Grăbit, Levi a luat corpul leșinat în brațe și a fugit înapoi acasă. Avea nevoie de ajutor din partea fratelui său.
Știa că, înafară de gât, o rană la stomac destul de adâncă era de ajuns pentru a aduce moartea cuiva. El nu intenționa să o ucidă. Nici măcar n-ar fi rănit-o dacă ea ar fi fost mai ascultătoare!
A ajuns în locuință cât ai zice pește. Primul lucru pe care l-a făcut a fost să fugă la Belphegor. Fratele mai mare s-a crucit când a văzut fata inconștientă la ei pe canapea, cu sânge șiroindu-i din zile abdominală.
-Bă, tu nu ești normal, l-a certat, Expresia "să-i furi inima" nu înseamnă să scoți organu' din ea la propriu...
-Da, da, bine, foarte amuzant. Mă ajuți s-o pansez?
Oftând, Belphegor și-a luat trusa medicală. Între timp, celălalt băiat a întins victima pe masa din bucătărie, unde medicul își va face treaba. Fratele mai mare a s-a întors de-ndată cu ustensilele de care avea nevoie pentru procedură. Pentru început, a curățat rana. Apoi și-a pus niște ață într-un ac ca să i-o coase. Așa ceva ar necesita anestezie de obicei, dar cum ea era inconștientă oricum, Belphegor s-a gândit că n-ar avea nevoie. Totuși, o avea pregătită în caz că fata s-ar trezi.
Băiatul a efectuat cusătura cu foarte mare atenție. Procesul a durat câteva minute întregi, dar treaba a fost făcută corect. În caz contrar ar fi trebuit să cheme ambulanța, iar ăsta era ultimul ajutor la care ei voiau să apeleze. Primul lucru pe care doctorul l-ar fi întrebat ar fi cum a ajuns puștoaica să se răbească așa. Ce să-i fi răspuns? "Nebunu' de frate-meu a înjunghiat-o"?
Belphegor era probabil mult mai îngrijorat pentru starea Xandriei decât Levi. Băiatul mai mic avea atâta încredere că fratele lui va reuși încât nici nu a luat în calcul consecințele eșecului.
La final i-a înfășurat mijlocul într-o bucată mai mare de stofă albă. După ce și-a terminat treaba, medicul s-a întors către criminal și i-a cerut: Fugi până la ea și adu-i niște haine curate. Dacă tot o să rămână aici ceva timp, măcar fă-o să se simtă binevenită.
Levi a dat din cap și a țâșnit până în casa de lângă. A căutat camera fetei mai întâi la parter, dar nu a găsit-o. Acolo se aflau doar sufrageria, bucătăria și o baie.
A urcat scările ce duceau la etaj. Sus a dat de un hol mai lung cu două uși pe partea dreaptă şi una în capăt. Aia trebuia să fie a doua baie.
Prima cameră îi aparținea mamei ei, a dedus intrusul. Încăperea era foarte simplă și ordonată, iar decorul era mult prea matur pentru gusturile Xandriei.
Cealaltă cameră era a fetei. Bine, cameră era mult spus. Dezastrul monstru în care dormea.
Levi a aprins lumina și s-a uitat în jur. Haine curate. Măcar avea așa ceva?
Într-un final, băiatul a luat nişte tricouri și vreo două perechi de pantaloni din vârful mormanelor de haine de pe jos. Urma să mai vină o dată dacă ar fi nevoie de mai multe haine de schimb. Poate ar fi o idee bună și să bage câteva la spălat.
În singurul sertar închis din a cameră a găsit lenjeria intimă. De acolo a luat o mână de articole și s-a îndreptat înapoi de unde a venit. Se simțea puțin dubios să țină lucruri așa de private în mână, dar așa-i trebuia dacă a vrut să o pună pe fată la punct cu forța.
Acasă, Belphegor la anunțat: E la tine în cameră. Încă nu s-a trezit.
Mezinul a dat din cap în semn de înțelegere și a început să urce spre etaj.
-Auzi, sper că nu ești chiar atât de tâmpit încât s-o violezi când doarme, l-a avertizat fratele.
-Poți să taci odată?!
Levi s-a dus la el în dormitor unde a găsit-o pe Xandria dormind. S-a apropiat de ea. Era întinsă pe spate, cu mâinile pe lângă corp. Respira normal. Tricoul ei de pijama era ridicat deasupra abdomenului asftel încât să nu murdărească bandajul pe cât posibil.
El și-a dat seama că trebuia să o schimbe. Chiar avea șansa s-o dezbrace! Și-a mușcat buza nerăbdător. A lăsat grămăjoara de haine pe podea și s-a așezat încet pe pat. A prins tricoul cu ambele mâini şi i l-a tras grijuliu peste cap. Leșinata zăcea în fața lui în sutien și-n pantaloni de pijama.
Levi își freca buza de jos cu dinții. Până atunci n-a mai văzut-o așa. De obicei purta chestii relativ largi, nu prea stârnea fantezii. Era într-adevăr foarte slabă, dar nu arată rău. Adică avea forme și nici chiar plată nu era...
Criminalul a început să-și plimbe o mână pe burta ei, până la piept și înapoi la talia pantalonilor. Intenționa să o schimbe și de ei, când a simțit o palmă lovind-o pe a lui destul de tare.
-Să dea dracu'! a amentințat Xandria. S-a trezit.
Pe Levi l-a bufnit râsul. Fata aia era chiar masochistă dacă și după ce a înjunghiat-o mai avea tupeul să se pună cuel.
-Că ce-mi faci? o provoca.
Nervoasă, victima s-a ridicat cu avânt să-l lovească, însă o durere insuportabilă a împiedicat-o să se mai miște. În loc să-l lovească pe nesimțit așa cum și-a propus, a folosit mâinile să-și acopere burta.
-Căcat... a șoptit scrâșnind din dinți. Cu o asemenea durere nu putea face nimic.
Băiatul o întărâta în continuare: Păi ce faci? Te-ai răzgândit?
Xandria s-a calmat și, luându-și din nou avânt, l-a lovit pe băiat cu palma peste față.
Enervat de reacție, Levi a împins-o înapoi pe spate. Durerea în zona abdominală a revenit. Neajutorata și-a înfășurat iar mâinile în jurul burții și a strâns ochii. Simțea că se apropiau niște lacrimi și, deși nu-i venea să plângă de-a binelea, nu voia să-l lase să vadă niciun semn de slăbiciune.
Levi și-a pus brațele lângă ambii umeri ai fetei și s-a rezemat de ei asftel încât să nu-și lase greutatea pe ea și să o facă să sufere și mai mult. A decis că ajungea pentru început. Apoi a sărutat-o scurt pe buze. Totul s-a petrecut așa rapid încât ea nici n-a avut timp să reacționeze.
-Ce dracu', bă? a întrebat fata șocată.
-Imaginează-ți ca vreau să fac asta cu tine de când te-am văzut -pe lângă altele- și m-am abținut până acum, i-a mărturisit criminalul.
-Ai de...
Din nou, Levi s-a mai aplecat o dată la ea și a sărutat-o, acum mai intens. Știa că ea se va feri, așa că a prins-o de păr cu o mână și a ținut-o strâns, să nu se poată feri. Xandria se opunea, bineînțeles, iar asta îl frustra. A fost nevoit să-și forțeze limba printre buzele ei, altfel n-ar fi ajuns până acolo. Pentru ea a fost o experiență destul de dubioasă, având în vedere că băiatul avea limba despicată.
Ar mai fi continuat să se opună, dar s-a gândit că el avea să continue toată chestia asta doar ca s-o enerveze.
Să se termine odată, să se termine odată, să se termine odată, se ruga insistent.
Dorința i-a fost îndeplinită când Levi s-a ridicat de pe ea să ia aer. Mai apoi, el s-a uitat în jos la ea rânjind.
-Și... Vrei să mai iei totuși ceva pe tine sau rămâi așa? s-a interesat, Că stau cam prost la controlu' de sine și na...
Xandria s-a ridicat din pat cu mare grijă și a luat primul tricou pe care la găsit, apoi l-a îmbrăcat.
-Jur c-o să te plesnesc o dată, de-o să-ți aplaude urechile! i-a promis.
Dacă privirile ar durea, cea pe care fata tocmai i-a aruncat-o l-ar chinui teribil.
CITEȘTI
Rece
HorrorXandria abia s-a mutat într-un nou liceu, dar și un băiat misterios cunoscut sub numele 'Levi' a început să frecventeze aceeași școală. Acesta este interesat de ea, dar ea face tot posibilul să țină distanța față de el, deoarece îl consideră un ciud...