BÖLÜM 41: "Fırtına Öncesi Sessizlik"

2.3K 164 70
                                    

Bölüm yazabilme sevinci axhbkjl. Neyse iyi okumalar. Caio *-*

Hayat bazen bize küçük oyunlar oynar. Basit sandığımız şeyler zorlaşır, zor olanlar ise imkansızlaşır. Önemli olan bizim konuyu nasıl gördüğümüzdür. Kolay mı? Zor mu? İmkansız mı?

Bütün bakışlar beni bulmuştu. Mehmetin söyledikleri kulağımda tekrar tekrar çınlıyordu. Hayat yine oynamıştı oyununu .

Hemen eğilip yerdeki kırık cam parçalarını toplamaya başladım. Gözüm hiçbir şeyi görmüyor, sadece duyduklarımı sindirmeye çalışıyordum.

"Sakin ol!" Elimin üstündeki eli hissettiğimde yanıma döndüm. Sera bana üzgün gözlerle bakıyordu. "Elini kestin."

Tekrar önüme döndüğümde yeni idrak ediyordum. Yerdeki cam parçalarının arasında benim kanım vardı.

"Gel benimle." Sera kolumdan tutup mutfağa götürdü beni. Arkamızda şaşkın bir ikili bırakmıştık. Tepkimi ölçmeye çalışıyor gibiydiler. Musluğu açıp elimi suyun altına koydu. Elime temas eden suyla yavaş yavaş kendime gelmeye başladım.

"Damla......" dedim devamını getiremiyordum.

"Sakin ol Derin."

"Ama o Mert'e..." Sesim titriyordu. Dostum dediğim insan sevgilime aşık. Drama falan olmalıydı bu yaşadıklarım.

"Bu hiç iyi olmadı." Dedi Sera. "Sanırım onlara şimdi anlatamayız." Diye devam etti.

"Neyi anlatamazsınız?"

Arkamızdan gelen sesle oraya döndük. Mehmet tek kaşını kaldırmış bize bakıyordu. Ona anlatmamızda bir sakınca yoktu. Zaten arkadaşlar arasında gizli saklı olmazdı.

"Dam..."

"Sen Damlanın yanına git, biz geliyoruz birazdan." dedi Sera. Bakışlarım onu bulunca o da bana baktı. Bana neden engel olduğunu anlamamıştım.

"Tamam. Çabuk gelin." Mehmet bize sanki tuhaf bir seymişiz gibi bakıp çıktı mutfaktan.

"Neden söylememe izin vermedin. O da bilmeliydi." dedim bıkkın bir şekilde. Sera tam karşımda durdu ve iki eliyle kollarıma destek oldu.

"Biliyorum ama ne tepki vereceğini bilemezdik değil mi? Sana karşı Damlayı savunabilirdi."

"O benimde arkadaşım."

"Sonsuza dek saklayacak değiliz ya. Onada söyleyeceğiz ama şimdi değil. İşler iyice sarpasarabilir."

"Bundan daha kötüsü ne olabilir ki? Bir yanda sevgilim bir yandan da dostum dedigim insan. Aishh.."

Ellerimle saçlarımı karıştırdım. Başımda onca bela varken birde bu çıkmıştı.

"Sakin ol. Bu işi beraber çözeceğiz. Hem belkide sadece basit bir hoşlantıdır."

Ama o gece Damlanın bize anlattıklarından sonra basit bir hoşlantı olmadığını anlamıştık. İlerde yaşadıklarımızı ise kimse tahmin edemezdi.

***************

《《《《MELIH》》》》》

Olmadığım kişi için sevilmektense, olduğum kişi yüzünden nefret edilmeyi yeğlerim demiş Kurt Cobain. Son bir kaç gündür aklımda tek bir şey dolanıyordu: Derin.

Derin..Derin Derin... Sürekli aklımda onun olması hiç normal değildi. Ona yaptıklarımdan sonra içim rahatlamamıştı aksine o geceden sonra birçok şeyi farketmiştim.

Masum: Kirleniş [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin