7

81 19 4
                                    

Unknown POV

aku menumbuk perut dia kuat. dia membalas dgn tumbukan2 lemah yg sememnagnya aku tahu dia dh cuba sehabis baik. 

tp dia dh penat dlu jadi aku pon amik peluang utk tumbuk dia padu ke muka. terhuyung hayang dia apabila cuba utk berdiri tegak. 

aku mengambil pisau, menikam perutnya bertubi2 sebelum dia dpt lari jauh. penat aku nk layan dia yg liat sgt ni.

tk guna betul. aku ddk atas dia, dh terus melapah kedua2 pipi dia. darah mula memercik pada muka aku.

aku meletakkan pisau kat dlm poket aku. dia mengerang sakit. air matanya tk berhenti mengalir dari tadi.

"kau akn jd mcm hyung kau" aku tanpa belas kasihan menarik kedua2 pipi dia yg terjuntai tu.

dia menjerit histeria. tgn dia masih aktif utk menolak2 aku. aku jd tk sabar dan terus melapah kedua2 lgn dia.

terus tgn dia tdk bergerak. aku bangun, menyediakan tali yg rapuh dan nipis yg aku ltk dlm poket selama ni. bayangkan jelah berapa nipisnya tali tu.

aku ikat kuat tali tu pada satu tiang besi dan memandang mangsa aku ni. dia dh tkleh bangun.

tp dia ttp menangis. aku rasa dia bising sgt lalu aku mendekati dia. mencekik dia sampai mulutnya ternganga luas.

aku cengkam lidah dia yg berada dlm mulut dia tu dan meleraikan cekikan seraya mengambil pisau di dalam poket jaket aku.

tanpa belas, aku mengerat dua lidah mangsa aku ni. dia meraung tanpa bahasa.

aku dh tk tahan dgn jeritan membingitkan dia, aku mendukung dia yg lemah tu. aku mendekati tali nipis tadi.

aku menjerat kepalanya, membiarkan dia tercekik. kemudian, dengan menggunakan seluruh tenaga aku, aku mencampak dia ke bwh dan matilah dia tergantung mcm tu. 

aku cpt2 bersihkan muka pkai tisu basah, dan lari dari tempat kejadiaan

+++++

Yoongi POV

"woih hoseok! dia kat mana woih?!" yoongi berjalan mundar mandir mencari kelibat taehyung yg dari tadi tk nampak.

lps tu, tanpa amaran, hoseok muncul, dgn lagi satu roh bersama dia. yoongi memandang tajam wajah roh tu. dia kenal roh tu.

"Taehyung?!" terjerit takut yoongi dibuatnya. dia tknk tetiba jd emo dpn taehyung.

'hyung... aku sakit' taehyung menangis. seperti biasa, air matanya hitam. cuma lendir pada muka dan badannya lebih kpd darah. tk mcm hoseok yg lendirnya sebenarnya bhgn bdn dia yg mencair akibat asid kuat.

"aku tk... sempat?" yoongi keliru. kenapa? kenapa tae? kenapa bkn dia terus? kedua2 happy virus geng aku dh mati! dorg dh mati!

'hyung, aku mintak maaf sbb xdpt detect benda ni awal' hoseok memeluk bahu taehyung sambil menggosok2 bahunya. lebih menakutkan apabila mereka buat camtu.

"aku.. aku tk salahkan kau... kau dh lakukan yg terbaik... at least kita usaha" aku mengeluh. dan mengeluh. dan mengeluh lagi. jahat kau taehyung. kau tinggalakan aku lps hobie?

akhirnya, aku menangis jgk. saham aku jatuh kat dpn taehyung plk. pembetulan, roh dia. 

'hyung... menangis?' tae menyoal, keliru kerana tk pernah nampak sifat lembut aku.

"siapa je yg tk nangis bila kwn dia mati dlm keadaan mcm kau?!" aku naik angin. tk dpt kawal emosi marah.

'aku... mintak maaf... aku-' terus aku potong, "kau tak ingat pape".

✔ ᴋᴇᴊᴀᴍ +ᴍʏɢWhere stories live. Discover now