Yoongi POV
'ttttttuuuuuuttttt'
Tetiba talian di sebelah sana terputus. Apasal ni?
"Weyh bos!! Tak lawak lah!! Dia tu sapa?!" Aku mula rasa berang.
"Hyung, sabar... Kita carik Joon hyung ngan Jin hyung dulu" Jimin cuba utk menenangkan aku.
"sabar? macam mana aku nk sabar? semua benda ni mungkin sbb aku" aku menekan pedal minyak. meter kenderaan terangkat secara berterusan.
"hyung... sabar!! jangan laju sgt" jungkook yg berada di belakang hanya pasrah. takut kalau2 kereta ni terbalik.
"hyung... bwk bertenang..." jimin memegang baju aku.
aku menarik nafas dalam lalu dihembuskan. hati aku risau. kenapa tetiba talian terputus?
"hyung... naik fly over!!" kookie terjerit kecil. hampir2 aku terlanggar divider jalan sbb terlalu cpt mengelak.
"hyung!! kalau mati kat sini, sia2 je apa kita nk buat! sekarang tolonglah jgn pikir pasal emosi hyung tu!" jimin marah. aku tahu dia menenung aku spt singa lapar.
aku diam. masih marah. tapi aku tak pasti kenapa aku rasa tk sdp hati dgn semua ni. siapa dia? dia nk apa? dia nk balas dendam ke? kenapa bos call aku dulu? dia ada kena mengena dgn aku ke?
soalan tu terbiar tanpa jawapan yg aku tgh carik sekarang. betul ckp jimin. aku kena fokus! aku kena selamatkan jin hyung dgn joon dulu.
aku terus memandu laju namun masih dalam keadaan terkawal.
+++++
Unknown POV
mangsa aku yang seterusnya, kim namjoon. bagi aku dia raksasa. dia raksasa yg telah byk menyusahkan kesayangan aku.
tapi masalahnya, dia ada dgn kwn baik dia, kim seokjin. dia jgk ada dlm list utk dibunuh aku.
apa kata kalau aku buat 2 in 1?
lagi senang kerja aku lepas ni.
mesti kesayangan aku lebih dkt dgn aku lepas ni.
mesti dia marah dgn muka merah dan seksi dia tu.
aku dh x sabar.
tapi kalau aku bunuh mereka berdua terus, aku xdpt nk bunuh mental dia. sbb kalau aku bunuh dua org skali gus, sorg tu takkan trauma.
kalau trauma, lagi senang aku nk menguasai hati gelap kesayanganku.
sbb trauma adalah penyakit berjangkit.
aku terus berlalu dari tempat kejadian. maaf, kau tk boleh diseksa lagi. nnt, lps semua aku dh bereskan, kau boleh bersama dgn dorg, terseksa.
+++++
Namjoon POV
aku rasa tk sdp bdn. kekadang, rasa spt diperhatikan. aku selalu memandang sekeliling namun langusung tiada apa2 yg berlaku di sekeliling.
YOU ARE READING
✔ ᴋᴇᴊᴀᴍ +ᴍʏɢ
Paranormal"Aku tak nak semua ni jadi tapi aku tak boleh kawal. Tetap salah aku ke?" Start: 4/2/2017 End: 1/10/2017 Cover made by : @aisykim