Başlamadan önce kısa bir not: Arkadaşlar hikayeyi tekrar okuyunca fark ettim ki yazım ve noktalama konusunda azımsanmayacak derecede hata var. Bu yüzden hikayeyi düzenlemeye karar verdim. Böylece tekrar okuyacak olanlar ya da yeni başlayanlar rahatsız olmayacaktır.
4 farklı insan. 4 farklı hayat...
Derin.. Sera... Mehmet... Damla
Rüzgarın savurduğu bu dört genç istanbulda birleşirler. Ve işkence başlar.
Derin Benderli eşcinsel. Eşcinsel kimliğini saklamaya çalışırken karşısına Mert Keskin çıkar. Bir de Mertin kuzeni var. 'Bay kabus' lakabıyla tanınan Melih Eroğlu.
Sera Güçlü güzel ve alımlı genç kızımız. Kimseyi önemsememesine rağmen Derinle arkadaş olur. Onu ölen annesine benzetmektedir. Büyük hevesle geldiği istanbulda hayal kırıklıklarına uğrayacaktır.
Mehmet Gürsoy... Hayattan bir türlü istediğini alamayan gencimiz. Kızlardan hoşlandığını zannederken, Derin onun aslında erkeklerden hoşlandığını fark etmesini sağlar. Ve psikopat düşmanı Çetin Aslan ona cehennemi yaşatmaya kararlıdır.
Damla Sönmez... Tomboyumuz. Kim bilebilirdi ki onun bir gün aşık olacağını. Hem de hiç ummadığı birine.
*****************************
"Sen misin masum? Hiç inandırıcı değilsin!" Melih kafasını sağa sola sallayıp kahkaha attı.
"Yeter artık! Ne istiyorsun benden?" Derin bitkin bir şekilde konuştu. Karşısındaki gencin ona yaptıklarına dayanamıyordu artık. Okula geldiği ilk günden beri onunla uğraşıyordu.
"Ne mi istiyorum? Buradan gitmeni." dedi Melih ellerini cebine koyup duvara yaslanırken.
"Neden? Bu okul hepimize yetecek kadar büyük bence." dedi Derin. Korktuğunu belli etmemeye çalışıyordu. Ama elinde değildi. Melihin ona yaptığı onca şeyden sonra çekiniyordu işte.
"Burası benim çöplüğüm. Ben ne istersem o olur. Ya bana itaat edersin ya da hayatını daha da mahvederim." Derin melihin tehditi üzerine bir iki adım geriledi. Melihi tanıyordu artık. Melih yaparım dedi mi yapardı.
"Senden korkmuyorum. Sana boyun eğmeyeceğim" dedi Derin cesur görünmeye çalışarak. Melih karşısındaki gencin inatçılığı karşısında daha çok sinirlendi. Yaslandığı duvardan kalkarak Derine yaklaştı.
"Eğeceksin ya seve seve ya da sike sike bana boyun eğeceksin!" diyip Derinin yüzünü ellerinin arasına alıp yüzüne yaklaştırdı.
"Senin sikik bir ibne olduğunu biliyorum." dedi Melih yüzünü Derine daha çok yaklaştırırken. Derin hareket edemiyordu. Kilitlenmişti sanki. Karşısındaki genç onu öpecekti galiba.
"Nasıl bir götveren olduğunu. Mert'i... Kuzenimi nasıl ayarttığını. Her şeyi biliyorum. Şimdi karşımda masum görünmeye çalışma." dedi ve avuçları arasındaki yüzü ittirdi. Derin yana eğilen kafasını kaldırıp Melihin kahvelerine baktı. İşte şimdi en büyük sırrı onun en büyük düşmanının elindeydi. Ne tepki vereceğini bilmiyordu genç adam."Masum görünmeye falan çalıştığım yok!" Gücünü toplayıp konuşmuştu sonunda.
"Tch. Tch. Tch. Ben zaten masumum rollerine girmeyeceksin yine dimi maviş?" 'masum' derken elleriyle 'tırnak içinde söylüyorum' işaretini yaptı.
"Sana bir şey ıspatlamaya çalışmayacağım." dedi Derin gözlerini devirirken.
"İster masum ol. İster olma. Bana itaat etmezsen ortada ne masumluğun kalır ne de sen!" Melihin sesi keskin çıkmıştı. Sanki karşısındaki genci yakıp küle çevirmek istiyordu.
"Senden korkmuyorum." dedi Derin ve arkasını dönüp kapıyı açmaya çalıştı. Ama kilitliydi işte. Arkasındaki manyak kilitlemişti.
"O zaman masumluğuna veda et." dedi Melih derine yaklaşırken. Melih, ona yaklaştıkça Derin geriye doğru adımlıyordu. Sonunda sırtı duvara yaslanınca gerildiğini hissetti. Melih, Derine yaklaşıp elinin tersiyle yanağını okşadı.
"Bu gece her şey bitecek. Ne dışarıdaki arkadaşların ne de sevgilin sana yardım edemeyecek. Ve sen, bu geceden sonra masum olamayacaksın."
Ve derin düşmanının büyük hamlesi karşısında nakavt olmuştu. Kilitli kapının arkasında üç arkadaşı ve sevgilisiyse hiçbir şeyden habersiz yılbaşını kutluyorlardı. Hiç kimsenin o kapının arkasında yeni bir yola girmek üzere olan Derinden haberi yoktu.
MASUM
YAKINDA....EVET ARKADAŞLAR İLK HİKAYEMLE KARŞINIZDAYIM. BOL VOTE VERİN LÜTFEN. AYRICA DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM. ÇOK YAKINDA BÖLÜM GELECEK... ÖPÜLDÜNÜZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masum: Kirleniş [BxB]
Teen Fiction《 TAMAMLANDI》 Aşkın ENTRİKALI Hali serisi ilk kitap.... Bizim okulda masumiyet kazanılan değil, kaybedilen bir şeydi...