráti život poriadne na ruby. ...