epilog

168 8 0
                                    

- Ray ! - zawołałam szukając małej dziewczynki .
- Ray ! Nie chowaj się musisz wypić syrop - szłam z łyżeczką pełną klejącego i przesłodzonego syropu , modląc się w duchu by nie wylać go na siebie albo na podłogę.

Matko jeśli wyleje na dywan Louis mnie zabije.

- Ray jeśli tego nie wypijesz to tata będzie bardzo zły ! - zawołałam a po chwili malutka brunetka pojawiła się przy moim boku. Pokiwałam z politowaniem głową . Ojca się boi a matki już nie ?!

Grzecznie wypiła całą ciecz z łyżeczki robiąc przy tym kwaśną minę , co było bardzo urocze .

Gdyby ktoś mi powiedział 7 lat temu że zakocham się w facecie poznanym przez internet , będę z nim wychowywać mały, rozkoszny, promyczek jakim jest Ray i że będę szczęśliwą mężatką ,nazwała bym go najpewniej zjebanym i chorym psychicznie .

Wtedy zapewne bym pomyślała , ja i dzieci ? Ja i mąż ? To chore , ale teraz jestem szczęśliwa panią    Tomlinson mającą  cudowną córeczkę i piękny dom , dwa psy , rybki, i kota . Czego chcieć więcej ?

Pamiętam jak po urodzeniu Ray opanował mnie lęk , ale ciepłe i silne ramiona Louisa dawały mi wiarę że będę dobrą matką i wspaniałą żoną . Ale i tak dalej moje umiejętności kulinarne są na takim samym poziomie co 7 lat temu .  

Mając to wszystko wiem że spotkało mnie życie idealne . Aż szok że to mówię bo przecież jestem chodzącym smutkiem , poprawka , byłam chodzącym smutkiem . Teraz mimo że każdy dzień wydaje się czasem rutynowy i nudny nie zamieniłabym tego na nic innego.  

Mogę szczerze oznajmić że ja Sad Tomlinson jestem szczęśliwa razem ze swoją rodziną .

          

                                                                koniec 

Więc takim akcentem kończymy opowiadanie Messenger L.T !

wiem że z tym opowiadaniem było jak było 

ale no cóż 

Dzisiaj poprawiłam każdy rozdział i już nie będzie błędów typu "muj" wiem jak to bolało w oczy i przepraszam was za to . Niektórzy pomyślą że to zakończenie jest takie na odwal się . Może i trochę jest ale mam kisić to opowiadanie w nieskończoność ? powstało ono pod koniec 2015 o ile się nie mylę , więc to śmieszne że tyle czasu a nie jest skończone . Poza tym chciałam już to jak najszybciej  zakończyć ponieważ mam w planach inne opowiadania o innej tematyce .  VKOOK,YOONMIN,NAMJIN,CHANBAEK  i inne cudne shipy  ze świata kpopu. Opowiadań o 1D już nie będzie i to jest pewne . Jeśli ktoś słucha kpopu i lubi na przykład vkooki to tak owe opowiadania się pojawią a dla tych co nawet nie wiedzą co to jest , niestety nie mam niczego do zaproponowania . Poza tym  chce wszystkim podziękować za tak dużo wyświetleń pod tym  . Nie sądziłam że pierwsze i tak źle zrobione opowiadanie może mieć aż tak dużo wyświetleń.

jeszcze raz dziękuje i papa <3

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 26, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Messenger || l.tOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz