Chapter 3

1.3K 33 3
                                    

Jeg våknet på en seng.

-hei! er du våken? spurte Harry.

Jeg så meg rundt, vi var på en hytte.

-du svima av, så vi bærte deg til denne hytta, det er ingen her, også var det åpent! sa Justin og smilte stort.

Jeg lo litt stille.

-går det bedre med hodet? Spurte Harry. Han var så søt.

-ja! Smilte jeg tilbake.

-skal vi spille? Eller leke, eller gjøre noe? Sa Justin og begynte å le.

Jeg tenkte litt.

-hva med nøtt eller sannhet? Spurte jeg å smilte lurt.

Begge nikket og lo.

-okey, jeg starter! Sa Harry fort.

- mille! Startet han, han hadde et skikkelig lurt smil. Jeg kjente at jeg nesten ble litt redd.

-hahah... Eh... Sannhet, sa jeg fort.

-sannhet? Hm.... Han tenkte seg litt om, så fikk han nesten en lyspære over seg.

-hvem var den første gutten du forelsket deg i? Spurte han lurt.

Jeg tenkte meg litt om.

Hvem var den første jeg forelsket meg i? Det var vanskelig...

-eh... jeg trur det var.. eh... jeg trur det var en som het Michael? sa jeg usikker.

Jeg husket ikke helt hvem det var, men jeg hadde vært forelsket i en som het Michael selvom det kanskje ikke var den første....

-min tur! sa jeg å smilte stort.

-eh... Justin! nødt eller sannhet? jeg smilte lurt, jeg hadde funnet den perfekte ting hvis han valgte nødt.

-eh... han tenkte seg lenge om.

-nødt, sa han å smilte usikkert.

Jeg smilte stort.

-du er nødt til å sitte i boxeren mens vi spiller, sa jeg å blunket til han.

Harry lo.

Justin reiste seg å begynte å ta av seg, helt til han stod i bare boxeren.

DAMN! Han hadde fin mage! rettelse: fin KROPP!

Jeg hadde tydeligvis stirret litt lenge for Justin så rart på meg å lo.

-jeg vet jeg er fin, men er du ferdig? Spurte han på tullemåten hans.

Jeg nikket og lo.

Etter en times nødt eller sannhet ble vi lei. Det hadde skjedd masse rart som vi måtte si og gjøre.

Det begynte å bli sent.

-skal vi legge oss? Spurte Harry.

-ja! Svarte jeg og Justin samtidig. Alle tre lo.

-eh... Hvor skal jeg sove? Spurte jeg usikker. For jeg hadde jo bare våknet på sofaen i stua, jeg visste ikke noe om denne hytta i det heletatt.

-jeg og Harry var å så litt rundt før du våknet! Det er bare et soverom, så vi må nok dele rom alle sammen. Det står tre enkeltsenger der inne! Sa Justin.

Jeg smilte til han å gikk mot det rommet han pekte på.

Når jeg kom inn, kledde jeg av meg så jeg stod bare i bh og truse.

Harry kom inn å så på meg med store øyne.

-ikke Glo! Sa jeg å "poka" han på skuldra. Han rødmet å så ned i gulvet.

StrandetWhere stories live. Discover now