Între timp, cele două bârfitoare îl căutau pe Levi. Știau că exista puțină dragoste la mijloc, era evident. Putea Xandria să spună ce voia, însă era atrasă de el. Cum altfel se putea explica faptul că era după el mereu?
Dar în fine, fata avea, vezi Doamne, o reputație de păstrat. Ea era rebelă, îndrăzneață, nu umbla decât cu "din ăștia răi". Ce să caute împreună cu "introvertiți cu gânduri sinistre", așa cum p
l-a descris?
Iar de bănuiala lor era corectă, însemna că respectiva își bătea joc și de Levi, și de Mikko, umblând cu ambii odată. Nu era ca și cum le-ar fi păsat de unul din cei doi, dar noua zdreanță a școlii era subiectul care ajungea la toată lumea cel mai ușor. Nici nu e de menționat faptul că o relație dintr-o dură ca și Xandria și un ciudat ca Levi ar rămâne bârfa secolului pentru mult timp.
Așadar, imediat după începerea pauzei, Aylana și Laali s-au repezit spre clasa lui Levi, unde l-au găsit, exact cum se așteptau, șezând singur la banca lui și scrijelind ceva.
Laali, știind mai bine să facă pe inofensiva, a primit din nou sarcina de a vorbi cu el. Partenenera ei o aștepta mai la distanță. S-a oprit la o poveste cu câțiva de acolo să nu pară că-i asculta. Între timp, "spioana" sa repezit la "țintă".
-Ce-ți place atâta la Xu? s-a interesat.
Levi și-a ridicat privirea de la desen către ea și a închis caietul. A dat din umeri.
-Ete fâs! insista fata, Cum dracu' să nu știi de ce o placi?
-E drăguță, a murmurat el.
-Nu, nu e! E o curvă, n-ai văzut că tot face rocada între tine și Mikko?
Băiatul a mai văzut-o pe vecina lui cu Mikko pe la școală și era puțin gelos pe el că petrecea așa mult timp cu ea, dar nu părea că cei doi erau împreună. Oricum, nu avea de gând să pună botul la nimic din ceea ce spunea Laali sau cea cu care umbla ea. Și-a dat seama că cele două înfloreau lucrurile foarte mult pentru a pune alți oameni într-o lumină proastă.
-Nu-s cu Xu, poate să facă ce vrea cu cine vrea.
Nedorind să renunțe, bârfitoarea a continuat să-l tragă de limbă: Știi că Xu nu-i aici să te audă. Poți să zici adevărul.
-Ți l-am zis.
-Ești sigur?
Era clar. Ei nu-i păsa nici de el, nici de așa-zisa lui prietenă şi nici de Mikko. Încerca doar să-l facă să spună lucruri care puteau fi imterpretate. O ajuta pe Aylana să creeze un triunghi amoros între cei trei.
Levi s-a ridicat de pe scaun. Nervii se vedeau clar în ochii lui ațintiți spre Laali şi în sprâncenele încruntate.
-Lasă-mă în p... mă-tii în pace cu căcaturile astea! s-a răstit la ea şi a prins un pumn întreg din părul ei, apoi i-a trântit capul pe bancă.
Aylana, auzind un bubuit puternic urmat de un țipăt scurt din partea prietenei ei, s-a întors spre banca lui Levi într-o fracţiune de secundă. Cealaltă fată abia s-a ridicat. Nasul ei sângera abundent. Exista posibilitatea să fie spart.
-Tu nu ești întreg la cap?! a tipa urlat la agresor cu vocea ei pițigăiată și enervantă.
Toate privirile erau fixate pe el, însă lui nu-i păsa.
S-a îndreptat spre prietena rănitei cu pași lenți și apăsați, care se auzeau ca un tropăit. A rămas pe loc în fața ei.
Fata îl privea împietrită. Un deget nu mișca.
Ochii lui albaștri, acăror margini roșii tocmai le-a observat, i-au săgetat până și adâncul sufletului.
-Nu, i-a răspuns acesta într-un final.
A trecut apoi pe lângă ea, agățându-și piciorul de al ei, punându-i astfel o piedică și făcând-o să cadă cu fața la pământ. După aceea, a părăsit sala de clasă.
A sunat clopoțelul. "Victimele" și-au luat tălpășița spre cabinetul medical.
-Auzi, Laney, a grăit Laali.
-Da?
-Hai să nu-i zicem doctoriței că ne-a bătut Levi.
-De ce nu?! s-a mirat cealaltă fată revoltată.
-Că sigur o să ajungă treaba asta și la director.
-Tocmai!
-Păi dacă ne bate că l-am pârât?
Înapoi în clasă, Kara zâmbea. Era mândră de el, dar şi surprinsă, într-un mod plăcut. Latura lui rea a făcut-o să se îndrăgostească mai mult de el.
Profesoara și-a făcut apariția, iar ora și-a reluat decursul obișbuit, începând cu salutul şi veșnica prezență. Toți elevii au confirmat participarea la oră până la...
-Asker Levi!
Nimeni n-a răspuns. Levi încă nu s-a întors.
-Ce s-a întâmplat cu el? s-a minunat profesoara.
Clasa a rămas mută pentru câteva secunde.
-Nu se simțea bine, a mințit Kara la un moment dat, Au venit părinții lui să-l ia acasă.
Ceilalți se uitau la ea, dar nu au avut curajul să o contrazică. Părea că evenimentul din pauză i-a marcat.
Ora a continuat.
La finalul zilei, Kara a luat ghiozdanul absentului și i l-a înmânat Xandriei, rugând-o să i-l înapoieze când ajunge acasă.
-Da' ce-a pățit? s-a îngrijorat fata mai mică.
-A plecat după ce le-a bătut pe Aylana şi pe Laali și nu s-a mai întors.
Xandria se abținea să nu râdă.
-Ce?! Pe bune?
-Bine, nu te gândi că le-a snopit sau ceva. A dat cu ele de pământ.
-Oricât! Ai de capu' și de zilele mele... Nu cred!
A izbucnit în râs, iar prietena ei i s-a alăturat.
-Da' ce mi-a plăcut de el când a început să facă pe duru'! l-a lăudat Kara.
-Nu scap de lipeală, ai?
-Nici gând!
Cele două s-au despărțit când a sosit timpul, iar Xandria a luat-o spre casa vecinului ei pentru a-i da ghiozdanul înapoi.
Levi i-a deschis ușa și a
poftit-o înăuntru, oferindu-i un suc, iar ea a acceptat.
În timp ce ei își serveau băutura, fata a decis să-i dea un sfat: Vezi să faci cumva rost de o scutire medicală până mâine. O să ai nevoie.
El a dat din cap, înțelegător.
-Și să-i mulțumești Karei că te-a scăpat de câteva absențe nemotivate.
-Da.
-Apropo... Am auzit că le-ai dat vâsle-n mufă bârfitoarelor. Bine, bă!
Ea i-a întins pumnul, așteptându-l să-l lovească. Levi i-a zâmbit şi a făcut-o.
-Merci.
CITEȘTI
Rece
HororXandria abia s-a mutat într-un nou liceu, dar și un băiat misterios cunoscut sub numele 'Levi' a început să frecventeze aceeași școală. Acesta este interesat de ea, dar ea face tot posibilul să țină distanța față de el, deoarece îl consideră un ciud...