BÖLÜM 42: ''Bermuda Şeytan Üçgeni''

2.2K 148 78
                                    


Ben geldimmmmmm. Özlediniz mi beni axxxx. Korku filmi izleyip yazdım bu bölümü. İyi okumalar❤


**************

Kimi insanlar birbirini sevmek için severler. Kimi ise sadece sevilmeye ihtiyacı olduğu için, karşısındakinden bir beklentisi olduğu için sever. Sevilmeye muhtaç, yalnız bir beden.

     《《《《  MEHMET 》》》》

''Neden burada toplandık Sera. Senin yüzünden sevgilime çişim geldi diyip geldim.'' dememle Sera büyük bir kahkaha attı. Damla da ona katıldı. Bunda gülecek ne vardı sanki?

''Oğlum harbi kıza öyle mi dedin ya?''

''Ne biliyim. Acil diye mesaj atınca benim kafa gitti. Malum son birkaç ayda yaşadıklarımız belli.'' Seranın mesaj atmasıyla oraya fırlamıştım. Melih ve takımı bize bulaşmıyordu. Ama onlara güven olmazdı. Hiç beklemediğimiz bir anda harekete geçebilirlerdi.

''Harbi kızım ya! Bizi neden buraya çağırdın?'' Dedi Damla.

''Bu arada Derin nerde? Bir şey mi oldu yoksa?''

Sera bize tuhaf tuhaf bakıp konuşmaya başladı.

''Of! Ne çok soru sordunuz ya. Derin iyi, ama konu onunla alakalı olduğu için aramızda değil.''

Aklım karışmıştı. Derinle alakalı ama ona zarar gelmemiş. O zaman iyi bir şeyler olmalıydı. Sera kaşlarını çatıp bize bakmaya başladı.

''Bugün ayın kaçı?''

''10'uuuuuuu.'' dedim basitçe. Bunu sormak için mi getirmişti bizi buraya. Öğle molamız okul bahçelerinde geçiyordu. O an aklıma gelenlerle Damlaya baktım. O da bana bakıyordu.

''SİKTİRRRR!'' dedik aynı anda . ''Derinin doğum günü iki  gün sonra.''  dedim bu sefer. Damla bana katıldığını belirtircesine konuşmaya başladı.

''Mehmet haklı. Hemen hazırlıklara başlamalıyız. Kahretsin! Başımıza gelen kötü şeylerden sonra iyi şeylerin de olduğunu unuttuk.''

Damla söylediklerinde çok haklıydı. Kötü şeylere o kadar alışmıştık ki iyi şeyleri göremiyorduk artık. Son bir aydır olanlar ise oldukça şaşırtıcı ve hızlı gelişmişti. Aramızda artık bir sorun görünmüyordu. Derin ve Buz Prens Mert çok sıkı iki arkadaş haline gelmişti. Üstelik Sera ve Akın sevgili olmuştu. Damla ise Merte aşıktı. Ben ve Çetin ise......ıhhh. Bizi boşverin. Herkes barış imzalamış gibiydi. Melih bile Derine bulaşmıyordu artık.

''Merak etmeyin. Zeki arkadaşınız her şeyi planladı. Sizinde yardımınızla muhteşem bir parti vereceğiz.''

Bundan sonrasında partinin detaylarını konuştuk. Sera ne kadar harika bir parti olacağından bahsedip duruyordu. Damla ise ona göz devirip duruyordu. Artık eskisi gibi kavga etmiyorlardı.

Aksine kardeş gibi olmuşlardı. Olmuştuk.

Sera planını iki kere anlattıktan sonra Damla işi olduğunu söyleyip gitmişti. Şimdi ise karşılıklı oturuyorduk.

''Bana anlatmak istediğin bir şey var mı?''

Kafasını kaldırıp bana baktı. Gözlerinde anlamlandıramadığım bir duygu vardı.

''Ne konuda?''

''Bizden bir şey saklıyor gibisiniz. Ne olduğunu merak ediyorum.''

Gözlerimin içine birkaç saniye bakıp kafasını başka tarafa çevirdi.

Masum: Kirleniş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin