Unknown POV
Flashback
"mak!! tak!!" aku menjerit kuat.
rambut aku direntap."sakitlah!!! lepaskan mak!!".
apa salah mak? mak tak patut diperlaku sampai macam tu. mak bkn perempuan murahan.
"mak!!!" aku menjerit sekuat hati.
KTAK
kepala aku disatukan dengan dinding. sakit. tapi aku tahu mak lagi sakit. aku kena kuat akukan lelaki.
"mak!!" aku meronta, melepaskan diri. terasa rambut ku putus satu persatu daripada ubun ubun kepala. pedih. aku menangis.
"duduk dia lah budak!!" lelaki tu memperkemaskan lagi genggamannya. dia menggunakan kedua dua belah tangan utk menarik rambut.
"aAA !!!" aku menjerit, tangan aku yg kecil memukul mukul tangan yg kuat merentap rambut aku.
"lepaskan mak!!!" aku merayu, tapi masih menjerit.Z
PPANG
"senyaplah!!" pipi aku di ditampar kasar. sakit. aku rasa bibir aku berdarah.
aku kena kuat. aku kena selamatkan mak. aku tak nak mak sakit lagi. puas aku tgk mak lebam2 setiap kali dibawa pergi oleh lelaki lelaki yg sudah pasti bkn ayah.
"jangan, jangan apa apakan anak aku" mak merayu, memeluk erat lelaki yg menampar aku.
"mak" aku merintih, mulutku terasa sungguh pedih utk berkata.
"anak mak" mak cuba mencapai tangan kecil aku. aku mahu menyambut tapi..
"MAK!!!!" aku menjerit sekuat hati.
mak disepak, ditendang. rambut ditarik. lelaki itu memberikan hadiah penumbuk pada muka mak. dia sbb perut mak. mulut mak keluar darah.
"arghhhh!!! mak!!" aku meraung sekuat hati. aku memusingkan badan kecil aku ke belakang, terus menyepak celah kelengkang lelaki yg sibuk menahan aku dari mempertahankan mak.
"woiii budak!!" dia menjerit kuat.
aku terus berlari kearah mak yg sedang diterajang teruk. aku menolak lelaki yg menyepak mak apabila kakinya tinggi. dia hilang imbangan dan jatuh.
"mak.." aku segera memeluk mak. "mak" aku merintih mengelap air mata mak.
"sayang, lari nak... mak tak nak kamu terjebak" mak dengan tak bermaya mengusap lembut mukaku.
"tak nak..." aku mengeleng laju. "nak dengan mak" aku memeluk mak.
"tak guna punya budak" aku diangkat dan dibaling pada dinding. kepala aku terhentak buat kali kedua.
pandangan aku berpinar. aku nak pergi kat mak. aku nk peluk mak. aku nak kucup pipi mak.
apa salah mak?
aku nampak mak ditarik. mak menjerit memanggil aku. kenapa aku tak nampak muka mak?
KTAK KTAK KTAK KTAK KTak ktak ktak kta...
+
aku membuka kelopak mata. kepala aku sakit. aku kat mana?
'mak? mak kat mana? aku rindu mak? mak jangan tinggal aku? mak? mak? mak!!!?'
aku hanya mampu bertutur di dalam hati air mata telah membutakan aku. aku berasa pedih. badanku berasa sengal. tapi aku terasa basah. bau sekeliling juga hamis.
YOU ARE READING
✔ ᴋᴇᴊᴀᴍ +ᴍʏɢ
Paranormal"Aku tak nak semua ni jadi tapi aku tak boleh kawal. Tetap salah aku ke?" Start: 4/2/2017 End: 1/10/2017 Cover made by : @aisykim